Disabloin yhden lumia 635 puhelimen, ensin liityin Windos Insider ryhmään josta latasin jonku ohjelman joka sanoi heti että päivitys tulossa ja päivitin ja taas päivitys. No siitä tuli Windos 10 mutta poisti monta sovellusta kysymättä mitään ja mä olin ihan rahaa maksanut niistä. Panin mökillä koivun oksan haaraan ja susihauleja sai, kuten Kylmälehto sanoi se on exsodus. Ei tule Elopin mokia enään mulle, edelliseen Samsungiin löysin tehoakun, tuo lumia piti ladata joka yö soitti tai ei ja nyt batterymeter näyttää viikkoa.
Tein varmaan ympäristö rikoksen mutta en löytänyt akun paloja, vain muovi silppua. Se oli muuten toinen äly puhelin joka kohtasi saman kohtalon. Emännän Aple Air myös oikuttelee, otin jo pateja taskuun ja lupasin päästää tuskistaan. Netistä löytyi ohja jolla se pakko käynnistetään ja rupesi toimimaan.
Sitten lenkki skootterilla ja hakkaa fysikaalisen hoidon, olen ollut jopa kaksi kertaa psykiatrilla kun lääkäri suositteli. Kipu kuulemma aiheuttaa masennusta, no lenkki skodella paree kuin kymmenen käyntiä kallon kutistajalla. Jos vielä muka ahdistaa niin lenkki Busterilla ja jos vieläkin niin soitto kaverille jolla avain ampuma radalle, repullinen pateja ja menoksi. Nyt on ukko rento kuin keitetty spagetti, kotiin putsaamaan pyssyt ja pari olutta. Konstit on monet, nämä toimii mulla, niin on vielä yksi eli soitto yhdelle asekeräijijäll että ota suomikp mukaan ja soitto poliiseille ettei ole hätää jos joku kuulee konetuli aseen ääntä. On sinivuokot tullu pari kertaa katsomaan, yksi meinasi ottaa meidän paukkuja klokkiin sa niin keräilijä sanoi ettei sun plastiikka pyssy kestä niitä. Antoi isänsä ottaman pistoolin ja sanoi ammu tällä, patit sota aikaisia tuhannen kappaleen pelti purkeissa. Niitä sillä on paljon ja tykkää kun joku ampuu, luvattiin tulla putsaamaan niin meinasi että älkää sitä iloa ottako, ukko on yli 80V ja terävä kuin partaveitsi. Hitto mulla on kaksi käsiasetta hänen huomassa, pian pitää löytää uusi keräilijä koska en halua niitä dekota.