Kirjoittaja Aihe: Paljonko olet työntänyt, kaksipyöräistä  (Luettu 8993 kertaa)

Toukokuu 04, 2014, 22:43:11 ip
Vastaus #15

Sami Ilmonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä sitä joutui taasen Triumphia jonkun matkaa tuuppaamaan kun lataussäädin petti ensimmäisellä koeajolla. Ei ihan akku riittänyt kotiportille asti. Pitäisi ajella ne koeajot siinä sadan metrin säteellä postilaatikosta.

Toukokuu 04, 2014, 22:46:32 ip
Vastaus #16

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Korhosen kuvan pojasta kehitty varmaan motoristi ku on suojalasit silmillään.

Ja Ilmosen juttua aattelin, että tarkotitko tavallista vai sähköpostilaatikkoa? Sähköpostilaatikko vie todnäk enemmän virtaa.
Kommentteja uuninpankolta.

Toukokuu 05, 2014, 00:27:15 ap
Vastaus #17

Jari Vanhanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuli tuossa mieleen,niin muistini mukaan mopoaikana vuonna -83 -86 en työntänyt yhtään mopoani,kaikki ajoni ajoin kuitenkin mopolla noina vuosina,koska kevaria ei ollu  >:(  (Nyt asia korjattu  ;) )
Mopo oli -83 Raisu,kuten tuossa Avatar kuvassa vuodelta -83.
Ei ollu viritetty,siksi ei varmaan tarvinnukkaan työntää  ;)
Luotettava mopo oli.
< -83 Raisu
     Samoha

Toukokuu 05, 2014, 01:22:01 ap
Vastaus #18

Tommi Sipilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on tarvinnu tuota tunturia työntää kolmesti noin 1-2 kilometrin pätkiä. Ekall kerralla loppui bensa ja puhkesi rengas. Toisella kerralla kun sain renkaan korjattua ja lorautettua vähän bensaa tankkiin (ehkä puol litraa) läksin vähän turhan pitkälle koeajo lenkille ja palatessa loppu bensa noin kilsan päähän. Sitte pari viikkoa tästä mulla puhkes taas rengas ja piti hölkätä mopon kanssa pari kilometriä. Tosin ei kai sitä sillon työntämiseksi lasketa? Sitten mopo ikäisenä tais kans eri kilkottimista loppua bensa. Tosin silloin taisin vain kerran työntää mopoa. Ja joka kerta oli eri laite.
Aim low and achieve your goals

Honda CX-500 1981
Tunturi Super Sport 1978 (ikuisuus projekti)

Toukokuu 05, 2014, 10:36:13 ap
Vastaus #19

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ensimmäisen kerran sain Jupiteria työntää kun olin ajamassa sitä rekisteröintikatsastukseen. Vihoviimeisiä hiekkateitä pitkin ajelin virkavallan pelossa. Jossain vaiheessa alkoi kuulua takapäästä pelottava ääni. Vanha nokialainen oli pettänyt ja sisäkumi pullisteli aukosta. Mennessään huitaisi aina iskunvaimentimeen. Päätin jatkaa matkaa niin pitkälle kuin pääsen. Muutaman kilometrin päästä puhkesi ja työnsin arviolta pari-kolme kilometriä, kunnes löytyi hyvä paikka piilottaa mopo. Kävelin n. 7 kilometriä Keuruuntien varteen ja nousin linja-autoon. Mopo haettiin seuraavana päivänä kaverin autolla.

Sitten oli toinen tapaus, kun olin talvella metsäteillä ajelemassa. Ilta oli ja pimeää, ja kylmä. Ja bensa loppui. Olisinko muutaman sata metriä ehtinyt työntää kun alkoi kuulua auton ääntä. Sieltä tuli maastoauto puukärryn kanssa ja pysähtyi kyselemään mahdollisista ongelmista. Bensan valittelin loppuneen. Miekkonen oli juuri puusavotasta tulossa ja lorautti kanisterista vähän tankkiin. Niillä aineilla pääsin kotiin asti.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.