Kirjoittaja Aihe: Kuuleeko, vai eikö kuule?  (Luettu 7225 kertaa)

Maaliskuu 05, 2019, 13:34:21 ip
Vastaus #15

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
MITÄ?

:)

Minullahan tuo on kuulo jotakuinkin tallella, vaikka onkai sitä tullut korviaan kiusattua. Monesti on pelttorit päässä, mutta enempi ration takia.

Isällä oli kuulolaite. Meinas että työtapaturma. Viitisen vuotta Karjalan ja Lapin reissulla lie aiheuttanut. Nappasi pois päältä kun halusi olla rauhassa (äitiltä) :)
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Maaliskuu 05, 2019, 13:41:28 ip
Vastaus #16

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Voikun olis kuulematta mutta tämä helvetinmoinen tinnitys, onhan siihen lääkettä Betaser joka lisää sisäkorvan verenkiertoa. Ei vaan auta, enään en ammu ilman suojaimia.

Maaliskuu 05, 2019, 16:30:48 ip
Vastaus #17

Jussi Kumpu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • S Vileenin sukulais-sielu.
Mä kun istun ihan liikaa tässä tietokoneella niin iltaisin yotubesta kuuntelen rauhoittavaa meren kohinaa joka tappaa osittain tuon tinnityksen. Taas Kiinasta olen ajatellut tilata vastamelu laitteen ja siitä saa säätää itselleen tinnityksen tappo ääntä. Ei ole hinnan kiroissa ja jos on eka Kiinalainen laite joka ei toimi niin korkealta en putoo.

Mutta heti hakemään kuulokoje, ne on niin pieniä nykyään ettei niitä huomaa. Kaverin kojeen huomasin vasta ku ei kääntänyt päätä kun puhuin, ihan pieni ihonvärinen pikku mötikkä se oli. Ennemmin huomaan tekarit kuin sen kojeen, se sais ilmaset patterit mutta tilaa itse niin toimii kaksi viikkoa. Ei niistä enään mene johtoa rintataskuun kuten ennen.
Minulla myös pilli huutaa korvissa yötäpäivää, päivisin siihen ei juuri huomiota kiinnitä, vaan maate mennessä kyl. Ylen areenassa on paljon mukavaa
kuunneltavaa, silviisii saan unenpäästä kiinni. Pirusti nauratti tuo Jaakon kommentti ukkoryhmästä keskustelemassa, siinä nupit varmasti pyörii  :)
Jussi 044 7212497

Maaliskuu 05, 2019, 17:49:55 ip
Vastaus #18

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Netistä löytyy rauhoittavia ääni joita kuulokkeilla kuuntelen, ne vähän auttaa.