Sen tiedän ainakin omasta kokemuksesta kun itse maalasin minun -66 mallin että jos itse runkopelti ja etulokasuoja on tummalla värillä,,,, moottorinsuojat ,tankki keinut , lamppu ja takalokasuojanpää ovat valkeat niin valkeana värisävynä voi käyttää RAL 9002. Minulla oli ne tummemmat osat (runko) alunperin siniset mutta vaihdoin värin tummahkoon vihreään , aika lähellä armeijan vihreää mutta armeijan väri ei kiillä.
Yläkuvassa minun -66 "alkuperäinen" , myös etuhaarukka rungon värisenä.
Lainausmerkit siksi että noista ei koskaan voi tietää mitä on vaihdeltu ja koska!
Toinen kuva -61 museointiin menossa. (tankinmerkki on liimattu uudelleen tämän kuvan oton jälkeen.

)
RAL 9002 on OK.
Punaiseen RAL sävyyn en osaa kommentoida, itse päädyin -61 mallissa Glasurit sävyyn CPU 2*02*09.00 joka osoittautui kyseiseen vuosimalliin
ehkä liian oranssiksi mutta on uudempaan malliin justiinsa ok. Nyt menossa maalarille -68 runko tuolla sävyllä, keväällä näkee.
Alemman -61 mallin sävy vastaa mielestäni ylemmän -66 alkuperäistä sävyä, RAL kartasta en sävyä löytänyt vaikka olenkin kyseisen kartan kannattaja ja yritän sieltä värin löytää. Ase mopon metallivärikin oli RAL kartassa.
[ylläpito on poistanut liitteen]