Kirjoittaja Aihe: Onko muita jotka taistelevat kipua vastaan  (Luettu 198799 kertaa)

Lokakuu 21, 2017, 20:13:08 ip
Vastaus #330

Veli-matti Ikonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä en ainakaan usko näitten sällien mihinkään paskan jauhamisiin,ollaan niin kansan miehiä.
Siinä sitten joku mummo tai pappa pistää eurot eteenpäin.
Se kuuluisa lause että ei ole olemassa ilmaisia lounaita.
Menee samaan kastiin kuin puhelinmyyjät.
vellu 

Lokakuu 21, 2017, 20:25:03 ip
Vastaus #331

Kari Vähäkainu

• Vieras
Mä en ainakaan usko näitten sällien mihinkään paskan jauhamisiin,ollaan niin kansan miehiä.
vellu

Mitä tai ketä tarkoitat? Minuako? Minun takia kenenkään ei ole tarvinut laittaa latin latia eteenpäin eikä tarvi! Jos itse ei tee mitään pyyteettömästi niin ei se automaattisesti tarkoita ettei kukaan muukaan tee. Toki tällä voisi rahastaakin, varsinkin kun ihmiset saa oikeasti apua mutta minulla on sellanen paha tapa että en ole perso rahalle. Vaikka sitä ei minulla ole niin en silti kaipaa sitä.

Lokakuu 21, 2017, 20:43:50 ip
Vastaus #332

Veli-matti Ikonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
vellu
[/quoteMinä tilaan itselleni viikon ummetuksen jos se toteutuu niin voidaan keskustella asioista.Saa pistää sädekehän päähän kun on niin pyytentön

Mitä tai ketä tarkoitat? Minuako? Minun takia kenenkään ei ole tarvinut laittaa latin latia eteenpäin eikä tarvi! Jos itse ei tee mitään pyyteettömästi niin ei se automaattisesti tarkoita ettei kukaan muukaan tee. Toki tällä voisi rahastaakin, varsinkin kun ihmiset saa oikeasti apua mutta minulla on sellanen paha tapa että en ole perso rahalle. Vaikka sitä ei minulla ole niin en silti kaipaa sitä.

Lokakuu 21, 2017, 21:07:38 ip
Vastaus #333

Veli-matti Ikonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
tekopyhää täyttä p.a mää en tartte mitään

Lokakuu 22, 2017, 13:05:21 ip
Vastaus #334

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Minä tarvin ja apu kelpaa, Kari ei ole koskaan puhunutkaan rahasta. Ollaan tehty mopedikauppaa ja autettu toisiamme, pidän peukkuja Karille tuleviin operaatioihin. Mä vieläkin ihmettelen "yleistä keskustelua" ei kait täälläkin pidä puhua Jaavoista.

Marraskuu 26, 2017, 19:37:52 ip
Vastaus #335

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Uusi taistelu edessä, koira veti nurin ja taas kolme kylkiluuta poikki ja nyt meni kaksi keuhkosta läpi. Lonkasta ei viitsi mainita, Kari auttaa minkä voi. Onhan tämä vaihtelua selkä ja polvisärkyyn.

Marraskuu 26, 2017, 20:33:32 ip
Vastaus #336

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuule Risto, miehellä pitää olla koira. Semmonen et tohtii tuola ulkona kulkea, tossa taannoi likka ei saanut pidettyä Rottis urostansa kiinni ja mä sanoin et nyt ei hyvin käy. No ei käynyt Rottikselle, tiedä monessako polvessa on katukoiraa mut kyllä suojelee eikä pelkää mitään. Mä luulin Dobermannin olevan suojeluskoira, olin väärässä nyt on suojeluskoira ja ei pelkää pauketta eikä muita koiria. Lapset ja kissat kelpaa leikkikavereiksi mutta meitä ei uhata. Se on KOIRA ja hyvä semmonen kuhan vanhenee eli ne äkkinäiset kiertelyt loppuu.

Kyllä nämä kylkiluut taas kasvaa kuten ennenki. Mut pirun kipeet ovat eikä paljon yskiä tohdi.

Marraskuu 26, 2017, 20:44:00 ip
Vastaus #337

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Meilläpä onkin vahtina harakka ja muutama orava. Se harakka vahtii joka päivä tuossa lyhtytolpan päässä ja ne oravat pihapuissa. Jos vaikka roskapussi jää muutamaksi sekunniksi ilman vartiointia ennen pönttöön kuskausta, tai grillataan, tms.

Marraskuu 26, 2017, 20:48:10 ip
Vastaus #338

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vahtinsa ja kipunsa kullakin, näillä mennään.