Kirjoittaja Aihe: Onko muita jotka taistelevat kipua vastaan  (Luettu 198751 kertaa)

Syyskuu 16, 2016, 12:55:35 ip
Vastaus #300

Kari Pääkkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onko täällä sellaisia jotka yrittävät/haluaisivat saada painoa putoamaan? Voisin kokeilla auttaa pienentämään ruoka-annoskokoja ja vähentämään makeannälkää. Laittakaa vaikkapa yv:tä jos ette julkisesti halua laittaa pyyntöä. Tämä on sitten vielä ihan harjoittelua, en ole kuin yhdelle vasta tehnyt joka tosin onnistui.

Morjens Kaima. Ruoka-annoskokoja pitäisi pienentää ja Lauantai-illan pizzasta luopua. Pekoni, voi ja tuplajuustohampurilainen pitäisi saada pois mielestä ( pahaltahan niitä ei saa maistumaan, mutta kesäloma sai housut tuntumaan vyön kohdalta ahtailta  :)         

[ylläpito on poistanut liitteen]
BSA A65LA 1967
Harley-Davidson Heritage Softail FLSTC 1986
Mercedes W220 S500 2000

Syyskuu 16, 2016, 13:27:40 ip
Vastaus #301

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Pitzahan on se kuuluisa ruoka ympyrä kun ottaa cuatron niin neljää sorttia on.

Lokakuu 14, 2016, 13:52:51 ip
Vastaus #302

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mun korvien tinnityksellä lienee syynsä nikaman 12 murtuminen joka nyt painaa hermoja, sormet puutuu ja korvalääkäri sanoo et ainut vika on selvä kuulon alema normaalissa konepaja työn alueella. Eihän silloin kukaan käyttänyt suojaimia, jännä että iski 30V sen jälkeen kun työt vaihtui.

Joulukuu 02, 2016, 14:33:31 ip
Vastaus #303

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kun mulla nikama murtui niin lääkärit sanoi et kun kasvaa niin se on vahvin nikama, luutui kiinni viereisiin ja kipu lakkasi mutta kaksikertaa kaatunut ja 12-13 väli irronnut ja kipu palasi. Nyt taasen ilmeisesti kasvaneet yhteen kun ei kipuile joten usko vaan näin voi käydä ja huomaat varmasti.

Toukokuu 19, 2017, 19:17:27 ip
Vastaus #304

seppo warteva

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei hyvääpäivää.Aikuiset miehet leikkii mielikuvitus leikkejä...

Toukokuu 19, 2017, 20:20:07 ip
Vastaus #305

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu

Toukokuu 19, 2017, 20:44:02 ip
Vastaus #306

VMPK.fi Ylläpito

• Jäsentiedot Poissa
  • Administrator
Pilliin vihellys. Tämä aihe ketju on alkanut rönsyillä vähän arveluttaviin suuntiin. Jokainen voi miettiä itsekseen kuuluuko tälläinen aihepiiri edes "yleistä keskustelua" otsikon alle. Kirjoitusten tosikkomaisella tulkinnoilla voi olla arvaattomat seuraukset.

Timo Eronen

Toukokuu 19, 2017, 22:16:10 ip
Vastaus #307

Riku Jokela

• Vieras
Kyllä minun mielestä mahtuu olemaan. Tässähän on moni (myös allekirjoittanut) saanut apuakin tämän ketjun myötä! Kaikki palstalaiset on varmaan sen verran älyllisiä olentoja, että osaavat kukin muodostaa omaan maailmankatsomukseensa sopivan mielipiteen. Tai ainakin elämään sen asian kanssa, että joku voi olla erimieltä kun toinen.

Toukokuu 20, 2017, 10:55:57 ap
Vastaus #308

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Jokainen voi harrastaa itsesensuuria.Elikkä jättää tämän topiikin lukematta jos ei kantti kestä.

Heinäkuu 02, 2017, 21:18:35 ip
Vastaus #309

Kari Vähäkainu

• Vieras
Pilliin vihellys. Tämä aihe ketju on alkanut rönsyillä vähän arveluttaviin suuntiin. Jokainen voi miettiä itsekseen kuuluuko tälläinen aihepiiri edes "yleistä keskustelua" otsikon alle. Kirjoitusten tosikkomaisella tulkinnoilla voi olla arvaattomat seuraukset.

Timo Eronen

Moi kaikille! Olen tietyltä taholta antanut itseni ymmärtää etten saa täällä mainita sanallakaan eräitä asioita joten en mainitse. Jos mainitsen niin kirjoitukset poistetaan mahdollisimman nopeasti. Eräs I.S. nimikirjaiminen henkilö (en saa mainita mistä tiedän tekijän) teki ilmoituksen erääseen paikkaan ja lopputulemana on etten mainitse tiettyjä asioita täällä sanallakaan. Katsotaan lähteekö tämä viesti pois, tässä ei kylläkään ole ainuttakaan kiellettyä aihetta eikä sanaa.

Heinäkuu 06, 2017, 15:13:48 ip
Vastaus #310

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yleistä keskustelua jossa ei saa puhua yleisistä asioista. hmm. Harmittaa kun avasin tämän ketjun tietämättä sen aiheuttavan toisille tuskaa. Ehkä nykyisen moderoinnin iloksi vältän kaikkiin keskusteluihin osallistumista.

Heinäkuu 06, 2017, 16:17:20 ip
Vastaus #311

Riku Jokela

• Vieras
Aika nopeasti sensuuri toimii, kun viestini hävisi, vaikkei siinä tietääkseni mainittu mitään luvatonta tai asiatonta?

En enää osallistu tämän foorumin keskusteluihin, sillä se taitaa toimia kuten muukin valtamedia; mielipiteitä saa esittää, kunhan ne ei ole vääriä. Kiitos kaikille ja moro.

Heinäkuu 06, 2017, 18:03:55 ip
Vastaus #312

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Kirjoitusten tosikkomaisella tulkinnoilla voi olla arvaattomat seuraukset.....
Timo Eronen

Veit jalat suustani  :laugh: :laugh: :laugh:
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Heinäkuu 06, 2017, 19:55:16 ip
Vastaus #313

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä mä suositan että pannaan jäitä myllyyn niin ei mene moden kesä ihan pilalle, mode ei toiminut arvonsa mukaisesti.

Heinäkuu 06, 2017, 21:04:18 ip
Vastaus #314

Kari Vähäkainu

• Vieras
Kyllä mä suositan että pannaan jäitä myllyyn niin ei mene moden kesä ihan pilalle, mode ei toiminut arvonsa mukaisesti.

Mode otti pulttia lähettämästäni yksityisviestistä apuani pyytäneelle. Tämä henkilö lähetti modelle yksityisviestini josta seurasi kielto kirjoittaa tietyistä asioista täällä. Annoin apua pyydettäessä ja kerroin mitä minun tarvitsi tehdä voidakseni auttaa mutta tämä oli liikaa avun pyytäjälle. Olen täällä aiemmin kirjoittanut mitä kaikkea saatan joutua tekemään voidakseni auttaa eli ei pitäisi olla tullut yllätyksenä jos on topiccia seurannut.

Siinä pähkinänkuoressa mitä on tapahtunut.