Mun mielestä ysivitosta ei kannata käyttää edes tankkin sisuksiin jos kaasutinlaitteiden toimivuuttaa ajattelee eikä edes miettiä jos öljyä sekoitettava siihen joko tuorevoitelulla tai bensaan sekoittaen.
Ensinnäkään se ei sekoitu kunnolla,toisekseen litkussa liikaa alkoholia perinnepelien toimivuuteen jotka tarkoitettu tyystin erimoiselle bensalle jota edes 98 ei ole mutta sillä on mentävä.
Tietty jos päivittää kaasuttimensa 95 suutinkokoihin ja oppii elämään ominaisuuksien kanssa niin ok tai jos vehje muutenkin kaikkiruokainen niin hyvä mutta pääosin kokemukset huonoja.
Ainoat mun omistamista vehkeistä jotka ei välitä mitä tankkiin laittaa ollut kiinalainen mikälie moottorisaha joka pörisee 95 siinä kuin 98llakin loraus 2t öljyä sekaan ja neuvostoliittolainen mopo joka kait toimii vaikka vielä surkeammilla aineilla ja kuskin kera hätätilassa samasta putelista.
Eipä oo mulla tavarat reagoineet pesutouhuissa bensaan noin mikään mitä pensselöinyt tai liotellut vuosikymmenten aikana mutta jarrucleaneriin kylläkin eli esim kompuran painemittarin muovilasi veti sumeaksi kun sai ainetta itseensä.
Ennenvanhaan oli petroliakin...jostain syystä ei sitten yhtäkkiä enää ollutkaan ja petrokansa jäi suu auki saabeineen ja omine muunnoksineen tai venemoottoreineen mutta se oli hyvää pesuainettakin kuten tietty pöökin..siis se punainen diesel ellei tyyriimpää väritöntä käytä ja punaisella tavaralla enempikin nämä pesut ja liottelut tehnyt kun ei haihdu niin nopsaan,on turvallisempaakin kun aina on vähän outo tunne hangata,kolistaa ja raapia avoimessa astiassa seisovan ja höyrystyvän bensan kanssa lähitouhutessa...

..sisätiloissa ja ehkä kipinänkin antavan kohdevalon alla.