Pannaan tähän samaan ketjuun männyn kaato kun mulla on mökillä ISO mänty, olen 188cm ukko ja kummipoika saman kokoinen ja halaamme puuta sormemme ei kosketa. Semmonen mikälie palokärki hakkasi kolon ja tietty ytimeen asti ja nyt vuosia on oravat pesineet sielä, puu on parin metrin päästä mun saunasta ja tietenkin valo on kasvattanut oksat just siihen suuntaan. Puu kuolee reijästä ylöspäin ja kun oksa näyttää vaaralliselta olen Valmetilla ja susihauleilla ampumut poikki ja reidenvahvuisia oksia putoaa. Puu voi kaatua kolmeen suuntaan jossa tulee vahinkoa ja moni on luvannu kaataa sen just mihin haluan mutta pupu menny housuun, lisäksi haluaisin korkean kannon jäävän pöydöksi ja jakkarat tehdään loppu rungosta. Naapurini kummisetä on eläkkeellä Vaasan sähköltä ja sen kaverit sanoi et pitäisi kiivetä puuhun ja ottaa pala kerrallaan, mistä mä niin rohkean löydän. Että tervetuloa Vaasaan ja sahat löytyy niin palkka on viikon ylläpito ruokailu läheisessä meriravintelissa ja kaikki mailman ihmeet näytetään, hyvä keli niin käydään Uumajassa kaljalla soon tunti ku Honda murisee.