Kirjoittaja Aihe: Tulevia hommeleita  (Luettu 21749 kertaa)

Heinäkuu 12, 2015, 11:51:58 ap
Vastaus #30

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Kai teet "laudotuksen" harkoista,säästyy laudat ja jatkossa harkot vieressä valmiina muurausta varten.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Heinäkuu 31, 2015, 10:18:33 ap
Vastaus #31

Harri Kauranen

• Vieras
Joo huomenna sen laudoituksen käyn tekemässä.Tarvii se levystä ja puutavarasta tehdä,ei oo harkkoja vielä sillä työmaalla.
Kaupalla äsken yks tuttu pyysi mua tuleen ja ruiskuttaan hänen BMW:n väri pintaan joku ilta.Olis sellanen 21:n bemari ja liki alkuperäinen nyt.

Heinäkuu 31, 2015, 10:20:19 ap
Vastaus #32

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hmmm...

Jospa joisin illalla hiukan viinaa?

t. markku

Heinäkuu 31, 2015, 17:33:32 ip
Vastaus #33

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Hmmm...

Jospa joisin illalla hiukan viinaa?

t. markku

Jaa että Plano-baarikaappia pitää oitis ryhtyä kokeilemaan?

Taitaa mennä punkun maisteluksi mulla. Keittiöremppa menossa, jääkaapin alta paljastui pari neliötä Koposen laatoittamaa lattiaa joka nousi kuprulle sentin pari (ilmankos en meinannut saada jääppiä ja kaappipakkasta vaateriin) ja kun siinä konttailin ja koputtelin niin eikös pari laattaa mennyt alueen reunalta halki niin että pintakerroksesta palat lentelivät. Ja tottakai sellaisessa paikassa ettei jää kaapiston alle >:( Huomenissa siis rautakauppaan ja Boschin nylppäimeen semmoinen timangi- tai muu terä jolla saa saumalaastit veks. Halkinaiset laatat pois, ehheet tilalle ja saneerauslaastilla kiinni. Halkinaiset voi sitten liimailla kaapin alle jääviin kohtiin. Tässä seinien tasoittelun lomassa meinaan. No, onneksi työtasojen toimittajakin soitteli että tasot tulee ehkä vasta 27.8 joten kerkiää noita laattoja rauhassa laitella.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2015, 17:41:11 ip kirjoittanut Kari Sillanpää »
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 10, 2015, 11:21:56 ap
Vastaus #34

Harri Kauranen

• Vieras
Joo tarvis käydä tänään illalla ruiskuttamassa se maali tohon bemariin.Tarvii nyt mennä talliin putsaamaan pari maaliruiskua illan koitokseen.Taidan ottaa ton pienemmän ruiskun itse maalaukseen ja sit otan mukaan ton isommankin,vaikka tuskin siihen edes väriä lurautan.Tossa neljän jälkeen meen pariks tuntia värjäyshommiin.

Syyskuu 10, 2015, 21:24:37 ip
Vastaus #35

ahti salonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ens viikonloppuna tarvis mennä kaverin siskolle tekeen autotallin anturan laudoitus.Kuulemma odotti rakennuslupaa kolmatta vuotta,kun oli paperit kunnalla vähän ollu hukassa.
[
/quote] 
 Missä kunnassa tällainen on päässyt tapahtumaan ?

Syyskuu 10, 2015, 22:06:54 ip
Vastaus #36

Jaakko Latvanen

• Vieras
Mikkelissä tänä kesänä kesti vähän yli kuukauden, mikä sekin tuntui pitkältä hätäsestä miehestä.  Mutta kyse olikin vain katoksesta.  Anturat valettiin sellaisiin sinne jääviin raudoitettuihin muovikortsuihin.  Ja nyt on runko pystyssä, kattotuolit saahaan nousviikolla.
jv

Syyskuu 27, 2015, 15:03:29 ip
Vastaus #37

Harri Kauranen

• Vieras
Tulevalla viikolla se kaverin husse tarvis käydä värjäämässä mustalla.Kaveri käy hakemassa värit varmaan maanantaina.Pyörä on nyt purettuna ja puunattuna odottamassa värjäystä.

Lokakuu 25, 2015, 19:30:52 ip
Vastaus #38

Harri Kauranen

• Vieras
Husku tuli viikolla värjättyä,nyt pitäis viikolla mennä sinne ja alkaa sen tallin lattiaa laitteleen.Tulee noramentin kolikkomatosta ja ensin se talli tarttee tyhjentää,varmaan kuppikivellä maali poistaa ja sit mä pääsen tasottaan ja liimaan sen kumimaton.Iltahommikshan se tietenkin menee.

Marraskuu 09, 2015, 07:54:36 ap
Vastaus #39

Harri Kauranen

• Vieras
Nyt kun oon saikulla tosta selästä,aattelin tänään mennä naapurikaupunkiin koluaan kirpputoreja.Löytyy ainkin neljä mielenkiintoista paikkaa,no mistä sen tietää mitä millonkin kirppareilla on tarjolla.

Marraskuu 22, 2015, 18:04:15 ip
Vastaus #40

Harri Kauranen

• Vieras
Kaveri juur soitteli ja pyys mua huomenna hänen kanssaan kasaamaan sitä huskua.No ei siinä mitään,kyllä mä kaveriks lupasin lähtee,lähinnä siinä juttukaveria tarvitaan.No niitä sähköjä vähän tarvii parsia,mutta siinähän on vaan pari johtoa,ei mikään oikee homma edes.Kyllä mä sinne pariks tuntia menen juttukaveriks.

Joulukuu 08, 2015, 14:58:31 ip
Vastaus #41

Harri Kauranen

• Vieras
Nyt tarvis huomenna mennä tonne Turengin taakse tyhjentään kaverin tallia.Tarvis kuulemma saada ihan tyhjäksi ja sielä sitä on roinaa.Kaveri ei oikein nyt itse pysty sitä tyhjenteleen,kun on oikea käsi paketissa.No minä lupasin sinne mennä ja yks toinenkin kaveri tulee jelppimään.Talliin kuulemma valetaan lattia,nyt se on soralla,vaikka se talli on siinä ollut useamman kymmenen vuotta,mutta lattiaa siihen ei vielä ole tehty.