Kirjoittaja Aihe: Samannimisiä ihmisiä  (Luettu 20390 kertaa)

Marraskuu 09, 2013, 11:00:09 ap
Vastaus #15

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niinkin hieno nimi kuin Brax tarkoittanee lahnaa. :laugh:

L&K.

Marraskuu 09, 2013, 11:08:22 ap
Vastaus #16

seppo warteva

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ainut olen minäkin.

Marraskuu 09, 2013, 11:48:17 ap
Vastaus #17

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Meikäläisiä löytyypi, ihan hiihtäjälegendoistakin :P Aikoinaan ko. legendan äiti asui kerrosta ylempänä samassa kerrostalossa siilinjärvellä meidän kanssa.
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Marraskuu 09, 2013, 11:59:14 ap
Vastaus #18

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
meitä on tällä kylällä kaksi ja kolme silloin kun kummisetäkin vielä eli.
aika usein multa kysytään hammasrattaista ja muista osista metallituotteista.
öööh.. olen väärä kaveri,soittakaa siihen toiseen numeroon.

Marraskuu 09, 2013, 12:36:06 ip
Vastaus #19

Atte Isola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaksi taitaa löytyä. Molemmat samalta saarelta kotoisin ja täysin eri sukua ;D
Muutama mopo

Marraskuu 09, 2013, 12:39:29 ip
Vastaus #20

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyi toinenkin Pulkkilasta,en tunne miestä eikä liene sukua.

Marraskuu 09, 2013, 12:55:16 ip
Vastaus #21

timo t.laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Meitä oli muutaman kerran kolme saman nimistä kuskia 80-luvun alun motocrossikisoissa b250 -luokassa, Timo A. Laine Salosta, Timo R. Laine Tampereelta plus meikäläinen, niistä ajoista jäänteenä tuo t-kirjain(Tapani) käyttäjätunnuksessani.   
Simson 425 -57, Maico GM250 -85, Jawa 896, Jawa 640, CZ 513, TM450MX

Marraskuu 09, 2013, 13:03:56 ip
Vastaus #22

paavosuorsa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • kaikki selviää tavalla tai sillä toisella.
Kait se on huono nimi kun ei ole muille kelevannu. Enkä tarkoita omaani.

Marraskuu 09, 2013, 13:15:18 ip
Vastaus #23

Harri Kauranen

• Vieras
No meitä on kolme hämeenlinnassa.Yksi on oikein lääkäri ja takavuosina poikkesin kaiman luona ja hain viikon sairasloman.Meidän päällikkö vaan sano,voithan sä kaikkee touhuta,mutta älä viitti itelles sairaslomaa ruveta kirjotteleen,kuulemma voi vakuutusyhtiössä ruveta epäileen.Meillä on lekurin kanssa saman ikäiset tytöt,oliko kolme päivää ikäeroo.

Marraskuu 09, 2013, 14:19:07 ip
Vastaus #24

Teppo Vuorenmaa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minullakaan ei tietääkseni ole yhtään kaimaa (siis sama etu- ja sukunimi) koko maailmassa  :)
Moottorin pärinää ja pauketta jo 40 vuotta!
Kalusto: Husqvarna 4342 vm. 1963 (kunnostettu, rekisterissä), Tunturi Super Sport vm. 1987 (kunnostettu, rekisterissä)

Marraskuu 09, 2013, 15:10:20 ip
Vastaus #25

Jorma Kontio

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Shiny chrome won't get you home
Kuuluisat kaimat on sitten oma lukunsa. Meikäläisen nimellä kun tekee haun, niin jopa löytyy tavaraa! - Joka ei siis mitenkään liity minuun.
(Pitäiskö etunimi muuttaa, sille kun on nykyisin annettu muitakin merkityksiä?)

Marraskuu 09, 2013, 15:17:06 ip
Vastaus #26

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Kuuluisat kaimat on sitten oma lukunsa. Meikäläisen nimellä kun tekee haun, niin jopa löytyy tavaraa! - Joka ei siis mitenkään liity minuun.
(Pitäiskö etunimi muuttaa, sille kun on nykyisin annettu muitakin merkityksiä?)

On minuakin mulkuksi haukuttu, vaikka nimeeni tuskin liittyy mitenkään... :D
Mutta asiaan. Meikäläisen nimisiä löytyy luultavasti vain 3 kpl. Mikä hauskinta, kaikki taitavat asua
Pohjois-Karjalassa ja emme ole mitään sukua toisillemme. Outo homma? ???
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Marraskuu 09, 2013, 15:41:38 ip
Vastaus #27

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Nimien kanssa pitää olla tarkka, edellinen koira pysyi hyvin pyörän vierellä mut kerran lähti ja meikä huutaa ihan kympillä et Tatu heti tänne. Tuli koira ja yksi pikkuviikari joka kysyi miksi, en siis tajunnut että se voi olla ihmisen nimi. Nykyinen on Kapu ja lyhyt nimi sopii koiralle kun sitä pitää huudella takaisin ja seuraava on sitten Patu. Tällä Vaasassa mulla on ollut haittaa nimestäni lähinnä lääkärissä ku eivät usko etten puhu ruotsia, no lopulta uskovat mutta kaikki kotiin tulevat paperit on sitten taas ruotsiksi. Taannoin ajattelin muuttaa nimeni mänty/tammilehdoksi mutta vaimo vastusti, no 56V on menty niin eiköhän loputkin vaikka viimeinen röntgen lausunto erikois sanoineen ei onnistunut vaimoltakaan kääntää.

Marraskuu 09, 2013, 16:28:12 ip
Vastaus #28

Pauli Kanto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sain aikoinaan itseltäni kirjeen. Olin suurehkon osuuskauppapuulaakin talousjohtaja, tarjosin itselleni jotain mitä nyt en muista, mutta komea oli kirje ja veilä komeampi allekirjoitus.

Piti se sitten viedä töihinkin näytille pojille jotta "tämä nyt vaan on tämmöistä harrastelua tämä prosessiteollisuus, oikeasti olen talousjohtajana, joten kumartaa sopii kun aamulla vastakkain kävellään."

Olen muuten myös uudestisyntynyt. Edellisessä elämässäni olin jonkin sortin muusikko. Ei ole siirtynyt astraaliruumin kanssa tuo musikaalisuus tähän päivään.
Pecūniae an tribirota?

Marraskuu 09, 2013, 17:39:57 ip
Vastaus #29

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro tuli mieleen vaan

että kyllä on toinenkin saman niminen mitä en eilen muistanut nimittäin noin 25 vuotta sitten sain kirjeen Närpiön kunnasta.Ensin ajattelin että joku kaveri on saanut jostain ko. kunnan kirjeen ja paperia,minut oli nimittäin valittu Närpiön kunnan notaariksi.Aikani asiaa pähkäiltyäni soitin kuntaan ja ihmettelin asiaa.Aikamme keskusteltuamme puhelimeen vastanneen henkilön kanssa kävi ilmi että he olivat hukanneet hakijoiden yhteystiedot ja jostain ottaneet selville Markku Juuselan osoitteen ja lähettäneet minulle hyväksymiskirjeen notaarin hommiin mutta pahus kun olin se toinen ja väärä Juusela.Kiittelivät kun soitin asiata,toisaalta voisinhan nyt olla Närpiön notaari,kai tässä ajassa olisi jo selvinnyt minullekkin mitä notaarin toimenkuvaan kuuluu.
Jos tätä lukee joku joka tunnistaa/muistaa tällaisen väärinkäsityksen niin kommentoikaa ihmeessä.Minulla varmaankin on vielä jossain ko. kirje tallessa.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58