Kirjoittaja Aihe: Irti tupakasta  (Luettu 9093 kertaa)

Marraskuu 19, 2013, 19:12:51 ip
Luettu 9093 kertaa

Timo Terho

• Vieras
Vanha mainos...

[ylläpito on poistanut liitteen]

Marraskuu 19, 2013, 19:15:06 ip
Vastaus #1

Harri Kauranen

• Vieras
Tuola noita on pilvin pimein tupakoinnin kokonaan lopettaneita,sitä sanotaan kirkkomaaksi.

Marraskuu 20, 2013, 07:42:08 ap
Vastaus #2

Jussi Kumpu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • S Vileenin sukulais-sielu.
Juu, ja muutama leivän purijakin taitanee olla.
Jussi 044 7212497

Marraskuu 20, 2013, 09:48:54 ap
Vastaus #3

Markku Saarinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mc Debit
Tuota laitetta on helppo kusettaa, sen kun vain vääntelee ruuvia  :-X

Marraskuu 20, 2013, 16:45:03 ip
Vastaus #4

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mutta juoppa maitoa, kaik kuollu tai ainakin kuolee.

Marraskuu 21, 2013, 12:08:41 ip
Vastaus #5

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
 Paskat tuosta tupakista niin haittaa. Akkojen höpinöitä.

Marraskuu 21, 2013, 14:54:32 ip
Vastaus #6

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
38V tuli pari askia päivässä polteltua, sitten kipupolin asiakkaaksi niin ensin jotku paremmat keuhkokuvat ja vielä kattelivat semmosella letkulla keuhkot. Vähän pohjalla moskaa joka ei sula (lasikuitu ja rosteripölyä) niin ajattelin että tämä tarjous ei toistu ja hirveellä myrkyllä Champix lopetus, yli 3V ilman tupakkaa mutta nikotiinipurkkaa menee vieläkin. Nikotiini on hermomyrkky ja auttaa mulla hermokipuun, mitä tekee timpuri jos lyö peukaloon, no panee nortin palaan.

Marraskuu 21, 2013, 15:03:11 ip
Vastaus #7

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Parisenkymmentä vuotta kerkesin poltella ja lopuiksi meni pari askia päiväs. Sitte lopetin kun rupes tuleen sydänvaivoja. Seitsemän vuotta ollu polttamatta enkä oo känniskään uskaltanu edes sikaria maistaa. Puoli vuotta meni nikotiinipurkkaa. Painoo tullu kymmenisen kiloo sen jälkeen
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Marraskuu 21, 2013, 16:31:24 ip
Vastaus #8

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Korjaan vielä, en ole lakossa vaan olen lopettanut. Mulla on tuhkakuppi partsilla ja menen mukaan ku vieraat polttelee, sama koskee venettä ja autoani. Polta jos haluat mut autossa avaan kyllä ikkunan vähän, nyt pitäisi päästä eroon nikotiinipurkasta ja lastarit ei auttanut yhtään. Pitäis saada pitkäkestoinen nikotiini piikki lihakseen ja niitä on kuulemma ison veden takana.

Marraskuu 21, 2013, 18:40:48 ip
Vastaus #9

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
No ollanpas sitä nyt.Tupakkaa juon ja viinaa poltan kuolinpäivääni asti.Lääkäritäti sanoi että olen ikäisekseni keskivertokunnossa.Se riittää.Tupakoitsija lienee nykykatsannossa juoppoakin iljettävämpi yksilö.Toista se oli kultaisella Kekkosluvulla...

Marraskuu 21, 2013, 18:55:37 ip
Vastaus #10

Petri Nippala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä olen ollu 1,5vuotta polttamatta.Champixilla ja nikotiinipurkalla 2mg alotin.Eka yritys meni poskelleen,kun ei ollu rahaa ostaa jatkokuurii
Champixii. Sitte ostin motivaation taas löydyttyä uudet sekä alotus,että jatkokuurin ja tueksi imuroin nikotiini imeskelytabletteja 2mg.

Nyt olen päässyt eroon imeskelytableteista mutta Mynthonia menee aski päivässä :D

Vanhaa matkakumppania tupakkaa on ikävä. Lopetin,koska kyllästyin päivittäiseen pähkäilyyn siitä,että pitäisi lopettaa.

30 vuotta tuli polteltuu. Alkomahoolin heivasin jo 10v sitten,sitäkin tuli vedettyy riittävästi.

Marraskuu 21, 2013, 19:04:21 ip
Vastaus #11

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Yli 40 v. tuli kiskottua tupakkia. Pari taukoo välillä, reilu vuosi joskus ja puolisen vuotta toisen kerran ja sitte taas lisää. 2011 maaliskuussa sydänlaaki ja siihen loppu. En meinaa enää alottaa.
HANE

Marraskuu 21, 2013, 19:10:41 ip
Vastaus #12

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Minä olen ollu 1,5vuotta polttamatta.Champixilla ja nikotiinipurkalla 2mg alotin.Eka yritys meni poskelleen,kun ei ollu rahaa ostaa jatkokuurii
Champixii. Sitte ostin motivaation taas löydyttyä uudet sekä alotus,että jatkokuurin ja tueksi imuroin nikotiini imeskelytabletteja 2mg.

Nyt olen päässyt eroon imeskelytableteista mutta Mynthonia menee aski päivässä :D

Vanhaa matkakumppania tupakkaa on ikävä. Lopetin,koska kyllästyin päivittäiseen pähkäilyyn siitä,että pitäisi lopettaa.

30 vuotta tuli polteltuu. Alkomahoolin heivasin jo 10v sitten,sitäkin tuli vedettyy riittävästi.

Mynttoneita tuli itsekin imeskeltyä camelin ja sikarin tuskiin vuoden päivät, ja alkoipas ne mynttonit tuollein enempi popsittuna närästämään aikas lailla. Vuosi meni mynttoneita imeskellessä, perään useita vuosia meni ilman mynttoneita, sikareita ja camelia. Mutta nyt on sitten taas hyvin salakavalasti palannut yksi vanhoista paheista, eli sikarit. Tupakka ei tosin maistu.

Ja nyt se sikke tupruaa oikeestaan ihan säännöllisesti.  :embarassed:

Marraskuu 21, 2013, 19:35:06 ip
Vastaus #13

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mulle on ihan soromnoo vaekka ukot ei polttaskaa,
mutta ikäni oun ollu liäppälään tupakoeviin neitokaesiin, se tekkee niistä niin haluttavia. :-\

-pena-

Joulukuu 06, 2013, 00:54:36 ap
Vastaus #14

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Yhtään inserttiä lukematta väitän; vaihda vanha kunnon rööki pillereihin ja kuolet 5 vuoden päästä Nicorettinelletintin myrkkyihin, eli tupruttele vaan rauhassa kuten 90-vuotiaiksi elävät intiaanit ;)
PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"