Kirjoittaja Aihe: Hyttyskarkoitin  (Luettu 2434 kertaa)

Heinäkuu 30, 2020, 16:02:35 ip
Luettu 2434 kertaa

Tauno Nousiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eräs hyttyskarkoitin merkki on todella hyvä peli,mutta kuten muissakin tuotteissa täyttöpakkaukset+muut on hinnoiteltu pilviin.Hanki marketista sytkäreiden täyttöpullo !
Poista tyhjästä säiliöstä o-rengas vaikka nuppineulalla
Etsi työkalu tai romupakista pellinpala jossa uran mittainen lovi tai viilaa.
Poista työkalulla kohtisuoraan pullon täyttöventiili.Ja laita o-rengas takaisin
Kierrä ohut ruuvi sisällä olevan takaiskuventtiilin reikään,nykäise jälkikäytön estävä venttiili pois ja heitä roskiin.
Työnnä täyttöventtiili takaisin kovaa pintaa vasten pohjaan. Pullo on nyt täyttövalmis !
Leikkaa sytkäkaasu pullon pienimmästä "suuttimesta" kuvan mukaisesti viisto pää,sen kärki avaa täyttösuuttimen venttiilin.
Laita sytkäkaasupullon pohja taivasta kohden ja täytä pullo butaanilla. Jep ja toimii !
Ja tämä kaikki tietenkin omalla vastuulla,ei kossu hörppyjä eikä takan lähettyvillä vaan ulkoilmassa !!  Elä huijo hyttysiä käytä tekniikkaa !!
Kiinasta saa tilattua 60kpl pakkauksen niitä tyynyjä tulee postilaatikkoon vähän toistakymppiä!

Tane

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2020, 16:06:00 ip kirjoittanut Tauno Nousiainen »
GoldWing 1100 Interstate - 81

Heinäkuu 30, 2020, 17:30:58 ip
Vastaus #1

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Basilika, timjami ja laventeli on vieläkin halvempia ja luonnollisia.
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Heinäkuu 30, 2020, 22:23:24 ip
Vastaus #2

Juha Pohjamo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen kanssa täyttänyt kaasuputelia vastaavalla menetelmällä.
Mutta ne kiinan myrkkytyynyt. Mitähän niissä oikeasti on? Ettei vaan yli lentävät joutsenetkin putoile tonttiin....
Niitä mullakin on ja hyttyset ainakin kaikkoaa.

Heinäkuu 31, 2020, 06:20:45 ap
Vastaus #3

harri ojala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
itte olen laittanut pullon pohjaan vanhasta sytkästä venttiilin, jotenki vaivattomampi käyttää. joo kiinan tyynyt loistavia, sopii kaksi vierekkäin termaselliin, naapurinkin sääsket häipyy.

Heinäkuu 31, 2020, 10:07:19 ap
Vastaus #4

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Olen kanssa täyttänyt kaasuputelia vastaavalla menetelmällä.
Mutta ne kiinan myrkkytyynyt. Mitähän niissä oikeasti on? Ettei vaan yli lentävät joutsenetkin putoile tonttiin....
Niitä mullakin on ja hyttyset ainakin kaikkoaa.
Juu, noista kun ei tiedä että mitä ne oikein edes sisältää? Tuskin ne on ihmisellekään hengitettynä ihan hyväksi? Itse tulee oltua vaikka missä pusikoissa kalareissullaan, ja olen tyytynyt perinteisiin myrkkyihin,, offia yms, lähinnä käsille, ja pään suojaksi itikkahuppu. Joutuuhan siinä tietenkin samalla ruokkimaan itikoita, mutta eihän sinne kukaan pakota menemään. Ihan vapaaehtoisesti olen mennyt niitä itikoita ruokkimaan, ja ajanut vieläpä hyvin pitkät matkat niille itikan ruokinta mestoille. Eräänlaista masokismia? Niin että kaikkee se immeisellä teettää.
 Toivottavasti kolmen viikon päästä itikka aika alkaa olla Lapissa jo ohi, kun meinasin lähteä vähän samoilemaan jänkhälle.

Heinäkuu 31, 2020, 11:15:51 ap
Vastaus #5

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juhani kokeilen mielellään yrttejä enpä tiennytkään 😀😀😀

https://kodukiri.ohtuleht.ee/1007340/huva-nou-7-nippi-saaskede-peletamiseks
Tuolla noita on lisää, joskin etelämmän murteella, mutta ei se nyt niin vaikeaa ole.
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!