Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 454082 kertaa)

Tammikuu 07, 2016, 17:01:54 ip
Vastaus #570

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Kyllä minä laitoin maanalaisiin kellarin seiniin 5-10 cm kivivillaa ja sitten muovi ja kipsilevy.
Silloin rakennuvaiheessa naapuri oli kysellyt rakennusohjeita niin joka ukko oli antanut erilaiset ohjeet.

Sellaistahan se on että yksiä ohjeita on vaikea löytää.
Niinkuin tuostakin moni sanoisi että takuuvarma homepommi kun kylmä ilma tulee ulkoa villan läpi muovia vasten ja kondensoi jos kondensoi.Villahan siinä kaiken järjen mukaan kuulus mennä pahaksi mutta enpä käy arvostelemaan vasten parempaa tapauskohtaista tietoa.
Joskus aivan älyttömän tuntuiset rakenteet on vain pysyneet kuivina ja hyvinä,kellarissakin..

E i meilläkään siellä hajua ilmeisesti muualta tullut kuin lattiakaivosta ja siellähän tulvi ostohetkellä.

Tuli muuten aikamoinen vedenpurkaus kun kaivoin ensiapuna 2,5m syvän kaivannon talon alimmalle nurkalle ja vesihän laski nopeasti lattialaatan alle tasoon.

Tammikuu 07, 2016, 17:07:22 ip
Vastaus #571

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
.Oon muuton ollu hurriganesissakin kitarani kanssa parikin eri reisua ja vieläkin tulee remu juttusille.Nyt vaan noi kitarahommat on jäänny.

Aika hurjaa,ei olis täällä kukaan arvannu ellei ois nyt tullut puheeksi  :o
Ootko varma ettei teiän keikalta löytys jotain taltiota tai peräti kuvia Suosikissa  :D

Tammikuu 07, 2016, 22:24:06 ip
Vastaus #572

sami mäkinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • elämä on !
Tässä voisi olla rintamamies taloon sopiva eriste ja salaojitus.
 Joskus käyty asfalttipohjat tekemässä pihalle, jossa oli taloon tollaset laitettu. Oli tyytyväisen olonen asukas.
http://www.malander.fi/fuktisol_salaojittava_lammoneriste
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2016, 22:25:54 ip kirjoittanut sami mäkinen »

Tammikuu 12, 2016, 17:08:31 ip
Vastaus #573

Harri Kauranen

• Vieras
No nyt kun se maalauskin on saatu tehtyä,ei mitään ihmeitä ole tiedossa.Tars kyllä se rekkakuskin alakerta mennä eristään,mut kuski on ite nyt taas töissä.Noita oon tässä kyyläilly,noita vanhoja muisteja.Mulla on tossa yks vanha compactflash muisti ja on lukijakin,mutta siihen lukiaan en nyt löydä mistään ajureita.Tossa win 98 vielä siihen olikin ajurit.No laitoin sen kameraan ja sainhan sieltä muutamanyheksänkytluvun kuvan pelastettua.
No asiasta kolmanteen,tossa on mun avainnippu ja huomaa siinä on kamera mukana.Tolla kameralla saa tollasn reilun tunnin filmattua filmiä ja siinä on äänet ja kaaikki,mutta sit loppuu virta kamerasta,mutta ehkä tunti kymmenen,riittää sähkö.Niin ja se etu tosta kans on,on aina kmera matkassa.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 12, 2016, 18:59:08 ip
Vastaus #574

velipuukka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Saisko tosta kamerasta vähän lisätietoja?

Tammikuu 12, 2016, 19:11:10 ip
Vastaus #575

Harri Kauranen

• Vieras
No kato vaikka ebaystä,pistä haku camera,sieltä löytyy.Kyllä toi ihan täysverinen peli on ja halvimmillaan sen saat siinä vitosella sieltä ebaystä.Mulla tää on ollu nyt suunnilleen viikon ja parit pienet videot oon kuvannu,hyvin on toiminnu,vaikka tästä maksoinkin vaan 6,49€.

Tammikuu 12, 2016, 19:22:35 ip
Vastaus #576

velipuukka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitti, pitääpä katella.

Tammikuu 12, 2016, 19:56:29 ip
Vastaus #577

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
No kato vaikka ebaystä,pistä haku camera,sieltä löytyy.Kyllä toi ihan täysverinen peli on ja halvimmillaan sen saat siinä vitosella sieltä ebaystä.Mulla tää on ollu nyt suunnilleen viikon ja parit pienet videot oon kuvannu,hyvin on toiminnu,vaikka tästä maksoinkin vaan 6,49€.

Minä luulin että Harri on ostanu sen kirpparilta ja se on retro vaklauskamera.Näyttää ihan siltä.
Piuhallako otat kuvat ulos ?
Voishan tuo kiinnostaakiin vaikka ihan vaan uteliaisuudesta.Mutta sama ku ettei neulaa heinäsuovasta..

Tuoko se on: http://www.ebay.com/sch/Digital-Cameras-/31388/i.html?_from=R40&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=10&_nkw=camera

::)

Tammikuu 12, 2016, 20:02:20 ip
Vastaus #578

Harri Kauranen

• Vieras
Kyllä otan siitä kuvat pihalle irroittamalla kortin ja sit sen lukemalla.Noi on tavallisia kameroita,tarvii laittaa video camera ja sit sieltä ebay:tä.Tosiaan en ymmärrä miten kiinalainen pystyy valmistaan niin halvalla kaikke ihmeellistä,jos sillekin jonkinlainen palkka vielä jää.

Tammikuu 12, 2016, 20:07:29 ip
Vastaus #579

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Kaippa Kinkin ei tartte maksaa ALVia joka välissä...Silleen saatais vitosen kameralle äkkiä hintaa.

Tammikuu 12, 2016, 20:11:13 ip
Vastaus #580

Harri Kauranen

• Vieras
Mutta mites tän selitätte.Ostin ebay:tä prätkän muotoisen avaimenperän posteineen se makso 76 senttiä.Johan noi postimaksut pelkästään tässä maassa on huimasti isommat,saati kun se tulee toiselta puolen maapalloo.Ja siitäkin jonkinmoinen palkka pitäis jäädä.

Tammikuu 12, 2016, 20:27:51 ip
Vastaus #581

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Eiköhän tässä ole salaliitto.Suomalaisilta rahat pois.Kaupan kilpailua ei käytännössä ole kun 2 isoa jyllää.Bensanhinta ei liene pudonnut kolmasosaansa?Ulkomainen avaimenperä postikuluineen maksaa yhtäpaljon kuin pelkkä Joulukortin lähettäminen...Valtiojohtoinen propaganda toitottaa Suomen hyvyyttä koko ajan...Voi kyynel.

Tammikuu 12, 2016, 22:07:13 ip
Vastaus #582

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Ihmeellistä nanoteknologiaa,Hehkulamppu tulee kierrekantaisena takaisin vielä ? ja LED jää muihin valonlähde sovelluksiin.

http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/kielletyn-hehkulampun-paluu-uusi-keksinto-nostaa-hyotysuhteen-jopa-40-3-kertaa-led-lamppuja-energiatehokkaampi-6244476

Tammikuu 13, 2016, 14:56:25 ip
Vastaus #583

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Tammikuu 13, 2016, 16:08:54 ip
Vastaus #584

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kaveri rakenteli 8€ Black Berrystä tutkan paljastimen, mahtuu malboro askiin ja hienosti piippaa kun tulee poliisiauto vastaan ku niillä tutka lähes aina päällä. Sammuu heti kun vetää virran pois tupakin sytyttimestä, oli pakko tilata itellekin ja tämä Linux guru tulee rakentamaan mulle. Olutta ja kolvi pitää olla. Tämä on vuoden tuote.