Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295631 kertaa)

Helmikuu 05, 2016, 12:36:15 ip
Vastaus #585

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
No tulikos Martille uni vielä???

Helmikuu 05, 2016, 13:03:46 ip
Vastaus #586

Perttu Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aamupäivä töitä. Nyt ruokaa ja sitten MP-messuja kohti. Päätin lähteä, kun tytär kysyi seurakseen. Eihän moisesta voi kieltäytyä!
Honda CX 500

Helmikuu 05, 2016, 13:17:59 ip
Vastaus #587

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No tulikos Martille uni vielä???

No tulihan se kun vaan reippaasti jaksoi odottaa. Ei ole yleensä nukkumisen kanssa mitään ongelmaa, mutta aika ajoin vaan sattuu heräämään sellaiseen aikaan yöstä, ettei meinaa uni enää tulla. Yleensä tarkoittaa 2-3 tunnin valvomista.

Vaikka jäi unet aika vähiin niin ihan ahkerasti on päivä edennyt. Tuli tuossa apurahahakemuksia värkättyä ja tutkimussuunnitelmaa päivitettyä. Muutamat sähköpostit vielä siihen päälle niin tässähän tuntuu kuin ihan rahan edestä olisi jotain tekemässä!
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Helmikuu 05, 2016, 13:22:20 ip
Vastaus #588

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Tuosta rahan etteen tekemisestä tuli vanaha sanonta mieleen. Isä sitä ruukas joskus aina vilijellä.

-> Ähisee ku ois maksun eestä paskantamassa. :)
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Helmikuu 05, 2016, 13:27:23 ip
Vastaus #589

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuosta rahan etteen tekemisestä tuli vanaha sanonta mieleen. Isä sitä ruukas joskus aina vilijellä.

-> Ähisee ku ois maksun eestä paskantamassa. :)

Kyllä tämä välillä tuolta tuntuu. Muutaman sivun tutkimussuunnitelma kun on parhaassa tapauksessa jopa 25 000 euron arvoinen. Siinä on vähän yli 5 sivun mittaisessa suunnitelmassa arvoa yhdellä sivulla. Ja jos oikein lasketaan niin tämänhetkisessä mitassaan yhden sanan arvoksi asettuisi 19,89 euroa. Yksi merkki (tai välilyönti) olisi arvoltaan 2,07 euroa. Tokihan siihen rahaan jo vähän pitääkin ähistä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2016, 13:31:31 ip kirjoittanut Martti Korhonen »

Helmikuu 05, 2016, 13:34:10 ip
Vastaus #590

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Joskus työmaan kahvipöytävilosofien kanssa tuli mietittyä mikä olisi kivaa työtä?Yksi tuumasi että kaikki mitä joutuu rahan edestä tekemään alkaa jossain kohtaa tökkiä.Mietin vähän ja lisäsin:Jos ryyppäämisestä ja naimisesta saisi palkkaa niin parin viikon päästä saattais kyllästyttää...

Helmikuu 05, 2016, 13:40:06 ip
Vastaus #591

Harri Kauranen

• Vieras
Tässä viereisellä koneella koitan s-postia kyhätä hollantiin.Ei meinaa oikein avautua,eli ei keksi mitä kirjottais,kirjoitellaan pari kolme kertaa vuodessa ja kerrotaan kuulumisia.Nyt tässä välillä tuli taas pikku juttu ja sen kirjasin tohon s-postiin,kai mä sen tollasena vaan laitan meneen,kirjotan vaan tähän loppuun,ei mitään sen kummempaa.Sitten noita tavaroita pöyhinny ja katellu mitä sitä raaskis pois jo myydä,kun on sellasta tavaraa,millä ei itse tee enää mitään,mutta joku voi sellastakin kaivata.Olen mä vähän sellasta jo löytänytkin ja laittannu kaupan,mutta sitä on vielä paljon,kun pöyhin noita paikkoja.Tarvii vaan ottaa pari viikkoo oikein rauhassa,kun en saa itseäni yhtään rasittaa,mutta hissun kissun.No annoin mä kauppamiehelle mun kitaran,kun se oli menossa kauppareisuun,jos vaikka sen sais kaupaksi,meinaan tuliterä fenderin telekaster.

Helmikuu 05, 2016, 21:01:18 ip
Vastaus #592

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
Joskus työmaan kahvipöytävilosofien kanssa tuli mietittyä mikä olisi kivaa työtä?Yksi tuumasi että kaikki mitä joutuu rahan edestä tekemään alkaa jossain kohtaa tökkiä.Mietin vähän ja lisäsin:Jos ryyppäämisestä ja naimisesta saisi palkkaa niin parin viikon päästä saattais kyllästyttää...

Jos työnteko olis kivaa/hauskaa niin HERRAT ne tekis itse  ::) :P
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Helmikuu 05, 2016, 22:56:17 ip
Vastaus #593

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulin just kotio pubivisasta,jäimme tänään kakkoseks,Brysselin kaalia  ja siltainsinööri Jaatista emme tienneet,harmittaa hiukan.
Mutta olin ainut joka tiesi missä lajissa Urho Karhumäki voitti kultaa Berliinin olympialaisissa 1936.
Tietääkös joku muu,googlea ei saa käyttää,eihän tietokilpailussa muutenkaan apuvälineitä sallita.

Helmikuu 05, 2016, 23:07:17 ip
Vastaus #594

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Perjantai-ilta mennyt hyötypuuhassa. Yhteen juttuun värkkäilen hirsitalojen kuvia. On se kumma miten mustavalkokuvat harmaista hirsitaloista näyttävät aivan selvästi mustavalkokuvilta, vaikka olisi pelkkää ajan harmaannuttamaa hirttä näkyvissä. Tässä on tosin värillinen versio.

muok. Vaikka oikeasti vähän kaliahammasta kolottaisi, mutta taitaa mennä sen kolotuksen kanssa ensi viikonloppuun.

Helmikuu 05, 2016, 23:13:51 ip
Vastaus #595

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Me saimme kaliaa pubissa,ei kolota ennää.

Helmikuu 05, 2016, 23:17:10 ip
Vastaus #596

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo, ensi viikonloppuna minäkin menen pulj'luolaan kaliaa juomaan.

Helmikuu 05, 2016, 23:55:42 ip
Vastaus #597

Kauko Hyvönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
.No annoin mä kauppamiehelle mun kitaran,kun se oli menossa kauppareisuun,jos vaikka sen sais kaupaksi,meinaan tuliterä fenderin telekaster. ??? mitä vuosikertaa?
Kake

Helmikuu 06, 2016, 06:53:27 ap
Vastaus #598

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Perjantai-ilta mennyt hyötypuuhassa. Yhteen juttuun värkkäilen hirsitalojen kuvia. On se kumma miten mustavalkokuvat harmaista hirsitaloista näyttävät aivan selvästi mustavalkokuvilta, vaikka olisi pelkkää ajan harmaannuttamaa hirttä näkyvissä. Tässä on tosin värillinen versio.

Hienot ja erikoiset ovenpielet  :)

Tosin noin tehden ei ole hirsien painumavaraa huomioitu lainkaan,ja niinpä näkyykin jo rakoa hirsien väleissä oven vierillä vaan haitanneeko toisaalta kun ei ole asumus.Joku tainnu ihan itte tehdä  ???  ;) ::)

Varmaankin tuonkaltaisia pieniä aittoja on käytetty useassa tarkoituksessa ?
Minä olen nähnyt ainakin kalastusaittana.verkkojen,rysien,poijujen ym säilytykseen jokien varsilla.Isoa katiskaahan tuosta ei saisi raijatuksi sisään ja ovi on niin piskuinen että muutenkin saa kyyryssä käydä sisään.

Aamukahvetta tässä hörpiskelen,kotosalla Lapinjärvellä ja majoitusvieraat nukkuvat sikeästi.
Harmi kun ei Nummelasta muistanut ostaa kotiin vahvaa Lööperin Liilaa,erikoiskahvia vaivaiseen 3 euron hintaan.Normaalisti hinta huitelee vitosta.

Helmikuu 06, 2016, 07:29:50 ap
Vastaus #599

Harri Kauranen

• Vieras
Toi mun fenkku oli numeron mukaan 94 malli.Tässä juur heräsin en vielä edes kahvia oo pistänny tippuun,mutta kun tuli tytär käymään ja hänellä on tyttäret mukana,tulee värikäs päivä.Toinen on juur viiden ja toinen vuosi ja kuukausi.