Kirjoittaja Aihe: Varma kevään merkki  (Luettu 12096 kertaa)

Maaliskuu 30, 2012, 14:50:38 ip
Vastaus #15

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Voisittako työ Jukka ja Uula jotenkii jarrutella sitä pilikkikisojen alakua että minäkii kerkeisin kisaan ja palakintojenjaolle.
Ja eikös se Puoskarikkii ole siellä lähiseuvuilla, sehän voisi kanssa olla yhtenä jarrumiehenä.

Minun piti jo olla siellä pilikillä, mutta nyt on tilanne muuttunut ja tuli parin viikon viivästys lähtöön. :(
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2012, 14:52:44 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Maaliskuu 30, 2012, 15:23:15 ip
Vastaus #16

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voisittako työ Jukka ja Uula jotenkii jarrutella sitä pilikkikisojen alakua että minäkii kerkeisin kisaan ja palakintojenjaolle.
Ja eikös se Puoskarikkii ole siellä lähiseuvuilla, sehän voisi kanssa olla yhtenä jarrumiehenä.

Minun piti jo olla siellä pilikillä, mutta nyt on tilanne muuttunut ja tuli parin viikon viivästys lähtöön. :(

Ei se mitään. Kyllä se jää ainakin rannoilla kantaa. Ja kyllä me kisat järjestetään kunhan vain joku järjestää osallistujat!

Maaliskuu 30, 2012, 17:53:01 ip
Vastaus #17

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Voit Pena aivan itse soittaa tuonne +358 (0)40 761 8450 ja kysästä josko se onnistuisi. Saattaa kyllä jo tänne saapuneet kilpailjat hieman närkästyä jos onnistut siirtämään nuo kisat parin viikon päähän.

Itse kovana pilkkijänä kävin jo ostamassa pääsylipun/arvan ja varmistin tuon pääpakinnon saamisen. Lipussa lukee, myyntialue on koko maa, saa varmasti sinne Kuopioonkin jos soittaa tuohon puhelinnumeroon.

Toinen mahdollisuushan on, että pakkaat pilkkikamat reppuun ja ostat lentolipun Kuopio-Helsinki-Kemi ja ajat kotiin VW Pololla, joka on 2. palkinto. Yöpyä voit meillä ilmaiseksi PerheKossua vastaan.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2012, 17:56:08 ip kirjoittanut Jukka Penttilä »
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Maaliskuu 30, 2012, 18:08:32 ip
Vastaus #18

Mika Komulainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Varma kevään merkki on myös se että Ilves pelaa karsintapelejä. 

Maaliskuu 30, 2012, 18:16:20 ip
Vastaus #19

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Jukka!

Hyvin paljon kiitoksia tietoloista ja tarjouksesta, tuo viimenen vaihtoehto houkuttelisi, vaan kun nyt on boikotoitava Finnairia ja eikö se familykoko kossukii ole aika kallista, joten lähenkii Tahkolahelle pilikkimään vaellusahvenia.
Eriväritoukat olen jo hankkinu, ennää ei puutu kun joku joka pujottas ne koukkuun ja päästelisi ahvenet koukusta irti.  :-\
-pena-

Huhtikuu 01, 2012, 14:21:00 ip
Vastaus #20

Jari Hakkarainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään alkoi ajokausi. Oli aika rapeaa 8 asteen pakkasessa, mutta kyllähän tuo lämpeni sitten +1 asteeseen.... :)

[ylläpito on poistanut liitteen]
1972 Suzuki T250-J