Tuota noin, mistähän aiheesta nyt puhutaan?
Kun puhutaan kaapista tulemisesta ja perätuuppauksista niin niistä on pirun vaikeaa saada mielleyhtymiä metsäautoihin... 
Näistä meidän kaappisukupuolineutraaleista onkin näköjään sukeutunut oikeita pöytälaatikkorunoilijoita 
Minuako tuolla tarkoitit? Mitään runollista en tuossa tekstissäni näe mutta enemmän minua vaivaa tuo sana kaappisukupuolineutraali. Saat luvan selittää mitä sillä ajat takaa. Joko täällä tai käräjillä kunnianloukkauksesta. Kyllä mulle raha kelpaa... 
Ota kaima iisisti, tarkoitin noita "runoilijoita" joihin itsekin viittasit, en sinua. Kyseessä (ilmeisen kehno) yritys huumorin suuntaan

Mainittu "kaapista ulostuleminen" kun tarkoittaa mitä tarkoittaa ja siitä aasinsilta pöytälaatikkoon. Huone
kaluihin viittaus kummassakin.
Mutta toisin kuin Pekkarinen, joka laukoi "huumoria" ylen mikki kourassa ja yritti kiistää, minä en kiistä, etenkin kun kirjallinen todiste on kaikkien nähtävillä

Vaan jos sinä tai joku muu loukkaantui oikeasti, pyydän vilpittömästi anteeksi. Kellonaikaan vetoan lieventävänä asianhaarana.
Mutta varsinaiseen aiheeseen palatakseni, ohessa kuva Rhodoksen saarelta, pari kolmipyöräistä Mazdaa. Eivät varsinaisesti metsässä, ja lienevätkö autojakaan, mutta olivat noilla sijoillaan jo 2 vuotta sitten, ja pari viikkoa sitten, jolloin kuvan otin, vaikutti etteivät olisi liikkuneet välillä. Oliivipuiden alla oli myös junakeulavolkkareita, 70-luvun isoja japseja ym, ilmeisesti saarella ei ole sulattoa niin tuppaa romut jäämään nurkkiin.