Kirjoittaja Aihe: Sampsa Kataja lomailee  (Luettu 5502 kertaa)

Helmikuu 24, 2014, 12:05:49 ip
Luettu 5502 kertaa

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Ei kannata lukea suu täynnä, tulee pian sotkua näppikselle  :P

Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Helmikuu 24, 2014, 12:41:12 ip
Vastaus #1

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Joo..vit..u joo!

t. MK

Niin...ja piti vielä sanomani-eikös tämä ko. heppu
ole niitä kauemmin istuneita kansanedustajia,jotka pääsevät sen
vanhan systeemin mukaiselle "sopeuttamisrahalle" sieltä
eduskunnasta-eli "työurat" ja varsinkaan eläkeiät eivät koske
äijää itseään lainkaan?

Yleensäkin noita työuria ovat innokkaimmin pidentämässä ne,joita
itseään se ei liippaa lainkaan-yksi esimerkki on tämä Sailas,joka
aiheesta on tänään päätään aukonut.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2014, 12:45:44 ip kirjoittanut markkukovasin »

Helmikuu 24, 2014, 13:38:55 ip
Vastaus #2

Antti Jokinen

• Vieras
Mahtaako tämä kuva liittyä aiheeseen?

Helmikuu 24, 2014, 14:05:30 ip
Vastaus #3

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kyllä Arhinmäellekkii kuuluis aenakii viikon toepumisloma, on se tuo urheiluevustaminen sen verran raskasta! :P

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288657910457.html

Jos on kansanevustaminennii.  ::)

Kokoomuslainen Sampsa Kataja humalassa eduskunnan täysistunnossa 20. 12. 2011
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2014, 14:15:22 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Helmikuu 24, 2014, 15:02:45 ip
Vastaus #4

Pasi Salomäki

• Vieras
Eikös ne sanoneet, että 3 Leijonaa autteli Arhiksen tutumaan?

Olikohan tullut otetuksi liikaa Kolmea Leijonaa ennen sitä?

Eipä pärjännyt tämäkään "punakone" Leijonamiehistölle, vaan tummui ennen aikojaan, alkuerissä.

Helmikuu 24, 2014, 15:27:24 ip
Vastaus #5

Pasi Salomäki

• Vieras
Toisaalta kataja on piikikäs ja sitkeä.
Kun ei vaan olisi peräti suojeltu  :o

Helmikuu 24, 2014, 15:46:20 ip
Vastaus #6

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onhan se suojeltu. Puupäinen vai puumainen. Kumpika se ny oli.

Helmikuu 24, 2014, 15:57:18 ip
Vastaus #7

Pasi Salomäki

• Vieras
Ja sillä on siniset marjat.
Niitä jos viinassa liottaa, saa giniä.

Helmikuu 24, 2014, 17:19:06 ip
Vastaus #8

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
  Minä en palkkaisi yhtään ihmistä jonka työhistoriassa lukee pelkästään kansanedustaja tai politikko. Se tahtoo kertoa minulle että ihminen ei ole tehnyt muuta kuin puhunut paskaa, jakanut katteettomia lupauksia ja kaiken lisäksi vielä tottunut ylipitkiin lomiin. Ei täytä oikeastaan yhtään hyvän työntekijän kriteeriä. Että siitä kait se sopeutumiseläke on alkunsa saanut kun eivät enää sopeudu oikeisiin töihin? Korkeintaan päätyvät johonkin suojatyöpaikkaan, muun muassa kevalle ja noihin muihin vastaaviin poliittisin perustein jaettaviin virkoihin, tai sitten lobbariksi.

Sen sopeutumiseläkkeen voisi toki korvata saman pituisella työelämään tutustumis jaksolla, sehän saattaisi jopa avartaa hieman maailman katsomusta?

Helmikuu 25, 2014, 05:11:05 ap
Vastaus #9

Markku Hakola

• Vieras
  Minä en palkkaisi yhtään ihmistä jonka työhistoriassa lukee pelkästään kansanedustaja tai politikko. Se tahtoo kertoa minulle että ihminen ei ole tehnyt muuta kuin puhunut paskaa, jakanut katteettomia lupauksia ja kaiken lisäksi vielä tottunut ylipitkiin lomiin. Ei täytä oikeastaan yhtään hyvän työntekijän kriteeriä. Että siitä kait se sopeutumiseläke on alkunsa saanut kun eivät enää sopeudu oikeisiin töihin? Korkeintaan päätyvät johonkin suojatyöpaikkaan, muun muassa kevalle ja noihin muihin vastaaviin poliittisin perustein jaettaviin virkoihin, tai sitten lobbariksi.

Sen sopeutumiseläkkeen voisi toki korvata saman pituisella työelämään tutustumis jaksolla, sehän saattaisi jopa avartaa hieman maailman katsomusta?

Ei hemmetti, et paremmin asiaa voi ilmaista.

Helmikuu 25, 2014, 21:08:15 ip
Vastaus #10

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Ei hemmetti, et paremmin asiaa voi ilmaista.
Juu, tuolla hallituksessa istuu nykyään hyvin paljon semmoisia 30-40 v. poliittisia broilereita joiden "työura" on ollut ensin muutamat vuodet kunnallispolitikkona, josta on päästy etenemään kansanedustajaksi, paskan puhumisella ja oikeiden perseiden nuolemisella. Opiskelun jälkeen oikeita töitä ei ole tosiaankaan tehty kuin max. muutama vuosi elämästä. Loppu "työura" politikkona on ollut enää pelkkää paskan puhumista. Suuryritysten ja valtion virastojen johtokuntien perseet voi, ja pitää vielä nuoleskella jos haluaa niistä saada niitä suojatyöpaikkoja edustaja uran päätteeksi. Ja sitten juuri nämä samat ihmiset puhuu ihan vakavalla naamalla että työuria on nyt pakko pidentää, muuten emme pärjää.

Olen kuullut tällaisen sanonnan että elä tee niinuin minä teen vaan tee niinkuin minä sanon.
 Meitä ihmisiä on kahta sorttia. Toiset puhuu ja toiset tekee.

En ihmettele yhtään että tarvitsevat sopeutumista normaaliin elämään jos tippuvat tai sitten yksinkertaisesti ihan haluavat siirtyä sille SOPEUTUMIS ELÄKKEELLE kahden kauden päätteeksi sieltä eduskunnasta.
 Voi hieman huilata rankan duuniputken jälkeen. Arhinmäki huilasi kanssa pienen tovin sotsissa.  :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2014, 21:09:46 ip kirjoittanut tuomo jylha »

Helmikuu 26, 2014, 06:31:49 ap
Vastaus #11

Markku Hakola

• Vieras

Niin Arkadianmäen suojatyökeskukseksihan tuota eduskuntaa kutsutaankin.
Suojatyöpaikathan on sellasille, jotka ei muuten tavallisessa työelämässä pärjää.

Tuohon sopeuttamiseläkkeeseen pitäis saada kans samat ikärajat, kuin tavan ihmisilläkin on, ei meillä muillakaan ole samat
eläke-ehdot, kuin noilla pelleillä.

Ei noilla (joitain poikkeuksia tietty on ) ole minkäänlaista tajua tavallisen kansalaisen elämästä.

On se vaan jännä juttu, että aina noi samat tulee vaaleissa valittua, menee maassa miten vaan.