Kirjoittaja Aihe: Tärkeää työtä  (Luettu 4027 kertaa)

Marraskuu 20, 2013, 14:12:45 ip
Luettu 4027 kertaa

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Meidän kyläpahanen on päässyt oikein valtakunnan uutisiin tässä linkki Aamulehden otsikkoon  http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite%2FAMLayout&cid=1194853886494&p=1194626958999&pagename=KALWrapper
Onhan se perin tärkeää lähteä neljän auton ja useamman henkilön voimin takavarikoimaan muutamaa kalja ja lonkero laatikkoa,
voi voi kun ovat oikein yrittäjä immeiset syyllistyneet moiseen rikokseen.
Mä oon aina pitänyt helvetin hulluna sellasta touhua kun ensteks pannaan kaljaa täällä Suomessa ja sitten se roudataan Viroon ja sieltä
me taas käydään se kalja hakemassa takasin.No saahan siinä matkan järjestäjät,laivayhtiö ja virolaiset rahnaa kun me säästämme???
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Marraskuu 20, 2013, 18:23:28 ip
Vastaus #1

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Asialla oli varmaan kunnollinen tullimies ::)
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Marraskuu 21, 2013, 09:17:41 ap
Vastaus #2

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)

.. no voi "ihmisen käsi". Kuinkahan paljon miinukselle tämänkin keikan tuotto menee... -10000 vai jopa -20000 €

@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Marraskuu 21, 2013, 10:36:43 ap
Vastaus #3

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Heh, mestarit muuttivat yrittäjäkokouksensa "lennossa" erään jäsenen 50-vuotisjuhliksi ja kemut saattoivat jatkua. Tai näin lehdestä luin.

Kukahan k*mmari mahtoi kateuksissaan nämä bakkanaalit tullille käräyttää? Ja olikohan tullimiehillä työtyytyväinen olo kun saatiin vorot kiinni ja kaks salkkua lonkeroa takavarikkoon tuhottavaksi?

Ittekin Markun kanssa samoilla linjoilla tuon kaljanroudauksen kanssa. Mitäs jos sieltä Virosta saisikin mukaansa kupongin jolla kaljat saisi noutaa lähimmästä tullikonttorista? Säästyisi pirusti öljyä kun ei tarttis rekoilla ja laivoilla kuskailla kaljaa ja limuviinoja lavoittain eestaas. Ja tulisi tullimiehille jotain järkevää tekemistä, nyt kun EU-aikana on hommat vähenneet muutenkin.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Marraskuu 21, 2013, 10:44:50 ap
Vastaus #4

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kukahan k*mmari mahtoi kateuksissaan nämä bakkanaalit tullille käräyttää?

Vai olisiko sittenkin käräyttäjä ollut k*pulle kateellinen k*kkari?  ::)
-pena-

Marraskuu 21, 2013, 13:12:27 ip
Vastaus #5

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
Ittekin Markun kanssa samoilla linjoilla tuon kaljanroudauksen kanssa. Mitäs jos sieltä Virosta saisikin mukaansa kupongin jolla kaljat saisi noutaa lähimmästä tullikonttorista? Säästyisi pirusti öljyä kun ei tarttis rekoilla ja laivoilla kuskailla kaljaa ja limuviinoja lavoittain eestaas. Ja tulisi tullimiehille jotain järkevää tekemistä, nyt kun EU-aikana on hommat vähenneet muutenkin.

... joo... tyhmää se on kaljaa edes takaisin roudata  ??? siksi minä ostan Virosta alekokkia, Sakua, tupla pukkia, tuulimylly kaljaa, aleksanteria jne. jolloin kaljaralli on vain yhteen suuntaan  8)
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Marraskuu 21, 2013, 13:38:09 ip
Vastaus #6

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Tuplapukki on petollista ainetta...