Kirjoittaja Aihe: Inspiraation odottelua  (Luettu 19462 kertaa)

Lokakuu 11, 2012, 11:36:50 ap
Vastaus #30

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Tuommonen hyvä olisi joutavana, mukaan lumilinko, pyöräpainot ja ketjut, vaan ei kärryä.
Tämähän ei ole myynti-ilmoitus, vaan toteamus että joutilaana on! :P

Paas eskelinen vaihtaen MZ ETZ 250 säksättimeen se sarvikas.

Lokakuu 11, 2012, 12:20:03 ip
Vastaus #31

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Vähän sivuun taas mutta muistan pikkupoikana nuo telkänpöntöt ku vaarit haki munia niin yksi piti jättää niin emo katto et liian vähän ja muni lisää, en muista montako per pönttö sai hakea, ehkä kymmenen. Tulee mieleen muurahaisten munien kerääminen mutta sopivammassa ketjussa sit kuinka murkut teki homman. 54v poika on kerinny joka paikkaan.

Lokakuu 11, 2012, 12:28:27 ip
Vastaus #32

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuommonen hyvä olisi joutavana, mukaan lumilinko, pyöräpainot ja ketjut, vaan ei kärryä.
Tämähän ei ole myynti-ilmoitus, vaan toteamus että joutilaana on! :P

Paas eskelinen vaihtaen MZ ETZ 250 säksättimeen se sarvikas.

Kitara on mukavampi; sitä voi käyttää sisätiloissa.
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Lokakuu 11, 2012, 15:18:38 ip
Vastaus #33

Timo Terho

• Vieras
Halvattu sentään,meni taas toi keli tollai vähän sateiseksi,ei viitti noita ulkohommiakaan tehä.No tallissa odottaa pari moottoripyörää fiksausta,yksi skootteri on työn alla ja pari mopoo.Mutta ei oikein syty,eli on inspis kateissa.Onkohan muilla samaa vikaa,vai onko kaikki intoo täys.

Toisaalta, tähän voisi heittää vastakysymyksen. Tarviiko sitä nyt aina olla niin "virtaa täynnä" ? Eikös sitä joskus ole ihan hyvä vaan pysähtyä hetkeksi ja olla vaan ? Ainakin allekirjoittaneelle tulee joskus näitä "tukkoisia" hetkiä ja sen verran on oppinut että silloin kannattaa pysytellä projekteista kaukana. Silloin ei niistä tule lasta eikä p...skaa.

Lokakuu 12, 2012, 12:11:18 ip
Vastaus #34

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Syvällisen pohdinnan päätteeksi tulin siihen tulokseen että hän (Mitsu-sarvekas terästettynä lumenheittäjällä, piikkikettingeillä ja valurautaklimpeillä!) on kuitenkii mulla elämän tässä vaiheessa vähempi joutava kuin tsopaulainen tai kasa stratoksia. ::)
-pena-

Lokakuu 12, 2012, 15:05:21 ip
Vastaus #35

Harri Kauranen

• Vieras
Mulle tuli tänään vastustamato halu hakee tuolta lähteeltä vähän vettä ja keittää oikein porokahvit.Sitä mä juuri nautiskelen.

Lokakuu 12, 2012, 16:40:17 ip
Vastaus #36

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulle tuli tänään vastustamato halu hakee tuolta lähteeltä vähän vettä ja keittää oikein porokahvit.Sitä mä juuri nautiskelen.

Tuo on sitä oikeaa elämää!
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Lokakuu 12, 2012, 21:14:15 ip
Vastaus #37

Pasi Mäkiranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei riemulla rajaa ku Rojaalilla ajaa
Mulla oli kans pari vuotta inspiraatio moottoripyörän rakentelulle hukas. Mutta 2½ viikkoa sitte iski 1 mukisen kuume(ku oli vain tuo rinnakkaistwini ja V-twini ajos)ja eipä siitä sitte muutaku autotallihin ja rakentamahan keskenjäänyttä museoprojektia johoonka kaikki osat oli hyllys. Maanantaina oli museokatsastus ja tänään kävin konttorilla muuttamas sen museoajoneuvoksi.
Ja kuume jatkuu, nyt 1917 mallin kimppuhun, tai oikiastansa jo alootin sitä.

Kuvas tekemäni pienoismalli joka jo 7v vanha, iso valamistui viime viikon loppuna.

T:Rojalisti

[ylläpito on poistanut liitteen]
Royal Enfield J2, 180 8HP(1924), 180 6HP(1917)+ 20's caferaser, Constellation, KX, RE Indian Chief. 1936 G, 1936 JF, Carberry  Enfield 1000cc INDIA. Carberry Australia 1070cc

Lokakuu 13, 2012, 03:32:06 ap
Vastaus #38

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tuo pienempi on varmaankin vielä prototyyppi, tuotantomalliin tulee luultavasti jo kehittyneempi jousitus?

Eihän lehtijouset toimi suunnitellusti jos ne on tuolleen keskeltä latia hitsattu rojaalin kiinni ettei yllä pyörätkää maahan, kyllä niissä on oltava semmosia niveleitä ja kynkkiä. :P
-pena-

Lokakuu 13, 2012, 23:00:48 ip
Vastaus #39

Pasi Mäkiranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei riemulla rajaa ku Rojaalilla ajaa
Lehtijouset on siltä varalta jos tuloo tankattua kengurubensaa...

T:Rojalisti
Royal Enfield J2, 180 8HP(1924), 180 6HP(1917)+ 20's caferaser, Constellation, KX, RE Indian Chief. 1936 G, 1936 JF, Carberry  Enfield 1000cc INDIA. Carberry Australia 1070cc

Lokakuu 14, 2012, 00:02:20 ap
Vastaus #40

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näinhän se on useimmissa projekteissakin

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2012, 00:04:27 ap kirjoittanut Jukka Penttilä »
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Lokakuu 14, 2012, 09:17:25 ap
Vastaus #41

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin. Iliman viime tinkaa jäis moni asia tekemätä.
Kommentteja uuninpankolta.

Lokakuu 15, 2012, 12:14:30 ip
Vastaus #42

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Niin. Iliman viime tinkaa jäis moni asia tekemätä.

Kyllä ne löysät kannattaa pitää heti alussa, lopussa ei kumminkaan kerkiä.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Tammikuu 14, 2016, 18:27:34 ip
Vastaus #43

Harri Kauranen

• Vieras
Kävin hakemassa kolme vaarinkaljapullollista lähdevettä kahvivedeksi.Samalla reisulla törmäsin kaveriin ja puheeks tuli hänen buikki vuosimalli taitaa olla -36 tai joku sellanen.Pyys kaveriks sitä kasaileen,mutta ei oikein meinaa syttyä semmosiin hommiin.No olen mä kyllä siinä purkuvaiheessakin mukana ollu.Jostain syystä ei nyt vaan syttynny siihen hommaan.