Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaako kevytkossu ?  (Luettu 29307 kertaa)

Maaliskuu 10, 2012, 22:41:45 ip
Vastaus #15

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt saattaisi kiinnostaa. Jotain pari pulloa, kuinka pian olisi täällä?
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Maaliskuu 11, 2012, 00:14:16 ap
Vastaus #16

jorma vilppolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mullapa on greippisiideriä täällä!!

No ton yhden purkin tyhjennän janooni, kun pitkästä aikaa tunnen sen ansainneeni työteliään talli-illan jälkeen.

Enempää en viitti sitä kitata, kun muuten saa rampata koko yön kusella :-[

Maaliskuu 11, 2012, 00:28:03 ap
Vastaus #17

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Kreippisiideri?

Kuulostaa melkein yhtä kamalalta ku kesäkurpitsapitsa.

Pilsner Urquellia mulla. Peltipurkista kun oon niin nuuka ja lasipullossa maksaa 50c enempi :P
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Maaliskuu 11, 2012, 00:39:24 ap
Vastaus #18

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Kun juo niin juo silloin terävää viinaa, joku 2,5-3 dl riittää kohtuulliseen hutikkaan eikä ole herätyksiä tunnin välein pissille. Aamuun asti verratonta kossu-unta, toisin on jos samanlaatuisen hutikan yrittää siidereillä ja kaljoilla hankkia.
Napahulluna on hyvä olla.

Maaliskuu 11, 2012, 01:00:04 ap
Vastaus #19

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kohtuullisen hutikan ystävänä, Suomen Nuorten Raittius-ja Siveysliiton (SNRSL) ja Kiljukännien Vastustusyhdistyksen (KKVY) perustajajäsenenä olen samaa mieltä.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Maaliskuu 11, 2012, 06:57:19 ap
Vastaus #20

Timo Terho

• Vieras
Kreippisiideri?

Pilsner Urquellia mulla. Peltipurkista kun oon niin nuuka ja lasipullossa maksaa 50c enempi :P

Toi oli paha  :laugh: Pitsan päällä kesäkurpitsaa en vielä olekaan maistanut. Todennäköisesti se (kesäkurpitsa) maistuu pitsan päällä samalta kuin muuallakin eli ei miltään. Siinä on siiten harvinaisen mauton vihannes, vähän samoin kuin ontto kuoreton talousnakki tyhjiöpakkauksessa

Maaliskuu 11, 2012, 08:41:51 ap
Vastaus #21

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kommentteja uuninpankolta.

Maaliskuu 11, 2012, 09:56:09 ap
Vastaus #22

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Nyt kun olette tuon uutuden testannu, kysyisin, tuleeko kevytkossusta kevyempi känni?
Entäs aamulla, onko kevyempi olotila kuin normi kosanderin jälkeen?
Ite en harrasta, kuin keskioluen läträämistä. Viina on pahhoo ja aamulla virranjakajaan kolottaa. ;D
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Maaliskuu 11, 2012, 19:39:52 ip
Vastaus #23

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En oo kokeillu,keskiviikkoehtoona joimme herraseurassa litran pullon Russki Standard Platinumia,hyvä aine.Seuraavana aamuna vain pieni päänsärky,ei kummoistakaan krapulaa.

Maaliskuu 11, 2012, 20:07:38 ip
Vastaus #24

jorma vilppolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kreippisiideri?

Joo, sorry;  Uudelleen tölkistä tavattuna siina lukee että, Kurko greippilonkero.

Ei;  En avannut uutta, mutta saunan jälkeen voisi yhden tölkin janoonsa taas tyhjentää.

Yleensä jos mä juon, niin omppusiideriä tai pirun kuivaa valkkaria. Minttulikööri on kans hyvää, mutta annostelun kanssa pitää olla tarkkana.

Mutta konjakin kanssa mun ei kannata lotrata.  Sitä jos erehtyy juomaan sen kolmannenkin lasin jne jne niin siitä tulee niin karmee känni ettei ole enää ollenkaan oma itsensä.  Kaiken muun lisäksi aamulla on tunne että kuolee ja illalla sitten pelkää ettei kuolekkaan.

Maaliskuu 12, 2012, 13:55:53 ip
Vastaus #25

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä olen pitkää kehitellyt sellaista kossua, jota juotuaan tulee suoraan kankkunen. Jää se epämiellyttävä, positiivisia ajatuksia ja muuta innokkuutta aikaansaava nousuhumala kokonaan väliin.  8)
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Maaliskuu 12, 2012, 14:01:15 ip
Vastaus #26

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Kaiken parasta olisi, jos voisi sairastaa rapulan etukäteen. Vaikka paivätolkulla oksentaisi  vihreänkeltaista limaa ja kakkisi vesisontaa ja verta vähän väliä. Kun sitä tuskaa kestäisi tarpeellisen määrään, voisi vetää vastaavan määrän viinaa riemumielin. Mutta yhtään enempää ei sisällä pysyisi kun mitä on esikrapulaa jaksanut pidellä.
Napahulluna on hyvä olla.

Maaliskuu 12, 2012, 14:03:51 ip
Vastaus #27

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, jos tulisi krapula ensin niin tietäisi jo etukäteen miten hauskaa illalla olisi.  ;D

Maaliskuu 12, 2012, 15:08:01 ip
Vastaus #28

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaiken parasta olisi, jos voisi sairastaa rapulan etukäteen. Vaikka paivätolkulla oksentaisi  vihreänkeltaista limaa ja kakkisi vesisontaa ja verta vähän väliä. Kun sitä tuskaa kestäisi tarpeellisen määrään, voisi vetää vastaavan määrän viinaa riemumielin. Mutta yhtään enempää ei sisällä pysyisi kun mitä on esikrapulaa jaksanut pidellä.

Aloin yhtäkkiä epäillä ettei minulla ole koskaan ollut krapulaa.
Etukäteisrapulajuttuun pitäisi saada myös valitusmahdollisuus. Kun ensin kärvistelee tommoset 30 päivää kipeenä, sitten lähtee iloisesti rallatellen kohti handelia ja kadunkulmassa jääkin bussin alle (litsis lätsis). Kyllä joku valitusosoite pitäisi olla.
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Maaliskuu 12, 2012, 22:42:30 ip
Vastaus #29

jorma vilppolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla toi krapula on sellainen juttu, että sillä on suuri syy miksi enää tulee harvammin lotrattua.

Kyllä sitä nuorena jaksettiin ryypätä harvase viikonloppu porukassa ja riekkua aamutunneille, eikä herätessä muuta kun pyyhki hetken hikeä ja taas oli kaikki kondiksessa.

Nykyisin ei tarvitse juoda juuri mitään, kun seuraavana päivänä saattaa olla aivan karmee krabbis tai vähintään veto pois, eikä mitään saa aikaiseksi.

No tosi pitkään on muutenkin ollut veto pois, mutta tuo auringon ilmestyminen taivaalle on viimeaikoina piristänyt mielialaa kummasti. Ja auringosta nauttimisessa on sekin hyvä puoli, ettei siitä tule krapula 8)