Kirjoittaja Aihe: Kesäleskenä olon ihanuuksia  (Luettu 4296 kertaa)

Elokuu 09, 2013, 22:00:44 ip
Luettu 4296 kertaa

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Olen ollut tässä "kesäleskenä" pari päivää, tyttäret tulivat käymään eilen kylässä ja tekivät mulle Sushia, ossaa muuten maustamaton raaka lohi maistua hyvälle kun se oikeisiin emmeisiin pakataan.

Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Elokuu 09, 2013, 22:16:13 ip
Vastaus #1

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se niissä mausteissa. Jos siihen riisiin sotkee riisiviinietikkaa ja sokuria niin maistuu. Kalan maun saa sopivasti häyvytettyä soijakastikkeella johon on liuotettu wasabia. Hyviä nuo ovat, vähän kateeksi käy. Ite joutuu tekemään, jos tuollaista haluaa. Olen toki useasti tehnytkin  ;)

Elokuu 09, 2013, 22:44:49 ip
Vastaus #2

teukka alarotu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Keväällä hengailin poikani luona Filippiineillä Manilassa ja tutuin ruokalaji oikeassa ravintoloissa oli sushsi. Sen luonnonmukaisuus, raikkaus, tuoreus toi kaikki ne ominaisuudet esiin mitä hyvältä ruokailulta edellytettiin. Ekologisestikin se lienee varsin hyväksyttävä.

TA

Nsu Quickly -58
MGA 1600 -61
Bmw Z3 1,9 -98
Finn Flyer 27 -83

Elokuu 09, 2013, 23:06:01 ip
Vastaus #3

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Minä söin ensi kerran sushia ollessani saksassa eräällä autojenostoreissulla joskus 7-8 vuotta sitten, eka sushit söin Hampurin Rautatieasemalle olevassa sushibaarissa ja ihastuin ko, ruokaan välittömästi, raikasta , kevyttä ja hyvämakuista, ja ilmeisesti terveellistäkin, raakaruokaa parhaimmillaan ( no se riisi on tietysti keitettyä...)

http://www.sashimi-sushi.de/

Elokuu 10, 2013, 10:14:48 ap
Vastaus #4

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lainaus
Keväällä hengailin poikani luona Filippiineillä Manilassa ja tutuin ruokalaji oikeassa ravintoloissa oli sushsi. Sen luonnonmukaisuus, raikkaus, tuoreus toi kaikki ne ominaisuudet esiin mitä hyvältä ruokailulta edellytettiin. Ekologisestikin se lienee varsin hyväksyttävä.

Parasta olla vierailematta ravntolan takakujalla; menee ruokahalut!
Olin joskus 15 vuotta sitten Kuala Lumpurisa työreissulla ja ennen ruokailua lähdin hotellista iltakävelylle. Ajattelin katsella myös sivukujia ja jouduin ravintoliden takakujille. Siellä väki pesi astioita alumiinisoikoissa, harmaassa haalessa vedessä!  ???
Senjälkeen pöperöt ei maistuneet hotellin ravintolassakaan!
Matka yöjunalla Kuala Lumpurista Singaporeen on sitten ihan toinen juttu.

Elokuu 10, 2013, 10:59:39 ap
Vastaus #5

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Lainaus

Parasta olla vierailematta ravntolan takakujalla; menee ruokahalut!
Olin joskus 15 vuotta sitten Kuala Lumpurisa työreissulla ja ennen ruokailua lähdin hotellista iltakävelylle. Ajattelin katsella myös sivukujia ja jouduin ravintoliden takakujille. Siellä väki pesi astioita alumiinisoikoissa, harmaassa haalessa vedessä!  ???
Senjälkeen pöperöt ei maistuneet hotellin ravintolassakaan!
Matka yöjunalla Kuala Lumpurista Singaporeen on sitten ihan toinen juttu.

Kuala Lumpurissa olen käynyt pari kertaa, ja toisella kerralla kävin syömässäkin niissä sivukujien vaneripöytäpaikoissa, hyviä olivat pojilla pöperöt ja pysyivät sisälläkin...  ;-)

Elokuu 10, 2013, 13:25:09 ip
Vastaus #6

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Sussin syöntiäkö se kesäleskeys tarkottaa. Luulin että silloin touhutaan ihan kaikkea muuta.
Napahulluna on hyvä olla.

Elokuu 11, 2013, 00:07:00 ap
Vastaus #7

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyy yhteinen tekijä. Sormet tuoksahtavat samalle.
Kommentteja uuninpankolta.