Kirjoittaja Aihe: Kaikenlaista rojua  (Luettu 7992 kertaa)

Toukokuu 29, 2013, 12:37:38 ip
Vastaus #15

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Minulla oli tuollainen luottokortti Inoxi, mutta se otettiin CDG:n lentoasemalla Pariisissa pois kun oli unohtunut lompakkoon. Oli koneen vaihto ja lento lähdössä kohti Dallasia.

No, jäi sinne sitten matkalaukkukin koska matkatavaraporukka oli lakossa.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Toukokuu 29, 2013, 12:52:12 ip
Vastaus #16

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Jaa, että pois ottivat, luulin että tuossa on kaikki terät alle sallitun. Veitsi 40, saksien terä 20, piikki 30 ja puikko joka on mustekynä 60 milliä. Eipä kait siinä auta väitellä jos ottavat niin ottavat.
Napahulluna on hyvä olla.

Toukokuu 29, 2013, 19:39:18 ip
Vastaus #17

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mie nyt uhkaan nakata romunkerräykshen koko tallillisen tuomosta romua. Mie olen kyllästyny niihin! Mossen jätän(jos se vielä jollekki kuiten kelpais), mutta seki saapi muuttaa kartanole asumhan..

Toukokuu 29, 2013, 19:54:28 ip
Vastaus #18

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mie nyt uhkaan nakata romunkerräykshen koko tallillisen tuomosta romua. Mie olen kyllästyny niihin! Mossen jätän(jos se vielä jollekki kuiten kelpais), mutta seki saapi muuttaa kartanole asumhan..
Voipi olla että jos se komjempi puoliso sais oikeesti pättää huushollissa aina niin paljon paremmin olis tilaa joka paikassa ja siistimpää, ja takuulla olis elämänlaatu paljon parempi kun loppuis se romujen keräily mitä ei ikinä tartte,,,kyllä tarttis tehdä kuin Maria monessa huushollissa  ::)   

Toukokuu 29, 2013, 21:12:13 ip
Vastaus #19

Pauli Kanto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niinpä se on... Kullattua takaneduspeltiäkin olisi ihan ilmateeksi tarjolla, eipä vaan tunnu kelpaavan. Rahamiehiä tuntuu olevan jokainen ja justiinsa ihan. Millä ne pitäisi pinnoittaa, että kelpaisi? ;)

Ja Marialle: anna mennä! Viskaa metallinkeräykseen kaikki jota on siellä tallissa haudottu vuositolkulla turhia.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2013, 21:15:33 ip kirjoittanut Pauli Kanto »
Pecūniae an tribirota?