Kirjoittaja Aihe: VW Polo -98 vaihdelaatikko  (Luettu 26678 kertaa)

Tammikuu 20, 2013, 19:35:53 ip
Vastaus #15

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mullahan on kansa moinen vekotin, Polo. Vitosvaihe ei pelitä, ajelen neljälä. Eipä tuo ole oikkuillu, en usko että hajoaapi, reilu 20tkm nyt tullu ajettua oston jälkhen. Söishän tuo vähemmän, jos sen laittas kunthon, mutta eipä se pikkuriisseli palijoa muutenkhan syö.

Tammikuu 20, 2013, 19:38:44 ip
Vastaus #16

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se on kait lämpimämpikin Polo jos sille antaa pakkasella vähän varvia. Muuten se onkin vähän vilpoisa peli. Nimimerkillä kokemusta omaava.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Tammikuu 20, 2013, 20:23:00 ip
Vastaus #17

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, kyllähän se öljynvaihto kuitenkin saattas kannattaa, vaikka ohjekirjassa ei käskettäskään. Menin aamupäivällä ulkovarastoon käynnistelemään vanhaa uralia, olisin käynyt metsätiellä karkottamassa hirviä. Muttei liikahda mihinkään. Vaihdelaatikko umpijäässä.
Muutamaan kesään ei ole tullut öljyä vaihdettua, kun niin vähän ajetaan.

Kuumailmapistoolia vaihetuslaatikon kylkeen tohottamaan ja taas lähtee. Tietenki pyörä ois saada käyntiin myös, sillä se edesauttaa lähtemistä.

Kaiken varalta sitte vois myös vaihtaa vaihteistoöljyt, ettei kesken hirvenpelottelun sammuessaan taas vetäisi laatikkoa kalikaksi.

Vesi menee kuulemani/lukemani mukaan neuvostoliittolaiseen vaihteistoon nopeusmittarin vaijerin juuresta. Oman koopyörän laatikosta olen em. paikan tukkinut jollakin tökötillä joskus täysin umpeen ja vesimaitokahvia on silti tullut laatikosta.
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 20, 2013, 20:38:58 ip
Vastaus #18

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Josko jos riivaisi tuommosilla amareilla niihin uraalien ja kooloijien rakoset umpeen, niin vieläköön imisivät vettä sissääsä?   ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Tammikuu 20, 2013, 20:46:05 ip
Vastaus #19

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla olis Golfi 95 250:- koko auto vie pois

Tammikuu 20, 2013, 21:06:15 ip
Vastaus #20

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla Golf -96 staattion vaakkon. Paljonko maksat välejä?

Ja Pentti; nuo amarit on varmaan sukua niille, mitkä Saastamoinen oli löytänyt Vivan takapenkiltä peräremonttia varten.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 21:10:26 ip kirjoittanut Vesa Salmu »

Tammikuu 20, 2013, 22:11:57 ip
Vastaus #21

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
tarkistakaapa mikä laatikko, DCK tai joku vastaava kodi, ja millä puolen startti ja mimmonen kepin kiinitys jos 250 E saa ehjän sopivan laatikon niin säästää tommosen 1500 E pelkän romuttamon laatikon hinnasta . . .

Tammikuu 20, 2013, 22:22:13 ip
Vastaus #22

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kato toi ketjun eka viesti, ei niitä malleja mikkä hajoo missään enään oo, tutkittu on, omasta oli laakeri menny ja sain sen korjattua, vielä on hyvin ajossa remontista nyt 1,5 vuotta

Tammikuu 20, 2013, 22:35:17 ip
Vastaus #23

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Jos en ihan viärin muista niin niissä laatikoissa vaihtu ainakii startin paikka jonakii vuonna.
Ei tuosta ole kun pari kuukautta kun niitä tutkittiin, sillon kun möin tuon kolari Cordoban -00 osiksi jonnekkii.  ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Tammikuu 20, 2013, 22:38:34 ip
Vastaus #24

Risto Saastamoinen

• Vieras
Mulla se rötköttää prikulleen samanlainen ja värinennii cordoba kyljellään tuolla kylmässä tallissa, vaan ei ole siinäkään laatikkoa ennää. Myyppäs Eskelinen parempana kauppurina se maalimalle, saat 20 prosentin palkkion  ;)

Korjaus: eipä ookkaan tuo korimalli vaan seuraava
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 22:46:35 ip kirjoittanut Risto Saastamoinen »

Tammikuu 21, 2013, 11:37:52 ap
Vastaus #25

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kato toi ketjun eka viesti, ei niitä malleja mikkä hajoo missään enään oo, tutkittu on, omasta oli laakeri menny ja sain sen korjattua, vielä on hyvin ajossa remontista nyt 1,5 vuotta

Veikkaan että sama laatikko löytyy golf 4/bora/polo -malleista ja kyllä niitä ainakin pohjanmaan hajottamot on täynnä.
Löytyypä laatikoita hyvinkii, kunnostetut laatikot 1500 - 2000 e, ja kunnostamattomat 500 - 1000 e.
Riippuu paljo konneesta ja korista kannattaako hajottamolta laatikkoo hankkia, kun kokonaisia varaosa-autoja saa alle 500 e.  ::)
-pena-

Tammikuu 21, 2013, 15:54:21 ip
Vastaus #26

Timo Terho

• Vieras
Josko jos riivaisi tuommosilla amareilla niihin uraalien ja kooloijien rakoset umpeen, niin vieläköön imisivät vettä sissääsä?   ::)

Kovin ovat nuo amarit hiertäneet jakopäätä kun noin punottaa...  ???

Tammikuu 21, 2013, 16:07:08 ip
Vastaus #27

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jospa tuossa on käyty keskustelu:

- Jos minä olisin tiennyt että neiti on neitsyt, niin olisinhan minä vähän hitaammin...

- Jos minä olisin tiennyt että herralla on noin kiire niin olisinhan minä voinut ottaa sukkahousut etukäteen pois.

Tammikuu 21, 2013, 17:19:53 ip
Vastaus #28

Sami Ilmonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mutta eikös Enfieldin loota kuulukin täyttää moisella vaseliinitökötillä ihan tehtaan ohjeen mukaan? Brittiläisetkin. Ei taida ilmeisimmin kovin herkkiä puslia sisältää  ;D

Tammikuu 21, 2013, 19:47:09 ip
Vastaus #29

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
tarkistakaapa mikä laatikko, DCK tai joku vastaava kodi, ja millä puolen startti ja mimmonen kepin kiinitys jos 250 E saa ehjän sopivan laatikon niin säästää tommosen 1500 E pelkän romuttamon laatikon hinnasta . . .

Tuo Golfin -96 1,8, on kuulemma täysin eri laatikko kytkimen käyttövipusia myöten mitä Polon 1,6. Moottori on myös täysin eri mallinen.