Kirjoittaja Aihe: Tiger S -86 käyntiongelmaa  (Luettu 1518 kertaa)

Toukokuu 30, 2021, 17:17:10 ip
Luettu 1518 kertaa

Maria Lahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mopo lähtee käyntiin, mutta kun kaasua yrittää antaa niin booaaa ja hyytyy. Olen kokeillut neulaa säätää kaikilla tasoilla jota siinä on, ei vaikutusta. Tyhjäkäyntiruuvi ei myöskään vaikuta mitään mihinkään. Kokeiltu ilmanputsarin kanssa ja ilman, ei vaikutusta. Pääsuutin tällä hetkellä 54, muuten on vakiokaasari. Luisti liikkuu, kun kahvasta kääntää ja koho neuloineen ei myöskään jumita, toki osat on alkuperäisiä että voivat kai vedellä viimeisiään. Mutta olisiko jotain ideoita joita voisin kokeilla, itsellä pää lyö jo tyhjää? Ja kaasarihan oli siis Bing 85/11/101.

Toukokuu 30, 2021, 17:49:09 ip
Vastaus #1

Kalle Korpela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ensimmäisenä tulee mieleen että onhan sytkäosat kunnossa tulppa kunnollinen ja ajoitus katsottu. Saako bensaa
Solifer 10 1969 "Laura"

Toukokuu 30, 2021, 17:54:25 ip
Vastaus #2

Maria Lahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulpan just vaihdoin, edellinen oli pakasta vedetty NGK ja sillä ei edes lähtenyt käyntiin. Bensahana uusittu ja ainakin letkusta sitä tulee ja tulee kaasariinkin, koska oli kohokammio jäänyt löysälle ja tihkutti välistä läpi. Sytytyksen on säätänyt minua asiantuntevampi,  itse en osaa sitä edes säätää.. tai en ole koskaan ainakaan kokeillut 😂

Toukokuu 31, 2021, 07:19:10 ap
Vastaus #3

Ahti Haverinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Bensan puutteelta kuulostaa. Varmaan roska kaasuttimessa. Paineilmalla jos puhaltaisi kaikki kanavat auki ja suuttimen puhtaaksi.

Toukokuu 31, 2021, 07:26:50 ap
Vastaus #4

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulpan just vaihdoin, edellinen oli pakasta vedetty NGK ja sillä ei edes lähtenyt käyntiin. Bensahana uusittu ja ainakin letkusta sitä tulee ja tulee kaasariinkin, koska oli kohokammio jäänyt löysälle ja tihkutti välistä läpi. Sytytyksen on säätänyt minua asiantuntevampi,  itse en osaa sitä edes säätää.. tai en ole koskaan ainakaan kokeillut 😂

Hmm- tihkutti läpi?  Ei kaasarin kohokammion
pitäisi siltikään falskata,jos kansi löysällä hiukan on.

Onkohan se neula ja vastapinta kunnossa- tai koko koho?

Entä se kohokammion pohjan ohjainreikä- takerteleeko kohon akseli kumminkin hiukkasen sieltä?

t. Markku
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2021, 07:58:11 ap kirjoittanut markkukovasin »

Toukokuu 31, 2021, 07:54:56 ap
Vastaus #5

Pertti Rintamaki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eikö kierroksia saa ollenkaan nousemaan edes ilman kuormaa?

Toukokuu 31, 2021, 16:12:57 ip
Vastaus #6

Maria Lahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Purin kaasarin jälleen kerran ja testailin kohon sekä neulan toimintaa. Omalla mitättömällä kokemuksellani näyttäisi siltä että koho kyllä liikkuu moitteetta, mutta olen sitä mieltä että se ei kyllä kellu niinkuin sen pitäisi. Taidan vaihtaa koko kaasarin sisuskalut uusiin, ne on nimittäin originaalit... bensaletku oli ok, samoin hana koska on uusi ja bensa kulkee niiden läpi moitteetta.