Oulussa ME pyöräilijät ajetaan miten halutaan ja kaikki muut väistää

Ongelmana on muut pyöräilijät jotka ajattelee samalla tavalla.

Osa jalankulkijoista haluaa valita kulkusuunnan vastavirtaan ja se on laillista. Kerran tuli alamäen jälkeen notkelmassa mutka ja vasenta kaistaa tuli vastaan lastenvaunut + äiti, minun kaistalla tuli vastavirtaan koira + isäntä.

Mulle jäi aika kapea väylä keskelle.
Olen laittanut kypärään heijastinteipit, takin päälle heijastinliivi. Kirkkaat napadynamovalot on eteen sekä taakse. Edessä uusi nastakumi.
Osa pyöräilijöistä ajaa ilman käsiä ja valoja, käyttää samalla kännykkää kahdella kädellä, joillain lisäksi tupakki suussa. Siinä toteutuu nykyajan luonnonvalinta kun kopsahtaa.
Linja-autopysäkkialueet ne vasta villiä aluetta on, linjurin tuloon keskittyneet kulkee kuin sumussa, jotkut tököttää keskellä väylää. Kun linjuri saapuu ja ihmisiä pullahtaa pihalle, on kuin lauma vasikoita päästettäisiin laitumelle.
Autoilijoitten kanssa kyllä pärjää...kiitos heille (meille) Aika moni Oulussa nimittäin sekä pyöräilee paljon että autoilee.
Minä ajan kesällä mahollisimman paljon matkoja Jawalla ja talvet kulen töihin sähköpyörällä. Hyvin harvoin autolla töihin.