Kyllä kortin voi melkein saada, aikoinaan olin nuorna miehenä kuorma auto korjaamolla oppipoikana niin Kiviniemen paappa sanoi et tuu hakemaan heidän toinen kuormuri kun kytkin temppuilee. Oli pakko sanoa ettei ole korttia johon tuumas ja pian on ja halvalla, opettajana oli Jorma Ojaharjun velipoika ja työ aikana täydellä palkalla sain käydä. Teoriaa ja tekniikkaa opetti mun pomo joka sanoi et mitä helkuttia mä sielä teen vaan mee töihis, ajo opettaja sanoi ettei laki vaadi niitä oliko 36 tuntia ajoja vaan 16 riittää ja tilas mulle inssin. Oli kevät ja näin kun jo kirjoitti nimensä kuvan taakse ja sanoi että tarvii perämoottoriin osia eli aja sinne, autohan putos aksilaa myöten pehmoseen pihaan niin tuumas että sudippa se tohon oveneteen hän tulee pian. No lukko päälle ja hissukseen sen sieltä kaivoin ylös oven eteen ja inssi tuli sanoen et hyvinhän se sujui, kertoi kattoneensa ikkunasta kahvia juodessaan. Sitten tuli ja sanoi et äkisti takas ku uusi oppilas jo odottaa, paperit kouraan ja eikun hakeen korttia, oli siinä vittumainen kytkin joku Volvon eka N7 malli oli jossa kytkin oli kokonaan paineilmalla. Sen ku korjasin niin lisäkirjaimet ei maksanut mitään.