Kirjoittaja Aihe: Peruutuskamera  (Luettu 13091 kertaa)

Marraskuu 14, 2013, 09:22:26 ap
Vastaus #15

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niimpä eikö ville voinut auttaa mutta mitä poliisit tekisi peruutuskameralla volvossa jos sitä on joskus nykästy narulla hankesta nii pakkihan siellä paskana on ellei öljyreikiä ole porattu isommiksi näissä malleissa on tehtaalla asennettu lämmitetty takalasi ettei sormet jäädy kun työntää maksimi työntö nopeus on 15/min muuten laakerit vaurioituu jotta jokohan tää paska riittää

siellänäppäimistönalaosassaonpilkunjapisteennappulatihansenleveänvälilyöntinamiskanvieressä
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Marraskuu 14, 2013, 09:52:54 ap
Vastaus #16

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Marraskuu 14, 2013, 10:09:04 ap
Vastaus #17

Marko Villikka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En ole perehtynyt pilkun seksuaaliseen nussintaan kuten näemmä eräät adios

Marraskuu 14, 2013, 10:15:50 ap
Vastaus #18

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Hienoa pojat, tapelkaahan niin saate tupakkaa.... ruukattiin ennenvanhaan sanoa. Mikä tästä nimenomaisesta aiheessa tekee niin tärkeän että saitte karkotettua Jarin "vieraaksi", eli eroamaan foorumilta? Eihän tässä Veli-Matti ees arvostella mopojen hintoja , -)
Monestihan nämä aiheet karkaa sivuraiteille mutta huumorin voimalla mutta tässä ketjussa sitä ei sallittu ollenkaan, miksi?

Marraskuu 14, 2013, 10:24:57 ap
Vastaus #19

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
En ole perehtynyt pilkun seksuaaliseen nussintaan kuten näemmä eräät adios
Pilikuille ja pisteille on tiällä yks´haelee onko niitä vae ei, kunhan vuan ite asija tullee ymmärretyksi. :-\

Ja onhan siinä se erehtymisenkii vuara, jos viärin pilikuttelloo! Käypi vielä niinkun entisessä käräjätuvassa.

Tuomari tuomihti riminaalin sanomalla jyrkästi: Armoa ei, vankilaan!
Kirjuri kirjotti tuomion pöytäkirjaan ylös: Armoa, ei vankilaan! 
-pena-

Marraskuu 14, 2013, 10:38:53 ap
Vastaus #20

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
  Onkohan tähän peruutuskamera kysymykseen osallistuneet kaikki ihan aikuisia ihmisiä ketkä ovat neuvomassa kysyjää kytkennöissä?
Onhan näitä joitakin tylsiä asioita ihan mukava huumorillakin maustaa, mutta...

Jotenkin paistaa muutamista kommenteista semmonen läpi että nyt on 14- vuotiaat uhmaikäiset osallistuneet keskusteluun.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2013, 10:40:40 ap kirjoittanut tuomo jylha »

Marraskuu 14, 2013, 11:04:30 ap
Vastaus #21

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei todellakaan ole. Itse annoin mennä samana kastiin, kun muilla lipsuu vielä entistäkin pahemmin ohi. Ja etenkin kun se roska annetaan lukukelvottomassa muodossa.
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Marraskuu 14, 2013, 11:22:42 ap
Vastaus #22

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Jotenkin paistaa muutamista kommenteista semmonen läpi että nyt on 14- vuotiaat uhmaikäiset osallistuneet keskusteluun.

Ainakin allekirjoittaneen kohdalla kommenttien asiallisuuden puute johtuu pelkästään siitä kiistämättömästä tosiasiasta, että ikävuosieni karttuessa suurin osa harmaista aivosoluistani on jo lopullisesti tuhoutunut!

Ja kyseiseen solukatoon on vaikuttanut, siis luonnollisen vanhenemiseni lisäksi, myöskin tuhoa edistävä, useita vuosikymmeniä jatkunut liiallinen punaisen Carillon nauttiminen jääkylmän lähdeveden kera.

Tämä vain kaikille kriitikoille tiedoksi ettei kyseessä ole ainakaan minun kohdallani suinkaan enää uhmaiästä johtuva lapsellinen suhtautuminen näihin totisiin ja haudanvakaviin asioihin, vaan pelkästään em. seikkojen aiheuttama ja ajan mukanaan tuoma oireyhtymä.   :P
-pena-

Marraskuu 14, 2013, 11:24:14 ap
Vastaus #23

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Ei todellakaan ole. Itse annoin mennä samana kastiin, kun muilla lipsuu vielä entistäkin pahemmin ohi. Ja etenkin kun se roska annetaan lukukelvottomassa muodossa.

Just näin. Oon kuullut viisaampien sanovan että ei kannata alentua väittelemään ...

Ja tämmösen oon kuullut kanssa että lapset on ihan hyvä laittaa välillä ulos raittiiseen ulkoilmaan. Se tekee sielulle ja elimistölle hyvää, eikä sitten turhat asiat kiukuta niin paljoa. Ylimääräinen energia purkaantuu mukavasti siinä touhutessa. Nukuttaakin paljon paremmin. :)

Marraskuu 14, 2013, 11:25:51 ap
Vastaus #24

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Ainakin allekirjoittaneen kohdalla kommenttien asiallisuuden puute johtuu pelkästään siitä kiistämättömästä tosiasiasta, että ikävuosieni karttuessa suurin osa harmaista aivosoluistani on jo lopullisesti tuhoutunut!

Ja kyseiseen solukatoon on vaikuttanut, siis luonnollisen vanhenemiseni lisäksi, myöskin tuhoa edistävä, useita vuosikymmeniä jatkunut liiallinen punaisen Carillon nauttiminen jääkylmän lähdeveden kera.

Tämä vain kaikille kriitikoille tiedoksi ettei kyseessä ole ainakaan minun kohdallani suinkaan enää uhmaiästä johtuva lapsellinen suhtautuminen näihin totisiin ja haudanvakaviin asioihin, vaan pelkästään em. seikkojen aiheuttama ja ajan mukanaan tuoma oireyhtymä.   :P

Ei tässä nyt sinua tarkoitettu. Lähinnä noita uhmaikäisiä.

Marraskuu 14, 2013, 11:38:35 ap
Vastaus #25

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

En oes loukkaantunu vaekka oesit tarkottanukkii, sen verran on mulla jo nahka paksu ja ymmärrys heikko.  ;D
-pena-

Marraskuu 14, 2013, 11:55:44 ap
Vastaus #26

Antti Jokinen

• Vieras

En oes loukkaantunu vaekka oesit tarkottanukkii, sen verran on mulla jo nahka paksu ja ymmärrys heikko.  ;D

Samma här!  :angel:

The Laughing Policeman - Charles Jolly / Penrose

Marraskuu 14, 2013, 11:58:20 ap
Vastaus #27

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Noilla samoilla eväillä oon itsekin koittanut luovia tässä oravanpyörässä.

Marraskuu 14, 2013, 13:05:33 ip
Vastaus #28

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tämä on aikahyvä työ kalu moni mutkasten yhtys sanojen oekeen kirjotukseen.  :-\

http://www.yve.fi/index.php
-pena-

Marraskuu 14, 2013, 19:29:05 ip
Vastaus #29

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vanha suomenkielen oikeinkirjoitusjuttu:
Kuninkaan päätös hirtettäväksi tuomitun armonanomukseen (kirjurilla oli kai kiire):
"Armoa ei  hirteen".
No, ei kai se ole niin pilkuntarkkaa?
Ainakaan pyövelin mielestä.
Vanki oli ehkä eri mieltä!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2013, 19:42:59 ip kirjoittanut Jouko Kuisma »