Kirjoittaja Aihe: Yllättikö talavi?  (Luettu 41569 kertaa)

Joulukuu 21, 2014, 21:25:14 ip
Vastaus #90

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Huomiseksi  ( maanantai) on luvassa jopa kymmenen senttiä lunta, varautukaa pahaan keliin ym.
Iltapäivälehtien kirjoittelua
Tuliskin lunta

Joulukuu 21, 2014, 21:45:53 ip
Vastaus #91

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Huomiseksi  ( maanantai) on luvassa jopa kymmenen senttiä lunta, varautukaa pahaan keliin ym.
Iltapäivälehtien kirjoittelua
Tuliskin lunta
No juu,sellasia lehtiä mun ei tarvii ees avata-ei kelpaa edes viihteeksi.
Kyllähän se,varmaan jossain päin maailmaa voi lunta sataa,ja toki Suomessakin.
Etelässä nyt ei kuitenkaan huomenna kun vasta illalla sitä sadetta.Varmaan melko todennäköisesti saa moni pihan valkeaksi jouluun mennessä,rannikollakin..

Joulukuu 22, 2014, 08:47:27 ap
Vastaus #92

Kari Vähäkainu

• Vieras
Kyllä maassa saisi olla sellanen viiden sentin lumipeite, olis vähän valoisampaakin. Jotenkin sitä lähtee tallillekin aktiivisemmin kun on lunta maassa, kait sitä paremmin osaa kuvitella kevään lähestymisen ja siksi pitää saada mopon/mopot käyttövalmiiksi.

Joulukuu 22, 2014, 08:54:54 ap
Vastaus #93

Harri Kauranen

• Vieras
Mua on aina tommonen ihmetyttäny,nyt kun mennään jo huomisesta kevättä kohti.Miksi kuitenkin aina kovat pakkaset tulee vasta tammi helmikuussa ja ollaan jo menty kesää kohti hyvän matkaa.Tänäänhän ollaan auringosta kaikkein kauimpana,huomenna jo karvan lähempänä.

Joulukuu 22, 2014, 09:11:43 ap
Vastaus #94

Pekka Hakkarainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Zündapp 428 Combinette
Mua on aina tommonen ihmetyttäny,nyt kun mennään jo huomisesta kevättä kohti.Miksi kuitenkin aina kovat pakkaset tulee vasta tammi helmikuussa ja ollaan jo menty kesää kohti hyvän matkaa.Tänäänhän ollaan auringosta kaikkein kauimpana,huomenna jo karvan lähempänä.

Itse asiassa maapallo on lähinnä aurinkoa silloin kun pohjoisella pallonpuoliskolla on talvi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vuodenaika

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2014, 09:15:22 ap kirjoittanut Pekka Hakkarainen »
- a rebel without a clue -