Kirjoittaja Aihe: Olenkos tehnyt jotain väärin?  (Luettu 3903 kertaa)

Marraskuu 29, 2013, 10:57:48 ap
Luettu 3903 kertaa

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olenkos tehnyt jotain väärin,kun jo kaksi aihetta johon olen vastannut,mielestäni asiallisesti,on mystisesti poistettu foorumilta.
Vai onko joku minun jälkeen kirjoitellut asiattomia?Kyssyypi hän ja ihmettelee.

Marraskuu 29, 2013, 12:16:30 ip
Vastaus #1

Kari Halinen

• Vieras

Morjens
Ettei nyt olisi käynyt niin että olet kirjoittanut sille foorumille joka perustettiin noin 5-6 vuotta sitten kun VMPKn foorumi oli viikon päivät  kiinni ja kovalla vouhkeella piti saada uusi korvaava aikaiseksi. Mitä sille kuuluu tai toimiiko yleensä enään en tiedä kun en ole siellä koskaan käynyt mutta se voisi olla mahdollista nimittäin täältä VMPKn palstalta ei asiallisia kirjoituksia poisteta päinvastoin ne on kovasti toivottavia.
                       Kari

Marraskuu 29, 2013, 12:20:24 ip
Vastaus #2

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei,kyllä tälle foorumille oon kirjoitellu,ihmettelen vaan mihin ne aiheet on kadonneet.Vai onko joku asetus päin peetä ettei kaikki aiheet näy minun koneella.

Marraskuu 29, 2013, 12:22:18 ip
Vastaus #3

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Eikös se mää silleen että jos ketjun alottaja poestaa oman aeheensa turhana, tarpeettomana tae jo muuten vuan selevinneenä,
niin siinä häviää samalla kaekki siihen ketjuun lähetetyt viestit, olivatpa ne sitten vaekka kuinka asijallisija tae asiattomia?

Näen olen aenakkii asian käsittäny.  ::)
-pena-

Marraskuu 29, 2013, 12:28:46 ip
Vastaus #4

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin minäkin oon asian ymmärtäny,olis vaan ollu yksikin aihe josta olisin halunnut lukea muittenkin kommentteja,mutta "män jo".

Marraskuu 29, 2013, 15:47:02 ip
Vastaus #5

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Typerä ominaisuus tuo että ketjun aloittaja voi poistaa koko viestiketjun. Ymmärrän sen myynti-ilmoituksissa, mutta muutenhan se on ihan puhdasta v*ttuilua mennä poistamaan ketju johon muutkin on kirjoittaneet.

Marraskuu 29, 2013, 20:25:16 ip
Vastaus #6

Pirjo Sikanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Typerä ominaisuus tuo että ketjun aloittaja voi poistaa koko viestiketjun. Ymmärrän sen myynti-ilmoituksissa, mutta muutenhan se on ihan puhdasta v*ttuilua mennä poistamaan ketju johon muutkin on kirjoittaneet.

Uskaltaisin olla samaa mieltä.
Muiden kirjoituksia arvostan eniten, niitä en menisi poistamaan.

Jos ketjun aloittajana omia kirjoituksia  deletoisin, niin otsikon/aiheen kyllä säilyttäisin + ne toisten kirjoitukset.