Hinta olis kiva kuulla,kotimaassahan juuri tuo työn osuus,eli lähinnä hionta ym.muodostaa suuren osan kustannuksista.Otetaanpa esimerkki: vanhan pinnoitteen poisto= pikku homma,ei paljonkaan kustannuksia.Pohjien teko,hionta,täyttö,lisää hiontaa ym.=maksaa näillä työn hinnoilla ihan helvetisti=n.50/h ja tunnissa ei paljon tehdä (koitappa itse)
Itse pinnoitus taas ei enää kamalia maksa (sitäkin voi tietty yrittää itse) 
Tämä ei nyt ole vastaus suoraan tuohon alkuperäiseen kysymykseen,
mutta sivunnee sitten keskustelua.
Harmihan tuo, että työn tekijän pitää saada työstään kohtuullinen korvaus.
Liiketoiminnassa tuotannollisen minuutin hinta on n.1,5€.
Tuo on hinta, mikä pitäisi suunnilleen minuutissa velottaa, jotta kaikki liiketoiminnan kulut saadaan katettua,
sekä tekijälle vielä palkka.
Usein ei veloituksesta valitettaessa oteta huomioon sitä, mitä kaikkea tuohon tuntihintaan täytyy sisällyttää.
Tuntihinnasta kun aletaan vähentään kaikenmaailman verot, kulut ja kustannukset, niin ei tuosta lopulta tekijälle paljoa jää.
Valitettavaahan se on, että esim kromaus vaatii paljon käsityötä, mutta minkäs teet.
Tietty jostain ulkomailla saa halvemmalla, kun kulurakenteet on aivan eri luokkaa, kuin täällä.
Valitettavaa, sillä omien havaintojen mukaan mm ympäristö-, työsuojeluasiat ovat tuolla
itäisessä euroopassa aivan eri tasolla kun täällä, mikä on myös hintaan vaikuttava tekijä, kotimaisen
yrittäjän tappioksi.
Tietty voihan sitä teettää, missä vaan ja halvalla, mikäli ei välitä noista em asioista,
koska nehän on niitten ongelmia, "ei se mulle kuulu, kunhan halvalla saan".
Onneksi suuntaus yritysmaailmassa näyttää olevan että pikkuhiljaa palvelujen hankintoja
aletaan kotiuttaan takas suomeen.
Omissa projekteissani käytän kotimaisia palveluntarjoajia, jos suinkin mahdollista.