Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295612 kertaa)

Syyskuu 23, 2014, 19:51:40 ip
Vastaus #165

Antti Jokinen

• Vieras

Hyvän ja ryhdikkään näköinen kori. Miten lie säilynyt noin hyvin liki 50 vuotta? Monet naisetkin jo rupsahtavat tuossa iässä.  ::)

Syyskuu 23, 2014, 20:07:04 ip
Vastaus #166

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Hyi sua Antti! :P

Eihän naisissa toi ulkonäkö ole pääasia, vaan semmonen taipusa luonne. Kato, kun nehän rupsahtaa joka tapauksessa ennen pitkää.

Kuka se näin tuumas?
Kahden pytyn loukussa.

Syyskuu 24, 2014, 08:57:34 ap
Vastaus #167

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Tapan aikaa Sheremetyovon kentällä Moskovassa. Ja vielä on monta tuntia otettavana hengiltä. Onneksi tämäkin foorumi on olemasssa ;)

Tästä tuli mielee tapaus 80 luvulta kun oltiin saman kentä 5. kerroksen kuppilassa.
Tulkki katseli mietteliäänä ikkunasta kiitoratojen suuntaan, huokaisee syvään ja sanoo "Jo kolmas onnistunut nousu. Mahdollisuudet pienenee"  ???

... ja sitten otettiin taas...

Ei taida olla enää noin, Aeroflotilla on nyt hyvät koneet ja ruokaa sai vielä Helsingin-lennollakin.
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Lokakuu 01, 2014, 19:42:39 ip
Vastaus #168

Harri Kauranen

• Vieras
Tässä päivitän tota uutta tietsikkaa,kun heitin sen xp koneen viimein kankaalle.Nyt tossa on pari päivää ollu tommonen tosi nopee ja pieni kone,tommonen asrock merkkinen.Siihen laitettiin win 7 ja nyt se otti siihen päivityksiä 135 ketaletta.Olen jo toista tuntia tässä sitä seurannu ja vasta 111 päivitystä on tullu.No on mulla tässä vieressä tää toinen kone,minkä kimpussa juur nyt olen ja yläkerrassa vaimon kone ja makkarin kone.Koneita kyllä löytyy,sielä makkarissa on vielä se mun tabletti ja annoin päivällä velipojan mukaan kolme konetta huollettavaksi.Ne kolme myyn,heti kun ne on huollettu ja pöivitetty.Nää saa riittää,mitkä tässä nyt on,kun ei ole kuin kaksi kättä.No nyt jo 118 päivitystä.

Lokakuu 01, 2014, 19:51:41 ip
Vastaus #169

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Etsin pari tuntia haulikon liipasinlukon avainta, löytyi lopulta.
Pitäisi huomenna ajella Itä-Suomeen velipojan luo jänisjahtiin.
Onneksi muistin nyt tuon liipaisinlukon, enkä vasta perillä. :laugh: :laugh: :laugh:
(olis varmaan mennyt makkaranpaistoksi koko reissu).

L&K.

Lokakuu 01, 2014, 19:57:46 ip
Vastaus #170

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla kun tässä tätä aikaa nyt on pyöriä askarteluhuoneessa,löysin pari lukematonta alibia.Pino on noin kolkytsenttinen ja joka lehti on lukematta.Se tullu vuosikausia,vaikka en lehden lehtee ole avannut.Vasta sen tässä peruin tossa juhannuksen korvilla.Kyllä kannattaa tilata lehtiä,lukee niitä tai ei.No onhan ainakin sitten eläkkeellä mitä tehdä,on noita projektejakin,että pitää elää vähintään 350 vuotiaaksi,että saa edes ne tehtyä.Sit lukee noita alibeja.

Lokakuu 01, 2014, 22:20:15 ip
Vastaus #171

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Jep, sitten määkin luen alibeja kun kaikki muu on tehty ;D

Mullakin tässä tietsikan asennushommia, tuli tuollainen iMac hommattua kun oli tarjouksessa. Laatikko auki, kones pöydälle (tässä on ruutu ja keskusyksikkö samassa), langaton näppis ja hipelöintilevy kans pöydälle, töpseli kiinni ja menoks. Aika ystävälliseksi tehty tämä.

Mutta on tässä käyttiksessä seiskan jälkeen vähän totuttelua. Ennestään on iPhone ja iPadi joten jossain määrin on pohjatietoa jo.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 02, 2014, 08:34:23 ap
Vastaus #172

Harri Kauranen

• Vieras
Tossa noita meikäläisen alibeja on,niitä on vielä yläkerrassakin toistakymmentä kappaletta.Että kyllä noissa hetki menee,enne kuin nuokin on luettu.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 09, 2014, 20:30:43 ip
Vastaus #173

Harri Kauranen

• Vieras
Nyt askarteluhuoneessa kuuntelen äänikirjaa.Menossa Remeksen itäveri.Ton Jerry Cottonin jo kuuntelinkin,mutta se olikin vaan kolme levyä.Tässä olis kolmetoista levyä,eli on pikkusen pidempi.

Lokakuu 13, 2014, 15:27:29 ip
Vastaus #174

Harri Kauranen

• Vieras
Purin ton traktorin startin,siis mun traktori on tommonen päältäajettavaruohonleikkuri ilman ruohovehkeitä.No yksi hiili startista kypsyny ja selasin nettiä,hiilet sais Amerikasta hintaan 19,95 dollaria.Kumma juttu,kun sais samasta pajasta koko hiilisillan hintaan 19,95 dollaria,eli mitä siinä jäärkee sillon olis pelkkiä hiiliä ostaa.No tossa tallissa kyllä on kaikkee pikkuhommaa,mm. siivousta,eli kyllä hommaa olis.

Lokakuu 26, 2014, 08:47:20 ap
Vastaus #175

Harri Kauranen

• Vieras
Uutta päivää alottelemassa.Tarvis lähtee nyt käymään kaverin tallilla ja varmaan pyörähdetään sinne paikalliselle kirpparille.Aamukahvi tässä juur siemailen ja tosiaan suunnittelen tätä päivää.

Lokakuu 26, 2014, 09:20:28 ap
Vastaus #176

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ruskistan jäniksenlihaa ja laitan paistin uuniin muhimaan mutamaksi tunniksi.
Huom. sekaan en sotke sianlihaa, minulla on oma resepti jolla tulee riistalihasta
mureaa ja hyvää ilman ylimääräisiä rasvoja.

L&K.

Marraskuu 14, 2014, 15:29:48 ip
Vastaus #177

Harri Kauranen

• Vieras
Juur laitoin jansoninkiusauksen uuniin ja meen alakertaan,mulla on sielä vanha matkaradio remontissa.Siitä kyllä ääni kuuluu,mutta ei saa volumee säädettyä,eli potikassa jotain vikaa.Mulla on toinen juur samanlainenmutta romu,siitä saa varaosan.Voihan se tosin herätä eloon,kun sinne potikan elvyttäjää saa ruiskastua väliin.No kyl se siitä.

Marraskuu 14, 2014, 19:41:20 ip
Vastaus #178

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Muutamaan uuteen puukkook ompelen nahkoja. Puukot tein päivällä verstaalla, mutta virkkaushommat jää aina kotihommiksi. Se kun rautajauho ja märkä nahka ei ole oikeen hyvä yhdistelmä.

Marraskuu 15, 2014, 10:00:00 ap
Vastaus #179

Harri Kauranen

• Vieras
Illalla sain sen matkaradion toimiin moitteettomasti,sitä potikan elvyttäjää ja vähän renkutusta,heti pelas moitteetta.Nyt  parastaikaa keittelen kaurapuuroa aamupalaksi.