Kauan kauan sitten oltiin kaverin isän mökillä Lapuan joen rannalla, ku oli saunottu Ari sanoi että tuu katsomaan. Sielä oli vanhalla ukolla auto poikineen ja ne ei ollut mitään tavisautoja, kännykameraa ei oltu keksitty mutta mieleen jäi avomallinen MG joka oli hyvässä kunnossa. Ukko ei myynyt mitään mut antoi Arille apumoottiri polkupyörän, kone käy ja alkuperäis maaleissa mutta niin ihme kokoiset kummit ettei mistään löydä. Kaveri tietoliikenne insinööri joten osaa kyllä hakea, saakeli mies sai aivoveren vuodon ja sanoi että ota talteen kuten Seagul jossa pakki kun talo menee vasaran alle. Harraste autona volkkarin paku jossa katto ikkunat ja avattava katto, sanoin et mun kummitytön talliin viedään odottamaan että paranet. 8 isoa jenkkiä mahtuisi sisään, vanha meijeri josta tehty kahdelle kuorma autolle talli. Kun Arin poika kasvaa saa tulla hakemaan, niitäkään ei ole paljon. Olo on onneton kun ei voi enempää auttaa, oli tyytyväinen kun hain hienon pienoiskiväärin pois ku pelotti että ampuu itsensä, etsii luvat ja se on mun. Joutui myymään huvilansa pois kun avokki sairastui, huvilan verannan tolpat oli haaksirikkoutuneesta laivasta. Vintti täynnä täytettyjä eläimiä ja merikotka. Siittä kotkassa mulla on jossain kuva mutta albumeja on nelisen kymmentä, no nyt meni vähän aiheen sivuun mut antakaa anteeksi. Olen vähän kaljoissa ja eilen kummitytön toinen poika sai nimen Maverik ja isoveli on Marvel.