Minä olen ollut Facebookissa jo yli 10 vuotta, mutta en juurikaan missään harrasteryhmissä. Se koko konsepti on aika surkea ”oikeaan” tiedon jakoon ja etenkin arkistointiin. Äkillinen mölinä alkaa jostain aiheesta, kukaan ei lue edellisiä kommentteja tai vaivaudu kunnolla selittämään, ja parin päivän päästä koko keskustelua ei enää löydä.
Facen alkometrit päättelee tykkäyksistä ym että mikä minua muka kiinnostaa, ja yrittää näyttää ”samankaltaisia” juttuja pitkin maailmaa. Eli pitäisi sitten peukutella vähän kaikkia mopojuttuja koko ajan, jos meinaa että halutut viestit näkyy omalla taululla, tai sitten tarttis käydä varta vasten katsomassa.
Tottumuskysymys, mutta ei lopuksikaan mun juttu se Facebook tällaisiin asioihin. Sukulaisten ja kaverien kanssa satunnaiseen kevyeeseen viestittelyyn ihan hyvä alusta, mutta ei mun mielestä oikein mihinkään tekniseen hommaan, tai sellaiseen johon haluaisi vuosien päästä palata, kovinkaan passeli.
Tänne foorumille jos sais sen kuvien laittamisen helpoksi, ja jos kuvat saisi sen kokoisina että niistä saa jotain selvääkin, ja jos ne vielä eivät hetikohta häviäisi, niin saattaisi joku tänne viitsiä jotain brojektiplokia kirjoitellakin, ja ehkä ne lapset, nuoret ja naisetkin sitten saattaisivat tänne löytää kun olisi kuviakin eikä vaan tekstivuodatusta

Samaan syssyyn sitten se että mun mielestä mitään K-18 kuvia ei tartte tänne liittää, semmoisista saisi saman tien vaikka viikon jäähyn. Niitä kyllä löytää halukkaat tarvittaessa muualtakin. Samoin poliittiset ja muut meemit ym sopivat paremmin vaikka sinne facebookkiin.