Joo, näin noita kerran sisätiloissa (sähkömoottorit) ja Jämillä lentonäytöksen välipalana. Käsittämätöntä miten äijillä on silmämunasta lyhyt reitti peukaloihin, harjoitusta ja lahjoja vaatii se. Sisäkisoissa hymyilytti kun tuli törmäyksiä niin äijät juoksi keräämään palaset lattialta, osat nippuun, pikaliimaa ja kikkeriä saumoihin ja 10 sekunnissa takaisin ilmaan

Itse olen harjoitellut sähköliidokilla vasta, se lentää melkein paikallaan eikä kukaan ole hätyyttelemässäkään mutta silti meinaa tulla niitä oho-eiku tilanteita liiankin kanssa.
Keltainen ylätaso oli hieno, oldtimer-tyylin kone, ne on rakennettu/sovellettu 30-50 luvun vapaastilentävien piirustuksista, ajalta ennen radio-ohjauslaitteita. Itsekin olen rakentanut vähän samantapaisen 80-luvulla, nyt se odottaa lentoharjoitusten ja parinkymmenen vuoden vintillä makoilun jäljiltä entisöintiä ja sähkömoottoria metanolikoneen tilalle. Tuo videon lennokki oli vauhdista päätellen aika ärjyllä moottorilla varustettu, yleensä noidenkin lento on semmoista leijamaista.