Kirjoittaja Aihe: Nykyaist vesipatteri termostaatit  (Luettu 4935 kertaa)

Joulukuu 13, 2018, 15:37:36 ip
Vastaus #15

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Jotain on väärin säädetty, nyt kun olkona laski pakkaselle niin meillä lämpö nousi puoli astetta. En mä kaipaa yli 22 lämpöä vaan lattian lämpöiseksi kuten on ollut 20V. Johtuisko alakerran kylmästä, no koiroa kusettaessa nähnyt naapureita joista kukaan ei ole tyytyväinen, tässä yhtiössä on lisäksi kaksi rivitaloa. Pitkät kalsarit ja reinot jalassa, hommaan omalla kustannuksella ammattilaisen mittaamaan ja panee paperille tulokset jotka lähetän isänöitsijälle. Tuota veden virtausta on säädetty väärin, tuleeko taas kylmempi jos ulkona lämpiää.

Otin yhden termarin irti niin dremelillä sais stopparin kyllä pois mutta lämpö on nyt 22,2 joka hyvä lattialle vaan lämpöä kuten aina on ollut. Osan lämmöstä saan vessan patterista jossa ei ole termari vaan hana ja sielä kiertää lämmin käyttövesi, se on nyt tosi kuuma ja ovi auki et tulee jostain lämpöä. Varmaan halpaa, kaikkia naapureita olen ohjeistanut tekemään saman.

Kyllä se oli vain säätövirhe, veden virtaus liian pieni ja nyt sai pattereita säätää 2.5 asentoon ja patterit lämpiää myös alhaalta. Uhkasin vuokrata mustalaisille ku Kela maksais vuokran, kauppa ei oikein nyt käy täälläpäin. Hitto ku ei oikein sovi mulle aina väittää et väärin tehty ja pattereita ei ilmattu kuin yksi ja putkimies sanoi että yläkertaan voi tulla lisää ilmaa. Sitä oli vielä paljon kunnes otin kannun ja päästin litra verran vettä pois, vessan pytyn isompi puoli ei edes paperin palaa huuhtonut. 5 Kertaa sama putkimies sitäkin ropas.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2018, 15:53:21 ip kirjoittanut Henry Eklund »