Oon kuullut että kaikki 343:t on ilkeämielisten henkien riivaamia kapistuksia. 
Onneks ne kaikki alkaa olla paalissa, ja saaneet sulaton kautta uuden elämän.
Tuntuu että kaikkiin nykyautoihin on eksynyt enempi tai vähempi 343:sen elämää...
Huono auto se oli, kyllä laatu parani kun 343 vaihtui huomattavasti vanhempaan 144 S:ään.
Harvoin auton kyydissä pelkään mutta silloin hirvitti kun kaveri peruutti rem-johanilla (343 variomatic) kapealla tiellä jotain yhdeksääkymppiä.
Minä totesin myös laatueron kun vaihdoin takaisin pykälää isompaa volovoon. Hetken mielijohteesta, ja polttoaine laskuista johtuen lankesin sitten siihen pienempään paholaisen keksintöön. No, eipä bensaa palanut kun se oli aina levällään ja porsi jostain nurkasta.

Joskin saatujen korjaamolaskujen hinnalla olisin ajanut vaikka taksilla. Sekin kulkemis vaihtoehto olis ollut näin jälkikäteen aateltuna pitkässä juoksussa pelkkää säästöä. Olis voinut istua takapenkillä ja ryystää vaikka rapakaljaa matkojen aikana.
Ennen tuota 343:sta oli 144:n, ja sitten tuon noidutun 343:n jälkeen siiryin 700-sarjalaiseen. Paluu oikeiden volovojen maailmaan aiheutti sen että joku suuri myllynkivi tippui kaulasta ja elämäkin rupesi taas maistumaan. Pimeä keskiaika päättyi omassa elämässä siihen. Valoa alkoi tulvimaan taas jostain tunnelin päästä, ja velatkin rupesi tuntumaan lähinnä saatavilta.
Ja kait sen fiiliksen jälkilöylyistä noita isompia volovoja on edelleenkin pihassa? Pitää käydä pohjalla että löytää uudestaan elämän ilon?

Ja sitten vielä varoituksen sana!
Joku paha henki on pesinyt myös kaikkein jaguaarien keskuslukituksiin. Testerissä se paha henki syöksyy jonnekin piiloon, mutta heti testerin jälkeen se riivaaja palaa takaisin, viimeistään kotipihassa. Ja oon kuullut just tätä samaa niistä pahoista hengistä noiden ajokeiden keskulukkojen kanssa painivilta muiltakin.
Se rienaaja pelkää testeriä, pitäis varmaankin jotenkin yllättäen päästä ajamaan sinne testeriin? Työntää sinne, tai ajaa jotain harhautusreittiä?