Kirjoittaja Aihe: Halvin vakuutus 60-luvun mopoon?  (Luettu 34905 kertaa)

Maaliskuu 19, 2014, 09:23:32 ap
Vastaus #60

Teppo Vuorenmaa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minäkin kokeilin muutamalla mopomerkillä, mitä hintaa if näyttää, ja Tunturiin näytti olevan halvin vakuutus. Yllättävän isoja eroja eri merkkien hinnoissa. Husqvarnaa listasta ei IF:n löytynyt, joten sen osalta olisi "Muut merkit", joilla vakuutushinta on selvästi korkeampi, samaa luokkaa nykyisen LähiTapiolan kanssa, joten Hva:n vakuutus pysyköön Tapiolassa. Mutta Tunturiin otin nyt vakuutuksen If:stä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2014, 10:03:03 ap kirjoittanut Teppo Vuorenmaa »
Moottorin pärinää ja pauketta jo 40 vuotta!
Kalusto: Husqvarna 4342 vm. 1963 (kunnostettu, rekisterissä), Tunturi Super Sport vm. 1987 (kunnostettu, rekisterissä)

Maaliskuu 19, 2014, 16:12:19 ip
Vastaus #61

ari kotka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei minulla ainakaan mennyt rekisteriote uusiksi, eikä näinollen tullut mitään kulujakaan. Hoitivat tietysti vielä Ifissä irtisanomisen edellisestä yhtiöstä ja sieltä rahat tilillä kahden päivän päästä. Olisivat muuten hyvittäneet etukäteen maksetun summan seuraavasta laskusta mutta minulle ei jäänyt vakuutuksia enää ko. yhtiöön.
Kun kävin aiemmin tuolla IF:ssä kysymässä näistä vakuutusmaksuista, niin tuli ilmi että nykyään ei tule enää uutta rekisteriotetta eikä mene mitään maksua kun vaihtaa vakuutusyhtiötä mopolle.
Rekisteriotteeseen jää vaan "kummittelemaan" tuo vanha vakuutusyhtiö sanoi vakuutusvirkailija.

Maaliskuu 28, 2014, 07:34:28 ap
Vastaus #62

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Eilen kävin Ihvin konttorilla ja vaihdoin Guzzi Trotterin -68, vakuutuksen Turvasta Ihviin. Hinnaks tuli 103 €/v. kun Turvassa 159€/v. Ois vielä vähä halventunu kun ois ite tehny vakuutuksen netissä mutta mä tykkään että se on mukava kun on noita konttoritätejä hoitamassa hommia kun ne osaa ne paremmin kun mä.
HANE