Kirjoittaja Aihe: Viimeinen ehtoollinen  (Luettu 9864 kertaa)

Huhtikuu 12, 2013, 22:03:51 ip
Vastaus #15

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
---

Taivutetaanpa suomenkieltä..

* haapa-haavan
*haava-haavan

jne...

t. MK

Huhtikuu 12, 2013, 22:04:53 ip
Vastaus #16

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyneekö kirveen käymätöntä?
Kommentteja uuninpankolta.

Huhtikuu 12, 2013, 22:32:59 ip
Vastaus #17

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
No onhan tuossa mallia aivan nokko.

Mistä päin on tuo "nokko" suunnilleen ymmärrän tarkoituksen kyllä. Tarpeeksi tms.

Huhtikuu 12, 2013, 23:05:06 ip
Vastaus #18

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve Erkki,

mulla olis mökillä tarvetta puitten(lähinnä kuusien) kaatoon ens kesänä(jos se sieltä tullee). Voisikko Erkki lähettää kuvan työryhmän yhteystiedot mulle YV:nä, niin voisin tilata heidät kaatohommiin, tiiä vaikka tuo Salamun Vesakin tulis K-pyörällä sinne avuks. Kahavia ja lättyjä tarjoisin, Playboy paisteja en viitis tehä ku ne on niin suuritöisiä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2013, 23:07:00 ip kirjoittanut Jukka Penttilä »
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Huhtikuu 13, 2013, 00:10:59 ap
Vastaus #19

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ole kuva eu-maasta, pitäisi olla direktiivien mukaiset huomiosuojarintaliivit yllä.

Huhtikuu 13, 2013, 00:19:40 ap
Vastaus #20

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ole kuva eu-maasta, pitäisi olla direktiivien mukaiset huomiosuojarintaliivit yllä.

Ainakin tässä tapauksessa minä voisin katsoa tuon direktiivin liian tiukaksi ja sallisin työskentelyn ilman huomiosuojarintaliivejä. Ottaisin täyden poliittisen vastuun, kuten hallituskin. :police:
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Huhtikuu 13, 2013, 06:32:49 ap
Vastaus #21

Tero Kivimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
No onhan tuossa mallia aivan nokko.

Mistä päin on tuo "nokko" suunnilleen ymmärrän tarkoituksen kyllä. Tarpeeksi tms.

Sanoisin että Peräpohjolasta,koska täällä sitä  käytetään.

Huhtikuu 13, 2013, 06:47:28 ap
Vastaus #22

Timo Terho

• Vieras
Terve Erkki,

mulla olis mökillä tarvetta puitten(lähinnä kuusien) kaatoon ens kesänä(jos se sieltä tullee). Voisikko Erkki lähettää kuvan työryhmän yhteystiedot mulle YV:nä, niin voisin tilata heidät kaatohommiin...

Mä voisin myös ottaa yhteystiedot, olis kanssa tarves muutaman puun kaatoon. Pienempikin joukko riittäis, ei tarvis välttämättä koko porukan tulla.  :P

Huhtikuu 13, 2013, 09:49:19 ap
Vastaus #23

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Penttilä HUOM & HOX!

Jos Koo ei lähe käyntiin, nii sitte Hondalla tai kiinan Solifferilla. Jos nekään ei pelitä, nii sitte Volsulla tai polokemispyörällä.

Ja Rautiainen, oon tuon harvoin käyttämäni nokko-sanan ominu luultavasti tuolta Iijokivarren lukemistoista. En oo aivan varma, että miksi sen tuohon teksriin ees laitoin. 

Huhtikuu 13, 2013, 10:17:44 ap
Vastaus #24

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)

niilähän on korvaavat HUOMIO! rinnat liivien tilalla

Huhtikuu 13, 2013, 10:23:18 ap
Vastaus #25

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Joo, meniskö se nokko sinne koilliskulmalle, kun en ole Pudiksesta olevan äitinkään koskaan kuullut sanoneen.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Huhtikuu 13, 2013, 12:39:59 ip
Vastaus #26

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Terve Erkki,

mulla olis mökillä tarvetta puitten(lähinnä kuusien) kaatoon ens kesänä(jos se sieltä tullee). Voisikko Erkki lähettää kuvan työryhmän yhteystiedot mulle YV:nä, niin voisin tilata heidät kaatohommiin...

Mä voisin myös ottaa yhteystiedot, olis kanssa tarves muutaman puun kaatoon. Pienempikin joukko riittäis, ei tarvis välttämättä koko porukan tulla.  :P

Mulle kans. Eikä tartte puita kaataa laisinkaan. Eikä siis mitään liivejä. Stana jos saamaan rupee niin mulle kans.

Huhtikuu 13, 2013, 14:21:26 ip
Vastaus #27

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sahanpuru on lujaa ja kestävää ainetta.

Muutaman kourallisen ku ottaa sopivasta kohasta pois, nii kaatuu isoki petäjä.

Kahtelkaa vaikka siitä kuvasta, mihin on niitä oranssin värisiä kypäriä sattunut aivan nokko.

Huhtikuu 13, 2013, 15:14:43 ip
Vastaus #28

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pulitserpalkittu on oikeassa. Sahanpurut piti haavankin pystyasennossa.
Nyt se on haavoittunut puu.