Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511401 kertaa)

Tammikuu 15, 2024, 15:04:13 ip
Vastaus #12570

Timo Kuosmanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Älkäänyt kaikki kadotko jonnekkin täältä. Täälläei kohta olekun tyhjä kaiku kai ka...

Tammikuu 16, 2024, 05:32:56 ap
Vastaus #12571

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Tätä kai se johtokunta haluskin...
HANE

Tammikuu 16, 2024, 07:59:58 ap
Vastaus #12572

Pertti Rintamaki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On se kummaa, ettei porukat enää omia kirjoituksiaan kestä.
Minä olen vuosien varrella kaikenlaista tänne laittanut, mutta en ainakaan vapaaehtoisesti ala poistamaan mitään.
Jos oikeasti on aihetta, niin kyllä ne sieltä itsestään häviävät.
Minulla ei ole tarvetta marttyyriksi ruveta, mutta sen verran olen seulaa tihentänyt itseni kanssa, etten enää
aivan kaikkia "karpon kadonneita karvalakkeja" sivuille lisää laita.

Tammikuu 16, 2024, 17:46:39 ip
Vastaus #12573

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Älkäänyt kaikki kadotko jonnekkin täältä. Täälläei kohta olekun tyhjä kaiku kai ka...

Jospa tänne tulee tilalle naisia ja lapsia...
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Tammikuu 16, 2024, 20:03:28 ip
Vastaus #12574

Ilpo Ikonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Yamaha FJR 1300, Honda CB 900F , Yamaha YGS1F

Jospa tänne tulee tilalle naisia ja lapsia...

uskon vaiko herlevin lapsia... :angel:

Tammikuu 16, 2024, 21:37:46 ip
Vastaus #12575

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "I hope y'all know what I'm talkin' about"
Jaahas, kävin tänäpänä matkahuollon automaatista hakemassa Jyväskylän romppeilla olleelta myyjältä ostamani seisontajalan helkama tossuuni. Vastahan oon noin 12 vuotta ettiny semmosta. Että kai ne projektit edistyy kun on kärsivällinen. Toi onkin tuliterä käyttämätön. Vielä puuttuu se ketjusuoja.

Sitte kävin reenaamassa budoa ja vähän silat suffiania kylmässä navetassa jossa oli vähän lämpimämpi ku ulkona. pilkkihaalari oli päällä eikä tehny mieli ees löysätä vetoketjua.

Tammikuu 28, 2024, 20:05:18 ip
Vastaus #12576

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
YLEn ykköstä telkkarista katselen.
Siitä onkin aikaa kun viimeksi on livetelkkaria katseltu. Taisi olla toinen päivä Huhtikuuta vuonna 2023.

Tammikuu 28, 2024, 23:52:54 ip
Vastaus #12577

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miekin katoin pelin loppuun asti.  Sivistyneitä nuo biljardien pelaajat, ketään ei tarvinnu ajaa jäähylle.  Kanssakilpailijoita kunnioittaen pelattiin.  Aktiivisia katsojia oli paljon, tuloslaskenta kansainvälisesti verraten huippuluokkaa; lopulliset tulokset selvillä ennen puolta yötä! Karsintaerä oli kunniallinen kaikkien kilpailijoiden osalta, nyt on finalistit selvillä.  Sääntöjen mukaan mentiin, ei tarvi jossitella kenenkään.

Hyvä Suomi!

jaakkovaakko
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2024, 23:55:25 ip kirjoittanut Jaakko Latvanen »

Tammikuu 29, 2024, 07:20:54 ap
Vastaus #12578

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Noro

En ihan loppuun asti katsellut mutta ei ihan saanut kiinni tämä toinen finaaliin menijä.Yllättävä putoaminen tuloksessa oli tällä amatöörillä,treenien aikana povattiin parempaakin "pussittamista".
Seuraan tosin muilla palstoilla paremminkin tätä kisaa kun siellä saa vapaasti kommentoida,siellä eivät naiset ja lapset lue näitä Suomelle tosi tärkeitä juttuja.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Tammikuu 29, 2024, 10:44:08 ap
Vastaus #12579

Timo Kuosmanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No nyt on liukasta. En ole omaa pihaa nähnyt tai kokenut noin peilijäässä. Onneksi autokatoksen maa on hiekoitussepeliä. Sieltä hiekkaa mutta ennekuin sinne pääsi piti lapiosta ottaa tukea.

Helmikuu 02, 2024, 06:47:03 ap
Vastaus #12580

Mika T Kyllönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eilen kuskasin kaksi kuormaa farmariautolla apuvälineitä kotiin. Emäntä kun kaatui työmatkallaan polkupyörällä jäisellä tiellä ja reisiluumurtuma. Ei auttanut nastarenkaatkaan kun oli lähtenyt pyörä alta. Sähköpyörän akkukin saattanut avustaa vahinkoja kun se on painollaan lyönyt jalkaan. Jalka leikattiin toissapäivänä eli nyt alkaa 3kk sairausloma ja kuntoutus. Meni hiihtolomasuunnitelmat uusiksi, onneksi sai varaukset siirrettyä. Jatkohoitopaikkaan ne osastolta laittaa ja sehän tarkoittaa jotain sote-alueen tk:n vuodeosastoa. Emäntä oli sitä mieltä että kunhan saa kipulääkkeet mukaan niin lähtee kotiin eikä johonkin sivukylille. Minä toppuuttelin, että veronmaksajana käytä nyt kaikki hyväksi.....kyllä se kotiolot voittaa. Ei ottanut oikein tosissaan.

Helmikuu 02, 2024, 20:16:29 ip
Vastaus #12581

Petri J Kokko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Saattasko johtua iän sijaan/kera siitä että kaikkea on jo mitä kohtuudella saavutettavissa ..tai että vanhat innostaa uutukaisiin nähden entistä enemmän jos pitkät reissut ohi tässä elämässä ja jo olevat pöristimet piisaa ..?

Helmikuu 02, 2024, 20:33:27 ip
Vastaus #12582

Timo Kuosmanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En mennyt  MP messuille. Bussit, junat ja ratikat ei kulje. Hotelleista kaikki ei ollut auki täysin. Tänää olisi ollut ainoa mahdollisuus yö retkeen messuille.
Taidan mennä huomenna omaan talliin katsomaan kahta mp:tä ja ottaa oluet mukaan. Ja onhan siellä kaksi sähköpyörääkin eikös niitä ollut messuilla.

Helmikuu 06, 2024, 17:02:54 ip
Vastaus #12583

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ilmoitin ajoneuvon CMS 2024 OMISTAJIEN HELMET-kilpailuun.
https://classicmotorshow.fi/omistajienhelmet/

Helmikuu 06, 2024, 19:54:00 ip
Vastaus #12584

Mika T Kyllönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tallilla T-3 cali guzzin kimpussa: peräpään kasausta kun piti se kardaanin suojakumi vaihtaa. Ohjeen mukaan takapyöräkin purkautui pois helposti, mutta kasausvaiheessa osat ei meinannut millään mennä paikalleen: jos pyörä on palkallaan niin takajarru kiinnitysosineen ei mahdu ja jos jarrukäikäle on paikallaan niin pyörä ei mahdu. Sitten ne vaan solahti kohdilleen, en tiedä miten. Outoa. Vielä kun keksisi miten nuo akun ja tankin kiinnikekumiremmit tulee.....jos mulla edes on oikeat osat ja riittävästi. Vanhoja kun ei ollut malliksi, ja myyjä tarjosi tähän malliin noita.