Kummipoika kävi ja annoin mun huoneesta, parvekkeelta tölkit joita en ole itse tuonut. Automaatti anto parikymppiä ihan rahaa niistä, opetan venäjän laikan vahtimaan tölkin tuojia. Vaikka kuinka varoitin kummipoikaa 115Kg et tämä Putinin koira osaa kaikki ketkut niin karkuun lähti mut tuli kotiin itekseen, sanoin ettei irti valjaista ikinä niin kiersi puun ja solmua selvitellessä heippa. Tuohan on sen helpoin keino, sillä on valjaat+kuristava panta jossa semmonen lenkki siihen pantaan. Kyllä venäjällä oppii, kummipoika että kotona on 80Kg lanseeri et tämä 20Kg kyllä pysyy. Puoltoista metriset rivarin aidat hypitään reilulla marginaalilla, ei mitään asiaa koirien ulkoitus alueille kun niissä verkko josta kiipee kevyesti yli. 20Kg kun tulee luodin nopeudella niin satakilonen ukko fleksin päässä ei edes hidasta. Muuten mukava koiro ja vasta yhden kengän söi, niillä on erityisen leikkaava purenta. Dopperi 53Kg pysyi nahkahihnassa jonka tämä puri yhdellä haukulla poikki, tässä jää ny mopon korjaukset väliin kun tätä pitää koiluttaa. No mopo ei tarvi ku uuden sisukummin takaseen ja MR katsastus saa odottaa vuoden, pieniä maali vikoja vain.
IF yhtiötä peljättelin kun tämmöseen seropiin ei saa vakuutusta niin autojen maksut putos ja venevakuutukseen 40% bomusta, nyt Agrialta koiron vakuutus ja 5 muuta myös siirtyy. 6 viikkoa sitten Suomen puolella tarkastettu koira jolla on PetPassi ei kelpaa vaan pitää olla alle 2vko todistus, no mä vien, mitähän ne tutkii.