Kirjoittaja Aihe: Pieniä pirulaisia  (Luettu 8375 kertaa)

Heinäkuu 17, 2018, 09:45:26 ap
Vastaus #15

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Kyllä mää muistan,kaimaa pisti möttiäinen ahteriin.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Heinäkuu 17, 2018, 14:31:20 ip
Vastaus #16

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla oli liiterin katossa asuttu pesä, bräkleenillä ruiskuttelin sen märäksi suuaukosta alottaen. Kukaan sieltä ei tullu ulos eikä ketään menny enää sisällekkään ikinä.

Heinäkuu 17, 2018, 14:56:06 ip
Vastaus #17

Jaakko Latvanen

• Vieras
Oiskos kovasiini käyny lääkärissä, ja saanu tään noudattammaa kuulusaa ohjetta: "Poista kipu, mut jätä turvotus..."?
jv

Heinäkuu 18, 2018, 07:24:39 ap
Vastaus #18

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näin menettelin ja hiukan tuossa pihssa pyöräyttelin.

Emäntä ryntäsi ovelle kyselemään,että taasko ne Utin
kuljetuskopterit siellä pörisee.

t. Markku

Heinäkuu 24, 2018, 08:33:15 ap
Vastaus #19

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No nih!

Eilen kävi "astronautti" pihalla ja hoiteli maapesän.

kaverilla oli omassa pihassaan sama ongelma kuin mulla-ja lainasi
mehiläishoitajan varustuksen. Tuli sitten pyynnöstä myös
mun pistiäislaumaa suitsimaan.

Otin hyvän paraatipaikan ja seurasin toimitusta-kaveri huikkasi,että
täällä on liki kymmenen sentin hole,jossa liikettä piisaa.Aloitti sitten tarjoilun-
aineena Navetta-radar,joka on tehoaineiltaan n. 4x  useimpiin normikaupoissa
myytäviin aineisiin verrattuna.= Pyretiini 10g/kg ja Piperonyylibutoksidi 40g/kg).

Vertailun vuoksi: Raid =Pyretiini 2,5g/kg ja Piperonyylibutoksidi 12g/kg).

...ja Baygon=Syflutriini 0,25g/kg ja Transflutriin 0,4g/kg...näiden vertailuarvoa en tiedä)

...ja Neudorff Permanent =Pyretiini 4g/kg).

Ja sitten asiaan!  Kaveri pruuttasi reikään ensimmäisen annoksen ja sitten rokki alkoi-niitähän meinaan oli.
Välillä reikään ja sitten pikkusuihkasuin kavereita alas. Puolen tunnin jälkeen kunnon tuhaus reikään
ja reikä tukkoon neudorffin ampiaisvaahdolla. Sitten huilattiin.Minäkin hikeä otsalta pyyhkien.

Vartin päästä jatkui homma ja taas vilisi. Läes pari tuntia ja sitten kamraatti otti lapion
ja alkoi poteron kaivuuseen-taas vilisi hiukan-ei enää paljoa. Oli taas reissujätkiä palannut pesälle.

No aika syvältä kamraattini mylläsi maaperän ja antoi myrkkyä välillä-sitten kostea maa tiukasti takaisin
paikalleen ja hetki hyppelyä päälle-ei kuulemma enää tuosta nouse ne,jotka maan alla ovat.
Sitten reilu alue ampiaisvaahdolla kuorruttaen. Siinä oli. Siis oli ihan valtava yhdydskunta.

Tänään menen taas seuduille-ja saa nähdä,kuinka paljon vielä etsii aukkoa maasta.Kai niitä jokunen
on-mutta eivät siinä montaa päivää pyöri kun etsivät muita seutuja. Sillälailla ne kuuluvat tekevän.

On mulla kuviakin tapahtumasta-vaan ei täällä viitsi tappotyötä visualisoida.

t. Markku

Heinäkuu 24, 2018, 12:16:44 ip
Vastaus #20

Hannu Säkkinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Vain Yamaha
Tuo brakecleaneri on kovaa kamaa, amppari tulee lennosta kenttään eikä paljon kippuroi. Samoin murkut hylkää pesänrakennustaidot tuolla....

Heinäkuu 24, 2018, 13:36:43 ip
Vastaus #21

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Mulla oli crc jarrupesua ja ruutasin sitä pikkupesään kun piti yrittää ullakolle päätykolmion luukusta. Parin minnuutin päästä jatkui sama ralli ja ei auttanut vaikka ruuttasin suoraan pesän aukosta sisälle. Seuraavaksi ruuttasin belt grippiä. Siihen näyttivät vähän tarttuvan kiinni ja hajusta eivät tykänneet. Vartin päästä lentelivät taasen. Sitten lähikaupasta pikkupullo sisä Raidia, kun muuta ei ollut. Ruuttasin pesään ja kulkureitin valkoiseksi. Rauhottuivat ja puolen tunnin päästä oli hiljaista. Aika pikkunen pesä oli, ehkä vajaa viiskymmentä otusta
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Heinäkuu 24, 2018, 17:20:56 ip
Vastaus #22

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***

Heinäkuu 25, 2018, 14:51:04 ip
Vastaus #23

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla taannoin ne isot muurahaiset meinas syödä saunan, lähtiessä löin naulalla reijä Raid purkkiin ja heitin kuin kranaatin sisälle. Seuraavana pyhä kun tultiin oli lattia mustanaa kuolleita murkkuja. Ei ne kaikki kuolleet, olin silloin Kemiralla töissä ja sain ämpärillisen täystuhoa, nappokaupalla heitin lähtiessä mökin alle ja lähellä kasvavaan muurahaispesään. Ei tehonnu ja kerroin tutulle erikoiskemikaali tehtaalla ja antoi mulle pienen pullon josta vähän veteen ja pruuttasin sitä, niin lähti kaikki. Niin Agrimarketista muurahais ansoja ja ihan turhaa vaikka niiden piti toimia niin et vievät myrkkyä pesään joka muka kuolee., ampiaispesä lähti parilla WD40 suihkeella.