Kirjoittaja Aihe: Lämmittipä mieltä  (Luettu 2759 kertaa)

Huhtikuu 01, 2012, 09:44:31 ap
Luettu 2759 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Noin vuosi taaksepäin tyhjensin vintiltä kaiken mailman mopon osaa.Sitä kertykin peräkärryllinen,siis aika paljon.Oli pari runkoa ja moottoreita,tosin osissa ja varmasti niistä mopon pari sai kasaan.No tarjosin osia tätä kautta.Osat sitten meni tonne jämsään,jossa pikkutytöt ottivat kuorman vastaan.Tytöt olivat iältään suunnilleen kymmenen ja ehkä kaksitoista.No minä vieläpä vein osat ihan prtille,että saa tytöt askarrella.Juuri äsken soitti toinen tytöistä ja vielä kiitti osista,vaikka siitä taitaa olla jo vuosi,kun osat sinne vein.No kylläkin kysy,olisko mulla vielä osia,mitä mulla ei enää ole.Mutta pikkutytötkin harrastaa mopojuttuja.Mutaa toi lämmitti mieltä,että otti tytöt yhteyttä.

Huhtikuu 01, 2012, 09:58:58 ap
Vastaus #1

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On se kiva kun joku tukee harrastusta ja kun siitä saa vielä palautetta.
Minäkin vein joskus kerhoon tuollaista tallin vintiltä (entinen kirjapaino) löytyneitä eri värisiä, silkkipapereita. Palautetta en oo saanu mutta omasta kokemuksesta muistan että sitä paljon askarteluissa käytetään:)

Toukokuu 05, 2014, 11:05:38 ap
Vastaus #2

Harri Kauranen

• Vieras
Juur soitti tytöt,joille vein osakuorman reiluaika takaperin.Pyysivät käymään,mikäli jämsän suunnilla liikuskelen.Ovat touhunneet kovasti mopojen kanssa.Kiittelivät vieläkin viedyistä osista.