Kirjoittaja Aihe: Harrastekuvia  (Luettu 1001181 kertaa)

Toukokuu 16, 2015, 23:08:36 ip
Vastaus #2145

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Kaveri oli tänään kyytillä, siunas sitä että pipa alkoi kääntyä päässä paineen takia. ;D

No en kyllä eppäile yhtään-siinä jo sukakkin alakaa pikkuhiljaa pyöriä jaloissa  :)

Toukokuu 16, 2015, 23:27:09 ip
Vastaus #2146

Kari Vähäkainu

• Vieras

Kaveri oli tänään kyytillä, siunas sitä että pipa alkoi kääntyä päässä paineen takia. ;D

No en kyllä eppäile yhtään-siinä jo sukakkin alakaa pikkuhiljaa pyöriä jaloissa  :)

Ei sukat pyöri jalassa mutta auton pohja täräjää siihen malliin että jalkapohjia alkaa kutittaa.

Mulla oli aikoinaan rytmihäiriöitä mutta ne mystisesti katosivat, oman arvioni mukaan katosivat siksi että äänenpaine hävitti ne pois. Möin laitteiston kaverille ja noin vuoden kuluttua rytmihäiriöt palasivat. Niinpä ostin uudet laitteet ja kokeilen uudestaan jos vaikka uudelleen mystisesti katoaisivat.

Toukokuu 17, 2015, 03:58:17 ap
Vastaus #2147

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyy 18" Goodman's elementti bassovehkeistä. 100 watin tehonkesto ja ympäriltä vanerista (olisiko 21mm?) tehty järkälemäinen kaappi. Refleksikotelossa on. Eihän tuohon arvoja löytynyt, joten mittasin itse. Bassonsoittohommiin tehty, Jos saan huomisessa kauhistuttavassa krapulassa aikaiseksi, niin otan kuvan. Väsäilin kaapin silloin kun aloitin etnologian opintoja joskus 7 vuotta sitten, ja tietenkin nimesin vekottimen kansanperinteen mukaisesti. Bassokaapin nimeksi asettui Kaleva. Kansanperinteen mukaan Kaleva ja kalevanpojat ovat jättiläisiä, ja esimerkiksi viskoneet metsien suuret kivet paikalleen. Vaikkei näissä vehkeissä tehoa julmetusti olekaan, niin 18" elementillä ja 50 wattisella putkinupilla sellaiset maansiirtourakat kyllä käyvät. Tai ainakin kissa panikoi kun kääntää nupit kaakkoon. Sinänsä hauskaa sekin, että nyt olen muuttamassa Tampereelle Kalevan kaupunginosaan. Katsotaan mitä uus nuapur tykkee.

muok. Niin, ja krapulahan siitä tuli.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2015, 12:48:44 ip kirjoittanut Martti Korhonen »
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Toukokuu 19, 2015, 10:59:07 ap
Vastaus #2148

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Onkos sulla Kari noita moottoreita enempikin,mulla on tällainen vähän puutteellinen,tämän saa noutamalla jos tarvesta.  040 5049819

Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Toukokuu 19, 2015, 12:29:38 ip
Vastaus #2149

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Moro Markku,
On mulla noita aihioita, justiinsa räknäilin kun meinasin varaosia tilata, että noita kuvassani olevia tankilla varustettuja ja sen sisarmalleja on liki kymmenkunta :)

Ja on mulla yksi tuollainen TeeDee:kin mutta siitä on sylinteri sökö, että sen puoleen olisi kovinkin mieluisa tuo.

Soittelen tässä ehtoommalla niin sovitaan nouto. Kiitokset jo etukäteen!

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2015, 21:11:47 ip kirjoittanut Kari Sillanpää »
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Toukokuu 21, 2015, 15:48:34 ip
Vastaus #2150

Kari Vähäkainu

• Vieras
Nyt alkaa olla äänenpaine kohdillaan autossa! 15" basson piuhoissa ei ollut + eikä - merkintöjä joten kytkin sen arpomalla. Tänään kokeilin vaihtaa piuhojen paikat ja muutos oli iso. Nyt 15" iskee samaan suuntaan 12 tuumaisten kanssa. Hengittäminen alkaa olla vaikeaa kun nenäontelot kutistuvat ja laajenevat bassojen tahtiin. Outo tunne.

Kesäkuu 04, 2015, 18:01:16 ip
Vastaus #2151

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tunnelmakuva tämänpäiväiseltä mopoajelulta:

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kesäkuu 04, 2015, 22:43:32 ip
Vastaus #2152

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
IC:llä kävin ajelemassa Suonenjoen ympäristössä ja satuinpa Iisveden tienoolla käväisemään. Vilkaisin jos eräs kaveri sattuisi olemaan pihassa, ja olihan se. Veneensä oli saanut järveen ja katseltiin sitä sekä turinoitiin veneasioista. Kerroin että olen hiukan haaveillut hommaavani jossain vaiheessa keskimoottoriveneen. Kaveri sitten tuumasi, että tuossa olisi tuommoinen rotisko jolla saat harrastuksen aluilleen, pistä vaikka saman tien IC:n tarakalle ja vie pois. No eihän siinä, Transitin kävin hakemassa ja laitettiin kone kyytiin. Sitten saunottiin ja uitiin vielä kaupanpäällisiksi.

Kaasutin ja magneetto puuttuu. Kone pyörii mutta ei puristuksia.

(Ja kyllä se Latvasen Jaakko oli oikeassa, kännykkäkamera on siitä hyvä että se on saatavilla.)

Kesäkuu 04, 2015, 23:15:59 ip
Vastaus #2153

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Nii ja se vene..minä se oon aatellu että mieluiten alottasin tyhjällä veneellä jos jompikumpi pitäs valita.
Mutta hyvä se on noinkin ja vallankin kun Martilla on nyt kertynyt(sattuneesta syystä)kosolti koettelem....-kokemusta moottorin korjaamisesta  ;D

ps.Hitto vie kun ehdin jo hävittää.Yks kaveri lähetti Nauvosta kuvia myytävänä olevasta fiskarista ilman konetta ja olikohan se lopulta vain 100€ se poistohinta..kun en edes muista missä ilmoitus oli ylhäällä.
Tämmösenä aikana tuommonen voi toki olla mahollista ja kyllä se aikasemmin toisenkin tapauksen mulle esitteli.
Toivotaan että tulee uusia vielä..
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2015, 23:20:03 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Kesäkuu 04, 2015, 23:25:05 ip
Vastaus #2154

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Nii ja se vene..minä se oon aatellu että mieluiten alottasin tyhjällä veneellä jos jompikumpi pitäs valita.

No joo, ehkä se olisi ollut parempi, mutta kun ilmaiseksi saa niin ei viitsi alkaa vaatimaan venettä...

Kesäkuu 13, 2015, 14:27:38 ip
Vastaus #2155

Kari Vähäkainu

• Vieras
Nyt alkaa olla kelit kohdallaan!  :)

Kesäkuu 14, 2015, 11:40:11 ap
Vastaus #2156

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tämä auto toimi yhdistettynä harraste- ja käyttöautona vuosina 89-95. Eihän niitä kilometrejä tullut kuin reilut 10 000/vuosi kun oli muitakin autoja. Nätillä matka-ajolla kulutus oli kohtuulliset vajaa 9 litraa sataselle, tällä tuli kierreltyä Suomea ja Ruotsia.

Kesäkuu 15, 2015, 18:57:51 ip
Vastaus #2157

Kari Vähäkainu

• Vieras
Capri upeassa 80-luvun tyylin asussa. Tykkään!

Kesäkuu 16, 2015, 00:08:08 ap
Vastaus #2158

Kari Vähäkainu

• Vieras

Ostaisin tuollaisen takalasin päälle asennettavan portaikon, miksikäs sitä kutsuttiinkaan, jos vain joltain jäseneltä liikenee.

Olen kuullut sellaisen sanonnan kuin tiedon portaat. Caprin takaluukun päällä puolestaan on lintulauta.

Kesäkuu 16, 2015, 07:42:57 ap
Vastaus #2159

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Ostaisin tuollaisen takalasin päälle asennettavan portaikon, miksikäs sitä kutsuttiinkaan, jos vain joltain jäseneltä liikenee.

Olen kuullut sellaisen sanonnan kuin tiedon portaat. Caprin takaluukun päällä puolestaan on lintulauta.

Puluportaiksikin niitä kutsuttiin. Sisäpuolelle asennettaviakin ritilöitä joskus näki, ihan tyylikäs ja toimiva ratkaisu sekin :)

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”