Kirjoittaja Aihe: Samannimisiä ihmisiä  (Luettu 20413 kertaa)

Marraskuu 12, 2013, 12:32:35 ip
Vastaus #45

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka

Menee hiukan asiasta sivuun mut kuitenkin. Vaimoni lähetti pojan tyttöystävälle nykyiselle miniälleen joulukortin. Neiti Tapola vaikka piti olla neiti Pouttu. Kortti löytyi kehystettynä heidän huushollin seinältä. Kun asiaa irvailtiin vaimolleni, vastasi hän makkaratehdas mikä makkaratehdas.

Hessu

Marraskuu 12, 2013, 12:34:54 ip
Vastaus #46

Toni Alaranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaimani on Turkin historian tutkija Helsingin yliopistolla. Minultakin kysyttiin kerran kommenttia sähköpostitse tuhat vuotta vanhoista turkkilaisista runoista.  :D

Marraskuu 12, 2013, 12:48:20 ip
Vastaus #47

Antti Jokinen

• Vieras
Moikka

Menee hiukan asiasta sivuun mut kuitenkin. Vaimoni lähetti pojan tyttöystävälle nykyiselle miniälleen joulukortin. Neiti Tapola vaikka piti olla neiti Pouttu. Kortti löytyi kehystettynä heidän huushollin seinältä. Kun asiaa irvailtiin vaimolleni, vastasi hän makkaratehdas mikä makkaratehdas.

Hessu

Tämmöttiski löyttys: Jokinen A Makkaratehd.  Loimaa

Marraskuu 12, 2013, 13:46:59 ip
Vastaus #48

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Äitini suku on Ali-Rantala.Serkkupoika kävi työmatkalla USA:ssa ja näytti paikalliselle rättipää taksikuskille faksia missä työtapaamisen osoite oli.
Tämä Ali kun näki nimen Ali-Rantala,alkoi väittämään että on varmasti sukua serkulleni,koska kaikki Alit ovat sukua keskenään.
Inttäminen meni niin pitkälle että Ali lopulta sanoi serkulleni,"meillähän voi olla sama isä".
Taidan sitten olla arabisukua. :D :D :D :D

Marraskuu 12, 2013, 15:24:34 ip
Vastaus #49

Paavo Harola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mun sukunimisiä on yhdeksän, jotka ovat minun sukuani. Lisäksi on kaksi jotka ovat eri sukua. He ovat kotoisin naapuripitäjästä.
Jossain sukunimiluettelossa oli miehet ja naiset erikseen, paitsi jos nimiä oli vähän ilmoitettiin vain kokonaismäärä.
Se on tämä yksilönsuoja. Ettei vain kukaan saisi tietää, että minäkin olen olemassa.

Marraskuu 12, 2013, 18:00:22 ip
Vastaus #50

seppo-heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • vmpk jäsen n:ro 1961
  Silloin toistakytä vuotta sitten kun ostettiin tätä "talopukettia".
Jäken Prismaa vastapäätä oli Herralan talotehtaan myyntikonttuuri, sielloli 2 myyntineuvottelijaa. toinen niistä oli täysnimi kaima.

Vähän niinkuin ois itseltään ostanut taloa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2013, 18:01:54 ip kirjoittanut seppo-heikkilä »
Väli-mallin mies.

Marraskuu 12, 2013, 19:22:30 ip
Vastaus #51

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Mulla on kaima ylellä muistaakseni äänitarkkailijana. Aika usein ohjelman lopputeksteis vilahtaa se nimi.
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Marraskuu 12, 2013, 19:39:18 ip
Vastaus #52

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla nimikaimasta vähän kokemuksia mutta pienenä kaaduin 5V ikäsenä fillarilla ja solisluu poikki, äiteen kanssa sairaalassa tarkistuksessa ihmettelivät ku Henry Eklundin olis pitäny olla yli nelikymppinen ja samalla kadulla kaatunut postinkantaja jolla vasen solisluu poikki ja samana päivänä. Nyt kun muista syistä magneettikuvassa oltu ja luut ei ole kohdillaan, no viimeinen kaatuminen ja meni kylkiluu keuhkoon ja tummentuma joka voi olla perua pienestä ampumarata äksidentistä, kaveri pahoillaan mutta vieressä seisoin ja vahingoksi näin. Josei elä ei tapahdu mitään.

Marraskuu 12, 2013, 20:25:41 ip
Vastaus #53

Jukka Vaahtoluoto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No eipä ole vielä saman nimistä vastaan tullut.

Marraskuu 12, 2013, 21:32:12 ip
Vastaus #54

Lippo Ylä-Jääski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei taida toista löytyä  :)

Marraskuu 12, 2013, 21:50:12 ip
Vastaus #55

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuonverran löytyi tietoa heimokunnasta, minulla on oikeuden pöytäkirjat.
Tosin ruotsiksi.

Puirola eli Saxberg Erkki Juhanpoika Alavus kk Sen. oik.os. 1875 Da 95; Renki; Tuom. kuol. tal. Erkki Salomonp. Välimaan taposta 9.9.1874; Rang. muut. p.työ Sip.; KKK 9/1862, 23; Ilm. Viip. lähdöstä 1/13.10.75.

Puirola Erkki Jussinpoika. Ikä: 23 Alavus Renki; Talollisen Erkki Salomonp. Wälimaan taposta 28 päivää vesileipävankeutta ja loppuiäksi Sip. kaiv. keis. päät. 28.6.1875; Kirvesmies, ei seuraa, virsikirja, Uusi Test., Vaasassa 21.8.1875.

L&K.