Kirjoittaja Aihe: MP-14 näytely  (Luettu 9454 kertaa)

Tammikuu 31, 2014, 16:12:02 ip
Luettu 9454 kertaa

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Tänään kävin katsomassa ja tuntuu joka vuosi latteammalta .Rakennetuja pyöriä paljon ja tosi väljästi laitetuna varmaankin että muuten näytäis autiolta.Jäi semmoinen kuva eettä ei enää montaa vuotta toimi .Onko vuokrat hilattu pilviin ja siinä syy kun ei saatu enempää esille.
Brantin museossa käytiin paluumatkan aluksi ja seoli hyvä ,käykäähän katsomassa kun kehä kolmosta kierrätte.

Tammikuu 31, 2014, 17:58:34 ip
Vastaus #1

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onko vuokrat hilattu pilviin ja siinä syy kun ei saatu enempää esille.

Nimenomaan. Siksihän MP-messut oli Lahdessakin hetken. Mutta antoivat sitten taas Hesasta hieman kohtuullisemmilla ehdoilla, niin palasi. Mitä nyt maksaa en osaa sanoa, ei ainakaan halpaa.
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Tammikuu 31, 2014, 19:43:56 ip
Vastaus #2

Rane Nordfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niinpä, sama keikka tehty tänään, aluksi messut ja sitten Brandtin museo. En tiedä mikä on, varmaan se on se ikä joka vaikuttaa, ettei oikein mikään tunnu miltään.
Messukeskushan oli uudistanut viime messuista palveluita ja ruoka- ja juomapaikkoja oli enemmän.
Saman huomasin rakennettujen pyörien osastolla, aika vähän oli kalustoa suhteessa tilaan, joukossa muutama sama laite kuin viime vuonnakin.
Eniten huolestutti itseäni messukävijijöiden keski-ikä, taitaa olla jatkossa turha toivoa eläkeläisalennuksia lipunhintoihin....
Onkohan ajokorttiuudistuksella osuutta asiaan?

Tammikuu 31, 2014, 19:53:40 ip
Vastaus #3

mika korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
iltapäiväl väkimäärä kasvoi kyllä, mutta jotenkin sitä odotti jotain enemmän ja mun mielest oli vähemmän vähäpukeisia....

Tuttuja näkyi, mutta täytyy sanoa et odotin näkeväni heitä enemmän. Mut kyl mää ketjun aloittajan tapasin pikaisest. Sorry kari , se mun juttukaveri oli vanha työkaveri.....
GSX-R750 F, RG250FG GJ21C, RGV250 VJ22,, TZR125 2RH, TZR250 2MA *2and one barrel from RG500 HM31A and. . .Cagiva Freccias, Benelli Jarno
You can follow my swap tours and others happenings pics at #korppusahateam

Tammikuu 31, 2014, 23:34:35 ip
Vastaus #4

Jaakko Latvanen

• Vieras
Siellä kulu miunkiii päivä. Sain nuoremman pojan mukaan. Ihan mukavasti pyöriä sekä tuttuja, ja poika (aikuinen jo) jaksoi katsoa crossit loppuun asti, vaikka ei ole eikä ole koskaan ollutkaan missään tekemisissä moottoripyörien tai moottoriurheilun kanssa. Yritettiin mekin Rennerille taputtaa. Jenkki juuttui alussa itseään hitaampien sekaan, mutta luovi kierroksella ohitettavista ohi Kullasta joutuisammin, ja voitti! Noissa jenkkien isojen poikien supercrosseissa on - ainakin minun silmissäni tietsikasta katsoessa -  ammattitaitoiset lippumiehet, niin haavereissa kuin sinistä liputtaessakin. Ja yleisö palkitsee ohitukset ja sellaiset triplat mitä ei ollut kukaan vielä tehnyt runsain aplodein, oli tekijä sitten saksalainen tai aussi, valkoinen tai joku muu!

Asiasta toiseen: olen jonkun aikaa ollut huomaavinani, että joudun kuuntelemaan tv:tä ja radiota - etenkin autossa - entistä kovemmalla. Mutta jos valtaosa yleisöstä haluaa kuulla sen selostajan huutoa ja dj:n musiikkia tuolla tarjotulla volyymilla, ei minulla ole hätää. Jos olisi ollut kahdet korvatulpat peräkkäin korvissa ja silentat ja maxwellsmartin äänieriö, olisi saattanut olla volyymi kohdallaan. Ampua saisi minun puolestani jokaisen äänentoistoon vaikuttaneeen!

Jv

Helmikuu 01, 2014, 10:27:49 ap
Vastaus #5

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Samaa mieltä Jaskan kanssa, kierrän kaukaa tuollaiset mökäpaikat. Jos
on itsetarkoitus pitää meteliä niin pitäkää tunkkinne!

L&K.

Helmikuu 01, 2014, 19:09:07 ip
Vastaus #6

Ben Rydman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • CeXi on parasta!
Minäkin kävin ja viihdyimme hyvin, kuten ehkä jutusta ja kuvistakin voi arvata. Tuli bongattua muun ohella niin VMPKn kuin Japsistarojen osastot. Meidän mielenkiintomme toki olikin vähemmän noissa uusissa vehkeissä, kuten blogin kuvistakin näkyy.

ja kuulemma oli enemmän näytteilleasettajia kuin viime vuonna.
Honda CX500 & BMW K75, vanhat prätkät yleensä ja tapahtumat kuvina -aiheinen blogi  http://www.vanhamoto.net/

Helmikuu 01, 2014, 19:33:23 ip
Vastaus #7

Matti Herlevi 1202

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En kyllä ymmärrä näitä jatkuvia negatiivisia purkauksia. Näyttelyssä aivan valtavasti kalustoa, uusia ja vanhoja, rakennettuja ja rakentamattomia. Varusteita , tarvikkeita, paljon tuttuja ja nättiä tyttöjä. Mitä vielä puuttui. Mielettömän upea crossikisa molempina päivinä. Katsomot aivan täynnä. Olivatko ne ihmiset väärässä. Päivässä ei kaikkea ehdi kokemaan.
Menen vielä huomennakin.
Matti Herlevi

Helmikuu 01, 2014, 19:45:52 ip
Vastaus #8

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei enää viitsi lähteä. On siellä tullut käytyä ja nähtyä millaista siellä on. Uudet pyörät ei juuri kiinnosta. Tarvikkeet ja oheisroina hieman. Tuttuja näkisi, mikä olisi suurin syy lähteä. Mutta siihen menee koko viikonloppu. Ja jos haluais niitä tuttuja illallakin nähdä niin joutuisi menemään jonnekin kaljalle. Ja siellä olisi joku bändi estämässä kuulemasta mitä kaverit puhuu. Ja sitten saattaisi tulla pää kipeäksi kun ei kestäisi selvistä päin katsoa kaikkia möykkääjiä.  Ja tinnitus pahenisi... jaja... antipa olla.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Helmikuu 01, 2014, 20:50:29 ip
Vastaus #9

Antti Jokinen

• Vieras
En kerinnyt näyttelyyn, mutta jotain tällaista kuvittelen menettäneeni (kaikenlaista liivijengiä):

:P

Helmikuu 01, 2014, 21:09:01 ip
Vastaus #10

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En anna negatiivista palautetta kuin muutaman osaston liian kovasta mökämusiikista.
Tulpat on korvissa ja kuulovamma jo saatu Enso- Gutzeitin tehtailta.
En yleensäkään ymmärrä tuota meteliä, tietysti se on minun murheeni.

L&K.

Helmikuu 01, 2014, 22:01:08 ip
Vastaus #11

Rane Nordfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En kyllä ymmärrä näitä jatkuvia negatiivisia purkauksia. Näyttelyssä aivan valtavasti kalustoa, uusia ja vanhoja, rakennettuja ja rakentamattomia. Varusteita , tarvikkeita, paljon tuttuja ja nättiä tyttöjä. Mitä vielä puuttui. Mielettömän upea crossikisa molempina päivinä. Katsomot aivan täynnä. Olivatko ne ihmiset väärässä. Päivässä ei kaikkea ehdi kokemaan.
Menen vielä huomennakin.
Matti Herlevi
Kyllä, mielestäni asioista saa puhua ja epäkohtia tuoda esille, niin jopa pitääkin. Tyytymämöttömyyshän on kaiken kehiityksen perusta.
Sillä tavalla yhteiskunta kehittyy, ei olemassaolevaa hypettämällä.

Helmikuu 01, 2014, 22:06:18 ip
Vastaus #12

Jaakko Latvanen

• Vieras
Minun murheeni ja ruikutuksen aiheeni on edelleenkin sama. Nautittava crossikisa, aika hieno tunnelma, katsomo täynnä, muutamalta kuskilta tosi hienoa ajoa. Pyörien ääni on sisähallissa kova, mutta ei mene kipurajalle. Ja nautinto pilataan äänentoistolaitteiden volyymilla. Musiikin, tai mitä möykkää se nyt on, sekä selostajan huudon volyymi ylittää takuuvarmasti yleisötilaisuudelle asetetut rajat päätykatsomon ylärivillä, missä itse perjantaina olin. Ja töihin ei sen luokan melusaasteeseen saisi laittaa ketään hetkeksikään! Mutta jos tämä ei ole ongelma kellekään muulle kuin minulle, on olemassa helppo ratkaisu: minä jään, tosin pitkin hampain, crossinautinnosta paitsi ja pysyn kotona. Jos äänenvoimakkuus on ongelma valtaosalle katsojia, sille voisi ehkä tehdä jotain? Sitä tässä koitin kartoittaa, että olenko yksin ongelmineni?

Jv
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2014, 22:08:02 ip kirjoittanut Jaakko Latvanen »

Helmikuu 01, 2014, 22:19:06 ip
Vastaus #13

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Etpä ole!

L&K.

Helmikuu 02, 2014, 07:07:18 ap
Vastaus #14

Timo Terho

• Vieras
Muistakaa vaihtoehto Helsingin messuille ensi viikonloppuna  :)

http://www.motomessut.com/