Eikös se ole menossa joku Sosiaali ja terveysalan uudistus, millä luvataan tehostaa tuota julkista terveydenhoitoa.
Aatelkaas, kun se on sittn jossainvaiheessa käytössä, niin eihän meillä ole mitään hätää, kaikki pelaa, kuin "junan vessa".
Aikoinaan polvi alko vaivaan.
Lekurit "kyllä se ajanmyötä paranee.
Aikaa meni ja vaivaan ja lukuisten lekurissakäyntien jälkeen löyty sellanen, joka totes, että kierukkavikahan siellä on,
Rehellisest kiros aiempien lekureiden aammattitaidon, ja ihmetellen "missähän nekin on opiskelleet" ja jatkaen
"jos ois heti hoidettu, kuten pitää, niin ei nyt ois mitään vaivaa.
Ei kun operointiin ja mahdollisimman pian.
Leikkaaja totes "tehtiin nyt se, mikä voitiin ja jatketaan jonkinajjan kuluttua, sieltä kun on ristisiteet entiset".
Korjattiin poistamalla ristisiteiden rippeet ja modattiin sivusiteistä uudet korvikkeet.
Noh, polvi kun on siinä kunnossa, mitä on, hyvä kun käveleen pystyi, ei muuta, kuin ruljanssi jatkui.
Viidesti nyt operoitu ja viimeks suosittelivat nivelen vaihtoa, mihin totesin, että "unohtakaa koko juttu,
mieluiten koitan pärjäillä tällä,kun olen treenikohteena, itehän siitä kärsin", eihän ne siitä tykänneet.
Juoksemista tai fillarointia ei voi harrastaa, kuin kuvitelmissa, kyykystä ei meinaa päästä ylös jne.
Olkapäät reistaa ja aikaa tutkimuksiin on tässä ootettu jo hyvänaikaa.
Voishan sitä yksityselle mennä, mutta pirullinen kun olen ja veroja maksanut,
niin kiusaan tätä julkisen puolen porukkaa niin pitkään, kun vain voin.
Tietty jos yksityiselle menisin, niin niilläkin verorahoilla pääsis "joku muu" hoitoon, kenties.
Ainoa terveyskeskus, mitä olen jälkeenpäin sähköpostilla ja lehdessä kiittänyt, oli viimekesänä Laukaan terveyskeskus.
Kaaduin ja olkapää sijoiltaan ja murtui ja sattumoisin olin Laukaan suunnalla, niin tietty sinne lekuriin.
Siellä palvelu ja hoito oli sitä luokkaa, että vois isommistakin sairaaloista, terveyskeskuksista puhumattakaan tehdä tuonne opintomatkaan, aiheena "kuinka hommat tulee hoitaa".