Kirjoittaja Aihe: Metsäautoja  (Luettu 3617698 kertaa)

Kesäkuu 07, 2012, 18:36:50 ip
Vastaus #3180

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Osa kasassa paljon osia mitä tarvisisin tulevassa rojektissa, käy hakemassa kari mopot kotio ja otan kyytiin sen mitä tarvin ite ja eiköhän tuosta sit muutkin halua jotakin, kun valokuvia on raadoista

Kesäkuu 07, 2012, 19:22:39 ip
Vastaus #3181

Mikko Antila

• Vieras
Mopottimien lisäksi kasasta olisi mielekästä poimia vanhemmat fillarin pyörät ja muut osat, jos sellaisia on.

Mahtaako tuo kasa olla metallinkeräys läjä jossakin seurantalon pihassa?

Kesäkuu 07, 2012, 20:08:19 ip
Vastaus #3182

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
käy ihmeessä kari taltioimassa nuo, ostajia osille löytyy! ota jos saat luvan ja jos et saa lupaa heitä volvon takakonttiin yöllä ;) minä voin vakuutuskilvet kerätä, on komeita tallin seinällä
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Kesäkuu 07, 2012, 20:12:45 ip
Vastaus #3183

Kari Vähäkainu

• Vieras
Mopottimien lisäksi kasasta olisi mielekästä poimia vanhemmat fillarin pyörät ja muut osat, jos sellaisia on.

Mahtaako tuo kasa olla metallinkeräys läjä jossakin seurantalon pihassa?

Ei ole, on kyllä ihan yksityisen hamstraajan pihassa. Keräillyt rompetta kuulemma jo 29 vuotta. Fillareita on karkeasti arvioiden 300-400, osa vanhojakin. Kaupankäynti hänen kanssaan on vaikeaa kun ei oikein raaskisi mistään luopua, minulla keski jokusen vuoden ennenkuin pääsin samalle aaltopituudelle ja ostaminen alkoi sujua.

Kesäkuu 07, 2012, 20:16:32 ip
Vastaus #3184

Kari Vähäkainu

• Vieras
käy ihmeessä kari taltioimassa nuo, ostajia osille löytyy! ota jos saat luvan ja jos et saa lupaa heitä volvon takakonttiin yöllä ;) minä voin vakuutuskilvet kerätä, on komeita tallin seinällä

Jari, olet vähän jäljessä, olen ollut ilman autoa jo vuoden verran. Hoidan likimain kaiken liikkumiseni mopolla, niin kesät kuin talvetkin.

En voisi kuvitellakaan vieväni keneltäkään mitään. Tuolta ei mitään saa ilmaiseksi, jopa raha tuntuu olevan huono vaihdokki.

Minulla löytyisi noin 50-60 kpl vakuutuskilpiä. Mietin vielä että teenko niistä taulun vai alanko myymään pois.

Kesäkuu 07, 2012, 20:57:51 ip
Vastaus #3185

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Laittele seinälle :) itselläni ~30 kipaletta erivärisiä seinillä.
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Kesäkuu 07, 2012, 21:04:12 ip
Vastaus #3186

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on vanha monark mummo fillari iliman satulaa, jos kari semomsen löydät sieltä läjästä ja saat kohtuu hintaan niin oisba huba homma

Kesäkuu 09, 2012, 19:52:56 ip
Vastaus #3187

Kari Vähäkainu

• Vieras
Vanha kilpuri:

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kesäkuu 09, 2012, 21:09:49 ip
Vastaus #3188

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vähintäänkin reilua olisi aina kuvan yhteydessä ilmoittaa missä osassa suomea kuva on otettu, ja aluekin noin suurin piirtein, että ei tarttisi täällä näytön takana aina tuntea kaikkia niitä tuntemuksia joita vanhan romun perään kuolaaja näitä kuvia katselleessaan tunteen. Turha pelätä että joku menee ja vohkii kenenkään pihalta yhtään mitään. Ei mene, eikä vohki. Jokainen sitä paitsi vastaa teoistaan viimeisellä tuomiolla kuitenkin   :-*

Kesäkuu 09, 2012, 22:27:26 ip
Vastaus #3189

Kari Vähäkainu

• Vieras
Vähintäänkin reilua olisi aina kuvan yhteydessä ilmoittaa missä osassa suomea kuva on otettu, ja aluekin noin suurin piirtein, että ei tarttisi täällä näytön takana aina tuntea kaikkia niitä tuntemuksia joita vanhan romun perään kuolaaja näitä kuvia katselleessaan tunteen. Turha pelätä että joku menee ja vohkii kenenkään pihalta yhtään mitään. Ei mene, eikä vohki. Jokainen sitä paitsi vastaa teoistaan viimeisellä tuomiolla kuitenkin   :-*

Haluaisin kovasti tietää miten voit taata ettei kukaan mene ja vohki mitään. Pihalta harvemmin paitsi tosi röyhkeä voro mutta entäs kaikki metsien aarteet? Jos jokainen pelkäisi viimeistä tuomiota niin eihän silloin tapahtuisi rikoksiakaan?

Ja jos tykkää katsella mielenkiintoisia kuvia metsäautoista niin mitä sen on väliä missäpäin ne on kuvattu, ei minua ainakaan kiinnosta sellainen tieto. Sellainen tieto kiinnostaa ainoastaan varkaita tai niitä jotka haluaisivat ostaa kuvattuja kohteita.

En tule kertomaan mitään tietoja kuvaamistani kohteista vaikka kuinka pyydetään ellen erikseen ole saanut siihen lupaa. Olen saanut satoja yhteydenottoja yv:nä joissa tiedusteltu milloin mitäkin kohdetta. Voin tässä samantien kaikkien vaivoja säästääkseni sanoa että turhaan kyselette, nykyään en enää edes vaivaudu vastaamaan. Jos tämä ei miellytä niin ei ole pakko katsoa topiccia.

Kesäkuu 09, 2012, 22:52:39 ip
Vastaus #3190

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kilpuri Finn 1200 vaiko1,4 tai 1,5? Noihinhan kävi 140-150Y:n koneet ja 5-vaihteiset lootat,toki kävi myös 120  Y coupen "Ferrari" 5v. mallin loota  :)
Ittellä ollu 3kpl. myös Cupee johon laitoin 1,5 tekniikan  :)
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Kesäkuu 10, 2012, 16:28:24 ip
Vastaus #3191

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vinnitatsuni.
Kommentteja uuninpankolta.

Kesäkuu 11, 2012, 01:14:02 ap
Vastaus #3192

Kari Vähäkainu

• Vieras
Olen saanut satoja yhteydenottoja yv:nä joissa tiedusteltu milloin mitäkin kohdetta. Voin tässä samantien kaikkien vaivoja säästääkseni sanoa että turhaan kyselette, nykyään en enää edes vaivaudu vastaamaan. Jos tämä ei miellytä niin ei ole pakko katsoa topiccia.

Kiinnostaisko Karia kuitenkin sen verran vastata yksityisviestiin, että myytkö minulle sen Tunturin raadon, käykö toimitus matkahuollon kautta ja tilinumeron mikäli sen minulle myyt, niin saa rahan perille?

Mopo meni kaverille.

Kesäkuu 11, 2012, 08:39:41 ap
Vastaus #3193

Pekka Lankinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onkoos tää ollu jo aikaisemmin näytillä? On kuitenkin melko julkisella paikalla parkissa...  ;)

[ylläpito on poistanut liitteen]
JawaCZ 175 type 450
"Jawa, maailman paskin 2-tahtinen", sanoi Hakalan Reiska.

Kesäkuu 11, 2012, 14:50:58 ip
Vastaus #3194

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on navetantakana tommonen