Kirjoittaja Aihe: Luota mutta tarkista  (Luettu 5506 kertaa)

Kesäkuu 12, 2018, 06:27:05 ap
Luettu 5506 kertaa

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Käytinpä trimmeriä läheisellä pienkonekorjaamolla kun ei pysynyt käynnissä. Diagnoosin sain heti kun tiskille sen jätin. Kaasuttimen kalvo lopussa.
Hakiessa sain selvityksen että pariin kertaan pesty kaasari ultraäänellä ja pantu uusi kalvo.  Ei vaan toimi ja hommattava uusi kaasutin. Tästä ilosanomasta sain romut ja uuden kalvon maksettavaa 60euroa.
Ajattelin kuitenkin ihan itse tutkia ennen roskalavalle vientiä. Ja vikahan ihan hyppi silmille. Semmoinen parin tuuman mittainen 10 mm imuletku oli pykinyt itsensä reikäiseksi. Kahdella eurolla kumiletkua tilalle.
Olishan kannattanut heti katsoa ei kiikuttaa "ammattimiehelle"
Siiinä korjaamossa tulikin kaksi käyntiä kerralla.  Eka ja vika.

Kesäkuu 12, 2018, 07:51:38 ap
Vastaus #1

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
työlle on takuu olemassa,vie takaisin.

Kesäkuu 12, 2018, 08:43:25 ap
Vastaus #2

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro

Tekevälle sattuu,toivottavasti ei usein,kannattaisko käydä keskustelemassa pienkonekorjaajan kanssa rakentavassa mielessä remontista.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Kesäkuu 12, 2018, 09:03:02 ap
Vastaus #3

Risto Saastamoinen

• Vieras
Tiskillä ehkä yritetty saada kesäpojan työlle hintaa. Hiippailet tosiaan takaisin ja turiset hetken niin rahat tulee takaisin. Itse kyllä maksaisin osat vaikka väärät olivatkin.

Kesäkuu 13, 2018, 20:39:57 ip
Vastaus #4

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pienkonekorjaajan kanssa kayty keskustelua rakentavassa, rauhallisessa ja keskinäistä kunnioitusta tihkuvassa hengessä. Päästiin molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Sain rahat takaisin. Lupasin tarvittaessa käydä vastavuoroisesti etsimässä pienvikoja pienkoneista.
Aikoivat soitella jos tulee tarvetta.

Kesäkuu 13, 2018, 21:04:07 ip
Vastaus #5

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro

Hieno homma että sait asiat kuntoon,moni ei menisi edes yrittämään sopia asiaa vaan vannoisivat etten ikä päivänä astu jalallani tohon ketunpesään ja levittäisi vielä lisää väritettyä juttua asiasta.

Naureskelin tossa viikko pari sitten itselleni kun olen joskus vannonut etten suosista astu karvakäsien syömäpaikkaan mutta sattuneesta syystä oli nyt sekin ihme tehtävä ja pitää pitkin hampain myöntää että on hyvä palvelu,siisti paikka nykyään ja ruokapaikassa kai pitäisi olla hyvä ruoka ja sitä se on mitä nyt ne grillissä tehdyt safkat voivat olla.Eli ihan hyvin voi poiketa Hämeenkyrön Paussi Pisteeseen.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Kesäkuu 14, 2018, 00:14:00 ap
Vastaus #6

Antti Lappalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Karvakädet syötti salaatin joukossa lasia minulle, tuleeko siitä kohta kaks vuotta. Eivät pyytäny anteeks, eivät siivonnu pois altaasta pilalla olevaa salaattia jolloin riemastuin siittä sen verran että menin niille mulkuille huutamaan sinne keittiöön ja tulin tehneeksi laittoman uhkauksen kaikille ketkä paikalla olivat jos asiasta koituu terveydellisiä seurauksia minulle. En ole katsonut aiheelliseksi sen koommin palata asiaan ja ostaa tai antaa perheeni ostaa ruokaa etnisistä ravintoloista, pois lukien aasialaisia.

Jos tämä olisi sattunut suomalaisessa ravintolassa, boikotoisitko kaikkia suomalaisia ravintoloita?

Kesäkuu 14, 2018, 12:30:50 ip
Vastaus #7

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Paljosti olen karvaranteitten ja m*takuonojen kuppiloissa syönyt ja juonut,kun ei sitä hygieenistä Suomiruokaa ihan joka paikasta saa,ja en moiti.

Kesäkuu 14, 2018, 17:03:56 ip
Vastaus #8

Kai Vuori

• Vieras
Hyvällä kokilla on pitkä selkä ja lyhyet kädet.

Ei ylety raapiin persettään kokatessa.

Kesäkuu 14, 2018, 18:40:32 ip
Vastaus #9

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro

Kuten sanoin 
Lainaus
sattuneesta syystä oli nyt sekin ihme tehtävä
johtuu siitä että eräässä paikassa kokki myyjä taikkei ne mitään kokkeja ole ne on valmiin ruuan lämmittäjiä niin joo puhui puhelimeen ja teki hampurilaista toisella kädellä ilman hanskaoja ja kävi välillä rahastamassa kahvini,sen takia en mielelläni ko. paikkaan mene syömään.Mistä tiedän ettei hän ollut juuri ennen sitä käynyt paskalla ja kun oli puhelimessa ei ollut voinut kännyjänsaä pestä.Mielestäni riittää em. syönti boikotointiin ko. paikassa tosin en tiedä kuinka karviksien paikasaa toimitaan kun siinä ei näe miten se ruoka tehdään.

Luulen etten voisi monessakaan paikassa syödä jos näin nirso olen hygianialle,vaikka pitää ne hygienia passit olla niin kuinka sitä passin edellyttämää hygieniaa lopulta kaikissa paikoissa noudatetaan,kualisinko nälkään jos en itse ruokaa tekisi.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Kesäkuu 14, 2018, 19:46:27 ip
Vastaus #10

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Markku, Oliko se paljaskätisen paikka se melkein samanniminen kuin PaussiPiste jonka ensin mainitsit? Reilunkokoinen burgeriannos siellä on, mutta jauheliha on ollut pari kertaa vähän niinkuin hesellä oli 90-luvun puolessa välissä, narskui hampaissa ??? Tunnelma siellä kyllä on kuin tepoilin paarissa on vuosikymmenet ollut, maansiirtoyrittäjät ja muut kylän miehet puhuu koneista. Tupakansavu vain puuttuu, mutta rasvankäry paikkaa oivallisesti sen puutteen. Ja eikä Malinen tai kukaan muukaan saa juomansa jäitä edes vahingossa.

Itse en ole PaussiPisteessä käynytkään, ent operaattorin aikaan tuli kyllä poikettua samalla tontilla. Täytyy käydä stekkaamassa.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Kesäkuu 15, 2018, 08:12:21 ap
Vastaus #11

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro

En voi Kari kommentoida tuota edellistä ettei tule moitittua yleisellä paikalla ketään,asiakkaat ovat asiallisia eli sama sakki vuodesta toiseen ja jonkin verran asiakkaat seurasivat muutossa mukana.Annosten koko on reilu kuten mainitsit.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Kesäkuu 15, 2018, 09:53:18 ap
Vastaus #12

jussi koskinen

• Vieras

Karvakädet syötti salaatin joukossa lasia minulle, tuleeko siitä kohta kaks vuotta
.  ...
Jätteiden lajittelu kehittyy huimaa vauhtia koko ajan.  :)
 Jos jätteiden keräilyastioita ei ole riittävästi, esim. lasille ja biojätteille erikseen, niin on selvää, että asukkaat heittävät lasijätteet saamaan saaviin salaattien kanssa.

Kesäkuu 15, 2018, 10:26:56 ap
Vastaus #13

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Sattuu näitä. Kerran söimme ihan hyvässä ravintelissa, jätin yhen perunan syömättä. Jostain syystä työnsin käyttämäni hammastikun siihen perunaan.

Sitte jälkiruoka, sitte kahvi ja konjakki... sitte kuulu naapuripöydästä, saatana tässä perunassa on hammastikku...