Kirjoittaja Aihe: Asuinpaikka  (Luettu 15758 kertaa)

Syyskuu 11, 2013, 12:11:16 ip
Vastaus #15

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jokisen pojalta vahvaa tulkintaa. Lähes Irwinin tasoista protestilaulantaa. Oikeasti hyvä. Jos vielä isäukon ohjaama tuo video, niin hattua pitää nostaa.

Syyskuu 11, 2013, 15:38:14 ip
Vastaus #16

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos haluatte masentua, muuttakaa Loviisaan:

Janne Jokinen - Jos haluatte

..vaimoni ei masentunut vaan piristyi huomattavasti käytyämme. Pari vuotta sitten oli jonkinlaiset perinnetalopäivät. Keskustassa on hienoja vanhoja kivitaloja ja vielä satama ja merenranta kaupungin laidalla  :P 
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Syyskuu 11, 2013, 15:55:18 ip
Vastaus #17

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Olen asunut aika monessa kylässä. Ehkäpä Antwerpen oli siitä parhaasta päästä. Nyt jus tää hyvinkää on tuntunut hyvältä, mutta lienee aika katella jotain muuta taas. En tiedä missä ensivuonna, mutta hyvinkää se ei ole. Ja taitaa olla niin että siellä ei tarvita lumilapiota. Eikä 3000 litraa lämmitysöljyä talveksi.

Syyskuu 11, 2013, 16:30:46 ip
Vastaus #18

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ja taitaa olla niin että siellä ei tarvita lumilapiota. Eikä 3000 litraa lämmitysöljyä talveksi.
Nii, sinnehhän sitä myö syntiset itekukkii taejetaan piätyä. :P
-pena-

Syyskuu 11, 2013, 16:39:13 ip
Vastaus #19

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Ja taitaa olla niin että siellä ei tarvita lumilapiota. Eikä 3000 litraa lämmitysöljyä talveksi.
Nii, sinnehhän sitä myö syntiset itekukkii taejetaan piätyä. :P

Totta. Vaikka en nyt ihan sitä paikkaa tarkottanut.

Syyskuu 11, 2013, 21:14:16 ip
Vastaus #20

Antti Jokinen

• Vieras
Jokisen pojalta vahvaa tulkintaa. Lähes Irwinin tasoista protestilaulantaa. Oikeasti hyvä. Jos vielä isäukon ohjaama tuo video, niin hattua pitää nostaa.

Eihän siinä mitään videota ollut, pelkkä musiikki.

Syyskuu 11, 2013, 22:18:37 ip
Vastaus #21

Antti Jokinen

• Vieras
Eihän siinä mitään videota ollut, pelkkä musiikki.

Eee helevettiläenen !  Hetken jo luultiin että oot tosissas.  ;D ;D

Jos poikasi joskus tuntuu iloluonteiselta, pyydä sen käydä keravassa....Loppuu se turha hauskuus.  >:(    ???

Keravalla.

nimim. "besserwisser"

Syyskuu 11, 2013, 22:46:05 ip
Vastaus #22

jari huhtala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Itse allekirjoittanut asuu nuin 60k oulusta alaspäin Siikajoki kunta ja semmoinen alle 300henkilön kylä pahanen Luohua. Todella rauhallinen mukava maalaiskylä jossa asukaan on lääjalla alueella
Muut tekee mitä osaa, minä teen mitä haluan

skype    jari-nalle

Syyskuu 12, 2013, 12:23:52 ip
Vastaus #23

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Itse allekirjoittanut asuu nuin 60k oulusta alaspäin Siikajoki kunta ja semmoinen alle 300henkilön kylä pahanen Luohua. Todella rauhallinen mukava maalaiskylä jossa asukaan on lääjalla alueella

Katohan. Mulla on äiti kotoisin Luohualta. Kuulin että sinne on rakennettu paljon uutta taloa viime aikoina. Että ei mikään kuoleva pitäjä ainakaan.

Syyskuu 12, 2013, 12:36:23 ip
Vastaus #24

velipuukka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Keravalla.

Niin meillä täällä Tuusulalla, kuin Järvenpäälläkin on tapana sanoa keravassa, jotta saataisiin esiin besservisserit, jotka asustavat mm.  Loviisalla.
Sehän on vähän sama olla Keravalla tai Loviisassa, kuin olla kusella tai kusessa?

Syyskuu 12, 2013, 13:44:21 ip
Vastaus #25

Antti Jokinen

• Vieras
Mä tunsin kerran yhden insinöörin, joka asui Tampereksessa (tai jossain).

Syyskuu 12, 2013, 15:38:32 ip
Vastaus #26

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minun äeti oli syntyny Pielavedessä, isä ja minä Muaningassa, Rouvani Pyhäjärvessä ja meijjän lapsi Kuopiolla. :-\

-pena-

Syyskuu 14, 2013, 23:05:21 ip
Vastaus #27

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Mä asun Isossakyrössä, itseasiassa asunut koko ikäni... ja vieläpä samassa osoitteessa.
Jouduin/sain ostaa kototupani 90-luvun laman seurauksena tapahtuneen konkurssin (eli se tulipalo olis sittekkin ollu paree  ;D) jälkipyykissä tuossa 90-luvun lopussa. Opetti aika paljon nöyryyttä ruveta järjestelemään lainaa, takaajia yms. asioita just 18v täyttäneenä ammattikoululaisena...
Mutta mikäs täälä ollessa, ainakaan kaupunkiin en haluaisi, tai vaatimukset tontille ja harrastetiloille on niiiiiin suuret, että ei taitais edes kyetä kaupungin hintoihin  :)
Ehkä jos joskus kaukaisessa tulevaisuudessa pääsisi tuota talvea karkuun, edes talveksi.
Osoite ehkä tulee vielä vaihtumaan josko tuon Äiteen suvun puolelta tulevan talon tulevaisuudessa ostan, pitäis varmaan ruveta sinne jo tallia restauroimaan vanhan kivinavetan päähän. Paikallisten Wanhojen mukaan tuon pitäisi olla paikkakunnan top 5 kärkipäästä vanhimpia tupia, eipä ole kuitenkaan tullut selvitettyä.
Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...

Syyskuu 14, 2013, 23:23:20 ip
Vastaus #28

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka

Kivistö vaihtyi(Vantaa) savoon. Entinen työkaveri sanoi mitä maalainen?  Vastasin että en ole maalainen.
Asun Kv:n kaupungin Rj: n viherkaupunginosassa.

Hessu

Syyskuu 14, 2013, 23:53:24 ip
Vastaus #29

Rainer Grandell

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Take a Break
Mä tunsin kerran yhden insinöörin, joka asui Tampereksessa (tai jossain).

tarrkoittit varman Tamppäre? (tukholmalaisittain)  8)
PUCH; Dakota-73 Monza-77 Alabama-66 Magnum-82 TUNTURI; SPORT63/70/72/73/75/76 SUPERSPORT 77-83 Tiger&Break "paljon" Husqvarna/Crescent/Monark "paljon"