https://www.rockauto.com/Tuolla näkyy olevan myös Toyotaan osia. Itse muutaman kerran tilannut käyttöautoon (Chevy S10) osia mitä en ole Suomesta saanut, tai mitkä on Suomessa olleet selvästi kalliimpia, ja ihan hyvin on toiminut. Kuulemma myös reklamointipuoli toimii hyvin, jos käy niin huono tuuri että tulee väärä osa, eikä monesti tarvii lähetellä sitä väärää osaa takaisinkaan.
Tuolta jos tilaa, niin kannattaa vaan valita osat niin, että mahdollisimman paljon tulee samasta varastosta. Kun tavaroita tulee monesta eri varastosta, niin postikulut hyppää melko rankasti. Eli monesti pääsee halvemmalla, jos valitsee tietystä tuotteesta kalliimman version (eli eri valmistajan osan), jos se löytyy samasta varastosta kuin jo ostoskorissa olevat tavarat. Noiden toimitus on aika nopeeta, etenkin jos maksaa tullimaksut ennakkoon.
Mä olen itse pääosin ostanut kotimaasta osia, mutta joitain on joutunut tilaamaan, kun ei ole kotimaasta saanut. Ja osathan tuolla on suhteellisen halpoja, eli esimerkiksi jokin aikaa sitten tilaamani uusien sytytysosien paketti tuli selkeästi halvemmaksi tuolta kuin mitä samat osat olisi kotimaassa maksaneet. Ja sai valittua vielä AC Delcon osat eikä merkittömiä kiinalaisia.